Kappale minkä hänelle omistaisit?

Otsikossa kysymys.

Hänelle omistaisin Movetronin Satutat -biisin sekä Sonata Arctica / Tallulah. Näillä mennään.
311024
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 31

Vanhimmat

Miehelle vai naiselle?

Äänestä

"Ei,vaan loirin "niin hyvää puuta"!!!

Äänestä

Sinua sinua ainoastaan

Äänestä

Kuka on Hänelle? Muistan teinivuosilta Emmanuellen, mutta en tota Hänelleä...

Äänestä
  • Ei sitten kannata kuunnella liian totisena näitä.

Äänestä

Jonkun Bachin biisin varmaan.

Äänestä
  • Ihana

Äänestä

• Onko toi emoji piippu? Lakupiippu olisi kyllä musta. :/

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Onko toi emoji piippu? Lakupiippu olisi kyllä musta. :/

Saksofoni..

Äänestä

• Pimperopom_ kirjoitti:

Saksofoni..

Belgialaisen Adolphe Sax:n kehittämä soitin. Lakupiiput maistuu kyllä paremmilta..

Saksofoni, saxtromba, saxtorvi ja saxtuuba ovat myös Adolphen suunnittelemia..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Belgialaisen Adolphe Sax:n kehittämä soitin. Lakupiiput maistuu kyllä paremmilta..

Saksofoni, saxtromba, saxtorvi ja saxtuuba ovat myös Adolphen suunnittelemia..

Ehkä maistuu, muttei kuulosta.. 🎶

Äänestä

• Pimperopom_ kirjoitti:

Ehkä maistuu, muttei kuulosta.. 🎶

Kun lakupiippu on suussa niin onnistuuhan melkein-soittaminenkin kun puhaltelee huulien raosta! :D

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kun lakupiippu on suussa niin onnistuuhan melkein-soittaminenkin kun puhaltelee huulien raosta! :D

Heh, heh..

Äänestä

Kuka pelkää Paulaa

Äänestä

Supersankari

Äänestä

Golgatan veressä voima on.

Äänestä

Leevi an the Leavings - Palava Rakkaus

Äänestä

Meitä jyrätään😅

Äänestä
  • Niin tapahtuu, ryysyt murskaantuu.

Äänestä

"Katoaa aika mä haluun sut,
unohtuu paikka mä haluun sut,
on vain se taika kun loppuu todellisuus
häviän tuuleen mä haluun sut
äänesi kuulen mä haluun sut
enää en luule nyt loppuu todellisuus

Ja mä luulen päässeeni koukusta irti, tällä kertaa..."

Miehelle, joka katosi näkyvistä. Pitkä halaus.

Olen sulle enää muisto vain niin kuin säkin mulle, ihana sellainen.

Jos mä tämänpäiväisen myötä pääsisin koukustasi vihdoin irti... huokaus . Aattele, miten voimakkaasti muhun vaikutit.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Otsikossa kysymys.

Hänelle omistaisin Movetronin Satutat -biisin sekä Sonata Arctica / Tallulah. Näillä mennään.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu