Lellityt pikkusiskot

Anonyymi

Olen 13v tyttö, ja kaksi pienempää siskoa (10 ja8 vuotiaat) ovat AIVAN pilalle hemmoteltuja, eikä minua tuskin huomata. Esim. Kun oli MUN synttärit, eli se YKSI AINOA PÄIVÄ, jolloin KERRANKIN olis mun päivä, sisko alkaa huutamaan koska hän sai ”vain” kymmenen lahjaa omana päivänään ja mä sain kaksi lahjaa vanhemmilta, Hän raivosi kai siksi koska ” Sain kympin setelin” jonka myöhemmin samana päivänä JOUDUIN luovuttamaan pikkusiskolle koska vanhempien mielestä ”Olen niin vanha, että kestän sellaisen”… Piti mainita että siskon lahjat olivat oikeesti HYVIÄ (Hän sai mm. Uuden puhelimen..) Minä sain maalauspohjan ja sen kympin:) Vihaan siskojan NIIN NIIN NIIIIN PALJON. Joudun lisäksi olemaan ainakin kerran viikossa pari tuntia heidän lapsenvahtinaan kun vanhemmat käyvät isoilla ostoksilla kaupassa yms…Vihaan elämääni..Vihaan kaikkea.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joka antaa ja ottaa se kananpaskan kantaa.
      Vanhempiesi olisi kuulunut omasta pussistaan antaa kateelliselle lellikilleen se kymppi, ei käskeä sinua antamaan lahjarahaasi jos et ole siskolle velkaa.
      Sano suoraan että kallis puhelin aivan eri luokkaa lahjana kuin maalauspohja ja kymppi joka on kuitenkin annettava kitisijälle. (Paitsi jos olet saanut noin vain puhelimen itsellesi, ilman merkkipäivää tai muutakaan ansiota koska tarvitset sitä.)
      Jos koet epäoikeudenmukaisuutta, tee siitä numero. Laita muistiin mitä lellipennut saavat ja vaadi yhtä hyvää itsellesi. Vanhemmillasi on kuitenkin täys oikeus olla epäreiluja mulkeroita mutta onneksi sinun ei tarvitse enää montaa vuotta niitä katsella. Hae opiskelemaan toiselle paikkakunnalle peruskoulun jälkeen.
      On maailmassa muitakin henkilöitä kuin vain perheenjäsenet joiden kanssa voi olla tekemisissä. Sama koskee sukulaisiakin. Epärielua, huonoa kohtelua ei tarvitse sietää.

      • Anonyymi

        Kiitos!! Sun kommentti autto❤️ Tosiaan itse olen maksanut esim. Puhelimeni (paitsi ensimmäisen, jonka vanhemmat sentään ostivat)


    • Anonyymi

      Hei 13 vuotias! Miten löysit tämän sivun? Eikö sinun vanhemmat seuraa sinun netti kirjoiteluja ja katso selain historiaasi? 13 vuotiailla on kyllä ihan omat sivustot ymm.kontaktit ikäisiinsä puhelimen autta..Eivät kirjotele tällä.Jos sinulla on ongelmia oikeasti puhu kotonasi asiasta ruokapöydässä.Kykenet siihen koska kykyenet tänne kirjoitaa! Tällä sinulle voi vastata nimetömänä aikuinen jolla ei lapsia,ei phettä ja on lämästä syrjätynyt. Voit mennä Helsinki mission netissä on nuorten catt.Kesutella turvalisesti siellä nimettömänä ympäri suomea voi asua.

      • Anonyymi

        Olipas arvosteleva arvailu vastaajasta! Ja mitä sitten vaikka ei vastaajalla olisi perhettä tai olisi syrjäytynyt? Mitä se haittaa jos neuvoo, tukee ja auttaa , mitä väliä sillä on?
        Ovatko perheettömät sinusta arvottomia henkilöitä? Jos, miksi?
        Täällä ei ole ikärajaa, kuka vain saa kirjoittaa. Pahempiakin nettifoorumeita on nuorille.
        Aloittaja on varmasti jo valittanut asiasta vanhemmilleen, turhaan joten avautui täällä.
        On hyvä ettei yksin jäänyt asiansa kanssa.
        Harmittaako sinua kun vastaaja sai kiitosta kun välitti ja antoi aikaansa ilmaiseksi?
        Kuinka perustelet että markkinoimallasi nettipalstalla on sen turvallisempaa?
        Mistäs voit varmistaa ettei siellä vastaaja ole syrjäytynyt, yksinäisyyteensä seuraa missionista hakenut huono ihminen? Tai peräti perheetön? Pedofiili?
        Oletko itse syrjäytynyt koska et osaa kirjoittaa etkä ajatella? Perhettä tuskin itselläsi on koska missionilla hengaat ja olet kovin tuomitseva persoona.


    • Anonyymi

      Kohde väärä. Sun vanhemmat tekevät väärin kun kohtelevat lapsiaan erlailla mutta tee siitä vahvuus itelles ja päätös että sinä kohtelet omia lapsias samalla tavalla ja viha on raskainta kantajalleen. Tsemppiä sulle.

    • Anonyymi

      Sanoin suoraan mun vanhemmille tänäö miten kamalalta tää on musta tuntunu.. Äiti itki ja halas mua ja iskä lähti toiseen huoneeseen. Uskon et tää menee parempaan suuntaan:3 Kiitos ekasta kommentista, sain voimaa. Ja kyllä olen käynyt terapeuteilla siitä asti kun olin 6v, nytkin käyn koulu psykologilla ja hän tietää mitä perheessämme tapahtuu. Kirjoitin ton alotuksen, kun itkin paniikkikohtauksen partaalla, jonnekkin oli pakko puhua toi..Käyn päivittäin Sekasin chatissa, mut juttelemaan pitää jonottaa usein tosi kauan:/ Ja, en tiedä, Nuorin siskoni tuli halaamaan mua tiukasti kun istuin sohvalla, hän sanoi rakastavansa mua<3 Ehkä hellyyttävintä koskaan,:3 -Ap

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe