Noin kerran tunnissa WC pytty vetää itsekseen säiliön täyteen vettä. Ilmeisesti tiiviste vuotaa. Joku sanoi että hirveä vedenkulutus. Enpä usko . Mitäs mieltä olette ? Pitäskö laittaa yöksi esim pöntön sulkuhana kii.
Wcpytty vuotaa
23
102
Vastaukset
- Anonyymi
200 litraa päivässä on paljon tai sitten ei. 50 m3 vuodessa on jo jonkin verran. Tuolla hinnalla saa useamman kopan kaljaa.
- Anonyymi
Olen säätänyt vesisäiliön niin, että siihen sopii2-3 litraa vettä kerralla. Eli jos tunnissa menisi 2,5 litraa , niin vuorokaudessa se on 60 litraa. En juo kaljaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen säätänyt vesisäiliön niin, että siihen sopii2-3 litraa vettä kerralla. Eli jos tunnissa menisi 2,5 litraa , niin vuorokaudessa se on 60 litraa. En juo kaljaa
Et sitten viitsinyt säätää tiivistettä niin että se toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se tapahtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiivisteitä "säädetä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään. Höh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä kumipalloa säätääkin voi jos se siitä auttaisi. Yhtiössä kannattaa soittaa huoltoyhtiö korjaamaan.
- Anonyymi
Sinulla on velvollisuus ilmoittaa vesikalusteiden vioista. Jatkuvista vuodoista voi saada laskun jälkikäteen.
- Anonyymi
Asun omakotitalossa ja maksan kuluttaminen veden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuluttamani veden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda pohjasulkuventtiili tai pese se ja tarkista liikerata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda pohjasulkuventtiili tai pese se ja tarkista liikerata.
Miten tarkistetaan liikerata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tarkistetaan liikerata
Soittamalla huoltomies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittamalla huoltomies
Höpö höpö. Huoltomiehet on vammasia varten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Huoltomiehet on vammasia varten
Tein itse ja säästin😄
- Anonyymi
minulle tuli jonain vuonna kalliiksi kun olin lomalla ja sinä aikana vettä virtasi ilman että kukaan käytti vessaa tiiviste vuodon vuoksi ,enkä heti tajunnut kotiin mennessäni missä vika
- Anonyymi
Kannattaa laittaa sulkuventtiili kiinni kun lähtee lomalle
- Anonyymi
Noniin, homma onnistui! Rykäisin pönttöön kunnon tortut ja vaimo päälle vielä omat, niin johan loppui vuoto! Nyt on koko pönttö niin tukossa ettei edes vedä mutta väliäkö sillä, ei vuoda enää!
-Aloittaja- Anonyymi
Kai huomasitte rykäistä sinne yläsäiliöön? Omaani olisin vielä runkannut varmuuden vuoksi.!
- Anonyymi
No totta mooses yläsäiliöön. Ei kai se vuoto muuten olisi loppunut.
- Anonyymi
EN KYLLÄ YMMÄRTÄNYT ALOITUSTA.
Mutta laskeeko säiliö itsekseen veden viemäriin , "nappia painannatta/vetämättä",
silloin mielestäni täyttää liian korkealle.- Anonyymi
Jos tyhjennysventtiilin tiiviste vuotaa, laskee vesi säiliöstä pöntöön ja sieltä viemäriin. Jos täyttöventtiili ei sulje vedentuloa, laskee vesi säiliön ylivuotoputkesta pönttöön ja sieltä viemäriin. Molemmissa tapauksissa siis vesi valuu säiliöstä pönttöön ja sieltä viemäriin. Mitä et ymmärtänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tyhjennysventtiilin tiiviste vuotaa, laskee vesi säiliöstä pöntöön ja sieltä viemäriin. Jos täyttöventtiili ei sulje vedentuloa, laskee vesi säiliön ylivuotoputkesta pönttöön ja sieltä viemäriin. Molemmissa tapauksissa siis vesi valuu säiliöstä pönttöön ja sieltä viemäriin. Mitä et ymmärtänyt?
Jälkimmäisen tunnistaa äänestä. Ensimmäinen ei äänestä kunnes jälkimmäinen taas aloittaa kerta toisensa jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3287925Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit01720epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161452- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91291Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601230Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411101