Mustalaiset ostelee

Anonyymi

Eivät käy töissä joten millä rahalla ostelevat tai yleensä elävät?

27

1316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sinun rahoilla

    • Anonyymi

      Kahdesta maasta nostavat kaikki mahdolliset sosiaalituet. Siis Suomi - Ruotsi. Pikkusen siinä sivussa myyvät monenmoista tavaraa, yleensä toisten tavaraa.

    • Anonyymi

      Junkjunk!

    • Anonyymi

      Mustalaisille ei työ kuulu kulttuuriin,ja me on hyväksytty se. Valitettavasti moni valtaväestöstäkin on katsonut heistä mallia.
      Asia on ratkaistu sillä että tyhmempien pitää raataa pidempää päivää.

      • Anonyymi

        Meno on kuin mustalaisleirissä!


    • Anonyymi

      Sosiaaliturva useammasta maasta, vanhusten ryöstely, varastelu, ryöstöt, viinan lääkkeiden ja huumeiden myynti. Paskasakkia.

      • Anonyymi

        Sen minkä muilta töiltä joutaa.


    • Anonyymi

      Tyhmä

      • Anonyymi

        Tyhmempi👆


    • Anonyymi

      Myyvät huumeita ja välittävät alkoholisteille viinaa,tekevät auto kauppoja

    • Anonyymi

      ..hyväuskoisten hölmöjen ja suvakkien "piikkiin" hyvänä esimerkkinä muille "värivammaisille" ja kaikille päiväntasaajan maankiertäjille...jotenkin tuo oikeudenmukaisuus hieman epäilyttää katsoessa mökinmummoa joka ysikymppisenä
      käsipelissä multaa perunamaataan...

    • Anonyymi

      Myyvät huumeita, Ryöstelevät nuoria ja humalaisia, varastelevat kaupoista. Pienistä puroista on romanin elantonsa kerättävä.

      • Anonyymi

        Ryöstelevät myös vanhuksia.


    • Anonyymi

      Pitää huomioida, että romaneja on ollut maassa vasta 500 vuotta, joten kotoutustoimet ovat vielä pahasti kesken.

    • Anonyymi

      Kotoutakaa TAKAS ROMANIAAN Nälkäleirille menolipulla

    • Anonyymi

      Kimpassa ostavat tarvittavansa.

      • Anonyymi

        vai ottavat?


    • Anonyymi

      oottakaa lindgreenin hevosmiehisttä mallia sossu maksaa vuokrat pankkitili juoksee muualle sitä eitarkistella rahaa on kuin roskaa varkaudellä huumeiden myymäällä elävät tänäänkin tuli 5000 tuhatta yliviskasta sosssu ei ota mitään kantaa sati vouti

    • Anonyymi

      Ajavat arvoautoilla ja ne vaihtuvat muuten tiuhaan, eikä Kajaanin Poliisia kiinnosta pätkän vertaa tämä rehottava huumeitten myynti.
      Mitä nuoremmille myydään tai annetaan eka viivat ilmaiseksi kokkelia kokeiltavaksi niin kierre on taattu.
      Nämä sossun tuet ovat ihan ylimääräistä hilloa karkkipäivänä näille vepukoille, hoidettaisi nuillakin rahoilla meidän veteraanit ja eläkeläiset tarvitsemiinsa hoitoihin etc.
      Laskeepa sossu siitä, onko todellakin 1 1=2?

      • Anonyymi

        ei uskalla puuttua. uhkailevat


      • Anonyymi

        Vanhemmat ei osaa varoittaa lapsiaan pysymästä erossa näistä


    • Anonyymi

      Meidän verorahoilla elelevät sekä eläke-yhtiön varoilla,,,peruskoulusta suoraan eläkkeelle ja sossu maksaa vuokrat sekä toimeentulon.

    • Anonyymi

      Kertoivat ostaneensa tavarat[vanhalla hinnalla],siksi edullista.

      • Anonyymi

        Ne on liikemiehiä semmoiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on liikemiehiä semmoiset

        On, ja ovatkin luoneet vuosisatojen aikana hienon rinnakkaissysteemin, jossa valtion lait ja säännöt ei päde, vaan mennään eteenpäin omin ehdoin. Valkolaiset kateellisina katsoo, kun uudenkarheellaMersulla pysäköidään Cittarin pääoven eteen tai invapaikalle, polliisit kiertää kaukaa, jottei tarttis alkaa henkilölisyyksiä selvitteleen - ei ne selviä, kun kahdessa tai kolmessa maassa tuk7en petässä ajellaan.


    • Anonyymi

      Maakuntakierroksilla tyhjentävät piironginlaatikot, joten saavat hyvää lisätuloa helposti.

    • Anonyymi

      Pääsääntöisesti näin. Poikkeuksiakin löytyy kyllä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1072
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      797
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 64
      711
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe