Olen logistiikalla joka ei kiinnosta minua lainkaan. Kouluun meno tuntuu pahalta, kun joudun istumaan luokassa vaikka ei ala itseäni kiinnosta.Miten pitäisi toimia?
Ala ei kiinnosta
4
281
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko opiskellut jo kauankin vai vastako aloitat? Peruskoulun jälkeen olet vielä oppivelvollinen, jos olet tiettyä ikäluokkaa.
Jos nyt olet aloittelemassa, et tiedä vielä mitään logistiikan opinnoista. Ala on hyvä ja voit päästä ajan mittaan hyville palkoille, jos sinussa on miestä mihinkään. Ihan sama kiinnostaako vai ei, yritä päästä jyvälle alan asioista!
Vai onko jotain muuta, mikä kiinnostaisi lujasti? Jos on, voit yrittää jossain vaiheessa päästä sinne. - Anonyymi
Mikä kiinnostaa? Mikset ole alalla, joka kiinnostaa?
- Anonyymi
Varaat ajan opolle. Kerrotnämä ajatukset hänelle. Voit käydä kokeilemassa eri tutkintoaloja. Missään nimessä ei kannata erota
- Anonyymi
Joissain oppilaitoksissa pystyy vaihtamaan alaa saman koulun sisällä/saman nimisessä oppilaitoksessa(vaikka olisi toinen toimipiste), opolle kannattaisi asiasta puhua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352119Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501567- 1711535
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621502Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2681318Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961194- 2031122
- 651074
- 811059