En_ole_prinsessa, mitä ajattelisit?
Jos kaivattusi paljastuisi nimimerkiksi
16
94
Vastaukset
Tuumaisin, että onpa valinnut osuvan nikin...
- Anonyymi
Hän on se enään kirjoittelija. Pelkkä kiusaaja.
Olisin todella hämmentynyt.
- Anonyymi
Ei voi olla, koska kaipaamani nainen on prinsessa.
- Anonyymi
Prinsessa mikä prinsessa
E se mikskää muutu
- Anonyymi
Hän on enkeli. No se olisi kirsikka kakun päälle.
- Anonyymi
Nykyisin moni nainen kutsuu itseään "prinseksaksi, pitäen itseään korvaamattomana unelmana, vaatien myöskin sen kaltaista kohtelua, vaikka todellisuudessa ovat kaikkea muuta, jopa täysin päin vastaisia irvikuvia. Ei siveyttä, ei hienovaraisuutta, ei käytöstöspoja. Mitä nyt joskus pintapuolisesti esittäessä muuta kuin on.
En ole prinsessa
Enkä kiusaaja
Olevaan pettynyt häneen- Anonyymi
Entä jos tunne on molemminpuolinen.
- Anonyymi
Miksi sinä olet pettynyt? Miksi et ota yhteyttä häneen IRL?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä olet pettynyt? Miksi et ota yhteyttä häneen IRL?
Vihaan koska laittoi mun taiteilija nimeen venäläisen sukunimen
En halua häntä enään koskaan nähdäen_ole_prinsessa kirjoitti:
Vihaan koska laittoi mun taiteilija nimeen venäläisen sukunimen
En halua häntä enään koskaan nähdäVarasti mun Yksityiset videot hakkeronut mun puhelimen
Levittänyt ne julkisuuteen
En halunut julkkikseksi
Törkeä ihminen en halua nähdä häntä enään koskaanen_ole_prinsessa kirjoitti:
Varasti mun Yksityiset videot hakkeronut mun puhelimen
Levittänyt ne julkisuuteen
En halunut julkkikseksi
Törkeä ihminen en halua nähdä häntä enään koskaanMeinasin palkkaa mun yritykseen työntekijäksi
En tiedä haluanko enään häntä palkkaa
Kun järjesti mulle tolaisen nöyryytyksen
Ei tarvii enään karaoke baariinkaan mennä
Muut inttää että oon laulaja
Tää leviää karaoke baarin kautta
Loppuu mun lempi harrastus
Joudun mediaan ja lehtiin sen vuoksi
Vihaan sua en saa baareissakaan olla rauhassa
Mua salakuvataan
vihaan sua
Sun vika tää kaikkiEi tarvii enään karaoke illoissa käydä
Sun vika kaikkiMinua salakuvataan baarissa lehtiin
Sun takia kaikki luulee mua venäläiseksi.
Mä olen suomalainen
En venäläinen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514