Hierojan seksityö

Anonyymi

Olen 37 v. nainen ja opiskellut Englannissa urheiluhierojaksi ja fysioterapeutiksi. Muutin Suomeen mieheni kanssa ja toimin nyt hierojana. Hierominen on hyvin intiimiäkin toimintaa monessa mielessä eikä miehillä hieronnassa syntyvä erektio ole mitenkään harvinaista. Myöskin puhelimitse ilmoitukseeni vastanneet miehet kysyvät suoraan myynkö myös seksipalveluja ? Onko näin Suomessa yleisesti ? Ilmeisesti on, koska monet sitä osaavat kysyä.

Minulla on muutamia kokemuksia " seksin myymisestä" hieronnan yhteydessä aikaisemmassa elämässä. Kysyin muutama kuukausi sitten mieheltäni, mitä mieltä hän olisi tuollaisesta asiasta yleisellä tasolla. Ja vastaus oli heti, että ei ainakaan minun vaimoni tee tuollaista. Nyt kuitenkin kahden kuukauden päästä hän yllättäen sanoi suostuvansa, kunhan asiaa ei julkisesti huudella, eikä häntä syytetä parittamisesta tai muusta laittomasta toiminnasta.

Asumme omakotitalossa ja siellä on hierontaa varten oma sisäänkäynti ja omat suihku ym. tilat. Suunnittelin sisustusta hiukan uudelleen, en kuitenkaan mitään Thai hierojien tyylistä, vaan ihan muutamia juttuja, kuten muutamia tauluja seinälle ja maalasin valkoiset seinät värikkäiksi. WC.hen laitoin eroottista taidetta erittävän taulun seinälle.

Ajattelin katsoa, miten asiakkaat suhtautuvat muutokseen. Naiset ihailivat ja pitivät uutta ilmettä kivana. Miehet eivät sanoneet mitään.

Seuraavalla viikolla n. 70v. mies tuli hierottavaksi ja hän kysyi suoraan paljonko maksaisi seksi hieronnan jälkeen ? Sanoin, että en tee sellaista, mutta mitä hän maksaisi ja millaista seksiä hän tarkoittaa ? 200 euroa ihan perus juttu ja haluamassani asennossa vastasi Pappa. Niinpä Pappa kävi suikussa ja pani minua ehkä 10 minuuttia takaapäin hoitopöytää vasten. Maksoi käteisellä ja sanoi, että ei tarvitse tätä laittaa sitten laskuun. Hän oli ensimmäinen asikkaani.

Toisella kertaa oli tuollainen nuori poika, jolla oli lihassairaus. Hänen Äitinsä toi pojan kerran kuussa hierottavaksi. Aikaisemmilla kerroilla hänellä oli ollut melkein aina jonkinasteinen erektio hieronnan jälkeen. Joten minua säälitti tuon kaverin kohtalo ja se jokakertainen erektio, jonka hän varmaan kotiin mentyään hoiti pois tumputtamalla. Tällä kertaa jätin rintsikat t-paidan alta pois ja jalassa minulla oli vain shortsit. Ja nyt tuo seisokki alkoi melkein heti. en kuitenkaan reagoinut siihen mitenkään, vaan suoritin hieronnan asiallisesti loppuun. Lopuksi otin pojan kalun käteeni ja riisuin shotsini ja poika nousi hämillään hoitopöydältä. Vedin hänet itseäni vasten ja ohjasin kalun sisääni, ja se oli sitten siinä. Kolme työntöä sisään seisaaltaan. Tuosta jutusta en laskuttanut mitään. Seuraavalla kerralla poika toi minulle pienen kimpun sinivuokkoja.

Tuon jälkeen olen myynyt seksiä kaikille sitä ehdottaville. Ja hinta on 200 euroa kerta. Hauskinta oli, kun eräs rouva tuli hierontaan, ja naisethan kertovat kaikki intiimitkin asiansa siinä hieronnan aikana. Pentistä oli kuulema tullut aivan eri mies, sen jäkeen, kun rouva oli viimein saanut houkuteltua miehensä minulle hierottavaksi...

16

7892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tykkää tämmösistä hierojista. Missä siaisee tämä paikka? Löytyisi aika kipeitä paikkoja.. Tulisin mielelläni hierottavaksi..

    • Anonyymi

      Tuohon hierontaan on kyllä helppo liittää jatkoksi nuo seksipalvelut, sinänsä hyvin loogista ja helppoa.

    • Anonyymi

      Fiksua toimintaa...

    • Anonyymi

      Niin, tai sitten myös näin. Kaupungissa oli mieshieroja ja tuollaisella naisvaltaisella alalla työantaja kustansi normaalin hieronnan. No naiset menivät sitten sinne hierojalle aina ajan tilattuaan. Sitten kuitenkin tuli riita noiden rouvien ja neitien kesken tuosta hierojasta. " Sä et saa mennä sinne, se on mun hieroja".

      • Anonyymi

        Joopas juu, hierojalla ole varmaankin nuo perustyökalut käytössä, eli nyrkit ja kyrpä.


    • Anonyymi

      Tuo aloittajan kirjoitus on hyvin kuvaava. Noita seksiehdotuksia tulee kuulema viikoittain. Eli kyllä siinä tuo lisätienistin paikka on, jos muuten on toiminnan laajentamisesta kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Kiinnostaisko hierojaa kokematon 22v miehen alku?

    • Anonyymi

      Et ole ainoa tuolla tavoin seksityötä harjoittava. Mihinkä muuhun työhön tuo seksityö liitännäisenä paremmin sopisi ? Thai tytöt ovat ymmärtäneet asian jo aikoja sitten. Olen laillistettu hieroja (nainen 30v.) ja minulla oli alkuun muutama tuollainen asiakas. Vuosien mittaan niitä on kertynyt n. 20 kpl. Seksityö on vain noin 25 % tuloistani, olen siis ns. osa-aikainen seksityöläinen. Hyvää tässä on se, että voin huolella valita asiakkaani. Halukkaita kyllä olisi, mutta haluan pitää matalaa profiilia asiasta. Monestakin syystä ... olen naimisissa, ja sekin aiheuttaa valikoimista asikkaiden suhteen. Mieheni on kyllä tietoinen asiasta, mutta ei tietenkään halua asialle julkisuutta.

      • Anonyymi

        Totta tuossa tarinassa on, että me hierojat saamme noita ehdotuksia useammankin kerran viikossa, ja jos seksityö kiinnostaa, niin tuolla tavoin sen voi tehdä.


      • Anonyymi

        Kyllä tuollainen on harvinaista. Yleensä ainakaan suomalaiset hierojat eivät tuota seksijuttua tee. Mutta varmaan noitakin löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuollainen on harvinaista. Yleensä ainakaan suomalaiset hierojat eivät tuota seksijuttua tee. Mutta varmaan noitakin löytyy.

        tämän jälkeen mulla alkaa kyllä joka kerta hierojalla seisomaan, joskus on niin käynytkin, siis nuorena ja innokkaana


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaimoni on Ruotsissa hierojana ja kyllä hän tekee noita juttuja muutamille vanhemmille miesasiakkaille. Siellä tuo seksin myyminen ja ostaminen on kiellettyä. Joten asiakkaiden vaitiolo on taattu. Ensin normaali hieronta ja siihen perään 4000 kruunun sessio.

    • Anonyymi

      Tuo on kaunis kertomus pojan auttaminen. Saattaa jäädä pojalla kauneimmaksi kokemukseksi elämän aikana. Anna toinen jos haluut.
      Mä oon 65 eronnut mies ja mua hieronut 10vuotta säännöllisesti nyt 35nainen.
      Ollaa isolla sydämellä ystäviä..isänsä ollut väkivaltainen
      Juonut kova työmies nyt jo kuollut..tää tyttö selvinyt.
      Suhteesta sanon oon jollai tavalla isän korvike.. Kuuntelija ystävä.
      Mut nainen merkkaa mulle paljon meillä ei ole toiltamme mitään salaista... Ollaan kuin rakastuneet.
      Hän naimisissa ja ikä eri paljon niin ei paria tulis.
      Erottisesta joskus nuolen hälle orgguja ja joskus hän imee.. Joskus nain hänet sohvalla ja vibrakon käytössä. En kuvaile hommia kummemmin mutta tää on totta..

    • Anonyymi

      Kannattaa, selviää ensitalvesta.
      Saa yrityksen lämmityskulut maksettua.
      Tosin laajemmin kannattaa siirtyä kuitittomaan.
      - valtio on vihollinen

    • Anonyymi

      Otatko vielä vastaan asiakkaita?Pasilassa ehkä;)
      Paikat on jäykkinä mullakin

      Yang

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe