Lellityt pikkusiskot

Anonyymi

Olen 13v tyttö, ja kaksi pienempää siskoa (10 ja8 vuotiaat) ovat AIVAN pilalle hemmoteltuja, eikä minua tuskin huomata. Esim. Kun oli MUN synttärit, eli se YKSI AINOA PÄIVÄ, jolloin KERRANKIN olis mun päivä, sisko alkaa huutamaan koska hän sai ”vain” kymmenen lahjaa omana päivänään ja mä sain kaksi lahjaa vanhemmilta, Hän raivosi kai siksi koska ” Sain kympin setelin” jonka myöhemmin samana päivänä JOUDUIN luovuttamaan pikkusiskolle koska vanhempien mielestä ”Olen niin vanha, että kestän sellaisen”… Piti mainita että siskon lahjat olivat oikeesti HYVIÄ (Hän sai mm. Uuden puhelimen..) Minä sain maalauspohjan ja sen kympin:) Vihaan siskojan NIIN NIIN NIIIIN PALJON. Joudun lisäksi olemaan ainakin kerran viikossa pari tuntia heidän lapsenvahtinaan kun vanhemmat käyvät isoilla ostoksilla kaupassa yms…Vihaan elämääni..Vihaan kaikkea.

6

138

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joka antaa ja ottaa se kananpaskan kantaa.
      Vanhempiesi olisi kuulunut omasta pussistaan antaa kateelliselle lellikilleen se kymppi, ei käskeä sinua antamaan lahjarahaasi jos et ole siskolle velkaa.
      Sano suoraan että kallis puhelin aivan eri luokkaa lahjana kuin maalauspohja ja kymppi joka on kuitenkin annettava kitisijälle. (Paitsi jos olet saanut noin vain puhelimen itsellesi, ilman merkkipäivää tai muutakaan ansiota koska tarvitset sitä.)
      Jos koet epäoikeudenmukaisuutta, tee siitä numero. Laita muistiin mitä lellipennut saavat ja vaadi yhtä hyvää itsellesi. Vanhemmillasi on kuitenkin täys oikeus olla epäreiluja mulkeroita mutta onneksi sinun ei tarvitse enää montaa vuotta niitä katsella. Hae opiskelemaan toiselle paikkakunnalle peruskoulun jälkeen.
      On maailmassa muitakin henkilöitä kuin vain perheenjäsenet joiden kanssa voi olla tekemisissä. Sama koskee sukulaisiakin. Epärielua, huonoa kohtelua ei tarvitse sietää.

• Anonyymi

Kiitos!! Sun kommentti autto❤️ Tosiaan itse olen maksanut esim. Puhelimeni (paitsi ensimmäisen, jonka vanhemmat sentään ostivat)

• Anonyymi

Hei 13 vuotias! Miten löysit tämän sivun? Eikö sinun vanhemmat seuraa sinun netti kirjoiteluja ja katso selain historiaasi? 13 vuotiailla on kyllä ihan omat sivustot ymm.kontaktit ikäisiinsä puhelimen autta..Eivät kirjotele tällä.Jos sinulla on ongelmia oikeasti puhu kotonasi asiasta ruokapöydässä.Kykenet siihen koska kykyenet tänne kirjoitaa! Tällä sinulle voi vastata nimetömänä aikuinen jolla ei lapsia,ei phettä ja on lämästä syrjätynyt. Voit mennä Helsinki mission netissä on nuorten catt.Kesutella turvalisesti siellä nimettömänä ympäri suomea voi asua.

• Anonyymi

Olipas arvosteleva arvailu vastaajasta! Ja mitä sitten vaikka ei vastaajalla olisi perhettä tai olisi syrjäytynyt? Mitä se haittaa jos neuvoo, tukee ja auttaa , mitä väliä sillä on?
        Ovatko perheettömät sinusta arvottomia henkilöitä? Jos, miksi?
        Täällä ei ole ikärajaa, kuka vain saa kirjoittaa. Pahempiakin nettifoorumeita on nuorille.
        Aloittaja on varmasti jo valittanut asiasta vanhemmilleen, turhaan joten avautui täällä.
        On hyvä ettei yksin jäänyt asiansa kanssa.
        Harmittaako sinua kun vastaaja sai kiitosta kun välitti ja antoi aikaansa ilmaiseksi?
        Kuinka perustelet että markkinoimallasi nettipalstalla on sen turvallisempaa?
        Mistäs voit varmistaa ettei siellä vastaaja ole syrjäytynyt, yksinäisyyteensä seuraa missionista hakenut huono ihminen? Tai peräti perheetön? Pedofiili?
        Oletko itse syrjäytynyt koska et osaa kirjoittaa etkä ajatella? Perhettä tuskin itselläsi on koska missionilla hengaat ja olet kovin tuomitseva persoona.

• Anonyymi

Kohde väärä. Sun vanhemmat tekevät väärin kun kohtelevat lapsiaan erlailla mutta tee siitä vahvuus itelles ja päätös että sinä kohtelet omia lapsias samalla tavalla ja viha on raskainta kantajalleen. Tsemppiä sulle.

• Anonyymi

Sanoin suoraan mun vanhemmille tänäö miten kamalalta tää on musta tuntunu.. Äiti itki ja halas mua ja iskä lähti toiseen huoneeseen. Uskon et tää menee parempaan suuntaan:3 Kiitos ekasta kommentista, sain voimaa. Ja kyllä olen käynyt terapeuteilla siitä asti kun olin 6v, nytkin käyn koulu psykologilla ja hän tietää mitä perheessämme tapahtuu. Kirjoitin ton alotuksen, kun itkin paniikkikohtauksen partaalla, jonnekkin oli pakko puhua toi..Käyn päivittäin Sekasin chatissa, mut juttelemaan pitää jonottaa usein tosi kauan:/ Ja, en tiedä, Nuorin siskoni tuli halaamaan mua tiukasti kun istuin sohvalla, hän sanoi rakastavansa mua<3 Ehkä hellyyttävintä koskaan,:3 -Ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      143
      3196
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      3002
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      110
      1463
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      145
      1217
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1087
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1057
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      1017
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      979
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      23
      833
    10. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      827
    Aihe