Olen logistiikalla joka ei kiinnosta minua lainkaan. Kouluun meno tuntuu pahalta, kun joudun istumaan luokassa vaikka ei ala itseäni kiinnosta.Miten pitäisi toimia?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Oletko opiskellut jo kauankin vai vastako aloitat? Peruskoulun jälkeen olet vielä oppivelvollinen, jos olet tiettyä ikäluokkaa.
Jos nyt olet aloittelemassa, et tiedä vielä mitään logistiikan opinnoista. Ala on hyvä ja voit päästä ajan mittaan hyville palkoille, jos sinussa on miestä mihinkään. Ihan sama kiinnostaako vai ei, yritä päästä jyvälle alan asioista!
Vai onko jotain muuta, mikä kiinnostaisi lujasti? Jos on, voit yrittää jossain vaiheessa päästä sinne. - Anonyymi
Mikä kiinnostaa? Mikset ole alalla, joka kiinnostaa?
- Anonyymi
Varaat ajan opolle. Kerrotnämä ajatukset hänelle. Voit käydä kokeilemassa eri tutkintoaloja. Missään nimessä ei kannata erota
- Anonyymi
Joissain oppilaitoksissa pystyy vaihtamaan alaa saman koulun sisällä/saman nimisessä oppilaitoksessa(vaikka olisi toinen toimipiste), opolle kannattaisi asiasta puhua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292079
- 51989
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160877Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 77720
- 53627
- 67626
- 59616
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.145612Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e133570Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20520- 52513
- 6504
- 4499
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 55488
- 34487
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.154476Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463