Millainen lauantai

Anonyymi

teillä on ollut? Itse oon vain kuunnellut musiikkia, makoillut ja haaveillut.

69

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haaveiltu täälläkin.

    • Anonyymi

      Pientä ulkoilua ja muuten kotihommia ja löhöilyä. Alkaa olla syksyä ilmassa ja rakastan syksyä eniten vuodenajoista. Syksyisiä kotihommia, kesän pois laittoa..

    • Anonyymi

      Aika samanlainen lauantai ollut täälläkin. Oleskelua vaan ja mies mielessä eri tavoilla. Osittain voisin antaa hänelle anteeksi sen kuvailun. Voihan se olla ihan vain ihastuksestakin.

      • Anonyymi

        Tarkoittaako kuvailu jotain kameralla kuvaamista, vai semmoista tekstimuotoista kuvailua, jos ymmärrät mitä tarkoitan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako kuvailu jotain kameralla kuvaamista, vai semmoista tekstimuotoista kuvailua, jos ymmärrät mitä tarkoitan?

        Kameralla! On hän minua teksimuotoisestikin kuvaillut.


      • Anonyymi

        Vieläkö sinä mies yrität normalisoida naisena esiintymällä jotain epämääräisten hämärähemmojen meininkejä? Jos osaa tippaakaan oikolukea, niin on aika helppo päätellä, että olet oikeasti kuvaillut jotain koiranulkoiluttajaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kameralla! On hän minua teksimuotoisestikin kuvaillut.

        Niin, ilmeisesti olet kuvaillut useampaakin naista täällä hyvin yksityiskohtaisesti ja levitellyt muiden yksityisiä asioita sikäli niistä mitään tiedät, vaan keksit omasta päästäsi muille mitä eksoottisempaa elämäntarinaa ja intettä.


      • Anonyymi

        Olet selvästi mies, joka esiintyy naisena ja joka saa kyllä kirjoitella vaikka kuinka paksua tekstiä jota ei moderoida, mutta ilmeieseti tästä legendastasi mitä kirjoitat kiinnipitäminen on jollain tavalla ylläpidon intressi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästi mies, joka esiintyy naisena ja joka saa kyllä kirjoitella vaikka kuinka paksua tekstiä jota ei moderoida, mutta ilmeieseti tästä legendastasi mitä kirjoitat kiinnipitäminen on jollain tavalla ylläpidon intressi...

        Kyllä näitä kommentteja hei voi tuutata aina uudesta laitteesta ei se elämä ole siitä kiinni. Aika ohuen langan varassa on tämä saitti mikäli joku salakuvaustrollaaminen on se millä tänne tunkiolle hoikuteklaan porukkaa. Moraalitonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näitä kommentteja hei voi tuutata aina uudesta laitteesta ei se elämä ole siitä kiinni. Aika ohuen langan varassa on tämä saitti mikäli joku salakuvaustrollaaminen on se millä tänne tunkiolle hoikuteklaan porukkaa. Moraalitonta.

        Suomi24n naisvihamielinen linja on kyllä jo valtakunnalli8sesti tiedossa oleva ilmiö...ja naisia vielä modeina hyhhyi


    • Anonyymi

      Hiihtänyt koko päivän, eikä suksi luista?

    • Anonyymi

      Minä olin monta tuntia keskustassa kävelemässä ja katsomassa kaupunkivilinää. Askelmittarin mukaan käveleskin 600 askelta, eli on tullut vähän kuntoiltuakin happihyppelyn lisäksi. :)

      • Anonyymi

        No, kävelin 6000 askelta sentään. .D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kävelin 6000 askelta sentään. .D

        Hah!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kävelin 6000 askelta sentään. .D

        Ajattelin kans jo, että noin vähillä et kyllä mennyt.


      • Anonyymi

        Happi jota kaupungissa hengitit, ei ollut sun terveydelle hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Happi jota kaupungissa hengitit, ei ollut sun terveydelle hyväksi.

        Tänään ei ollut juurikaan liikennettä, kun oli eräs tapahtuma ja kadut suljettuna autoilta.
        Ja enemmän se liikenteensaaste haittaa pakkasilla, silloin ilma haisee ihan pakokaasulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ei ollut juurikaan liikennettä, kun oli eräs tapahtuma ja kadut suljettuna autoilta.
        Ja enemmän se liikenteensaaste haittaa pakkasilla, silloin ilma haisee ihan pakokaasulta.

        Jonkun pikkukunnan omat päivät varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Happi jota kaupungissa hengitit, ei ollut sun terveydelle hyväksi.

        Peltilehmät pilaa kaupunkien ilman. Peltilehmät ulos kaupungeista!!!
        Tietullipisteet ulkopaikkakunnista saapuville peltilehmäntuomille viiden kilometrin säteelle keskustasta ja nastarengaskielto samalle alueelle ja katujen kaventaminen mikä vähentää peltilehmien määrää.

        On väärin, että ulkopaikkakuntalaiset saavat käydä tuhoamassa paikallisten kotirauhan metelillä ja pilaamassa hengitysilman!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ei ollut juurikaan liikennettä, kun oli eräs tapahtuma ja kadut suljettuna autoilta.
        Ja enemmän se liikenteensaaste haittaa pakkasilla, silloin ilma haisee ihan pakokaasulta.

        Alppilassa on ylipäätään vähemmän peltilehmäliikennettä kun alue on tiiviihköä kaupunkirakennetta.

        https://www.kallioblockparty.org/

        Kallio Block Party keräsi väkeä Alppilaan niin paljon, ettei Alepaan mahtunut enää asiakkaita
        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008988884.html

        Taloja ajoratojen päälle ja sisääntuloteiden kaventaminen myös, kuin myös peltilehmämäärien raaka rajoittaminen sisääntuloteiden pullonkauloihin niin peltilehmät vähenee tai ne hakeutuvat etäisemmille reiteille. Kaikki tekijät parantavat ihmisten elinoloja ja elämistä kun peltilaatikot vähenevät ihmisten tieltä ja ilmakin parantuu, kaupunkitila herää eloon kun peltilehmät häädetään. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alppilassa on ylipäätään vähemmän peltilehmäliikennettä kun alue on tiiviihköä kaupunkirakennetta.

        https://www.kallioblockparty.org/

        Kallio Block Party keräsi väkeä Alppilaan niin paljon, ettei Alepaan mahtunut enää asiakkaita
        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008988884.html

        Taloja ajoratojen päälle ja sisääntuloteiden kaventaminen myös, kuin myös peltilehmämäärien raaka rajoittaminen sisääntuloteiden pullonkauloihin niin peltilehmät vähenee tai ne hakeutuvat etäisemmille reiteille. Kaikki tekijät parantavat ihmisten elinoloja ja elämistä kun peltilaatikot vähenevät ihmisten tieltä ja ilmakin parantuu, kaupunkitila herää eloon kun peltilehmät häädetään. :)

        Vielä ehtii mattimyöhäiset Merikerholle! Tossua toisen eteen!

        6.8.2022 | 21-04.30 | K20

        ORION (Absence of Facts, YleX)
        EFO (Point Break, Kuutio)
        REGINALD (My Techno Weighs A Ton)
        SEVERI LAINE (My Techno Weighs A Ton)

        TEKNOPICNIC DJS:
        ALEC HALL, INDIVIDUAL, PEKKO HAIMI, SUFLETESC, TUOMO TAPANI


    • Aikalailla tuota samaa itsekin. Vähän kävin ulkonakin toteamassa, että siellähän tuulee aika kovasti.

      • Anonyymi

        Maximal 13,8 metriä sekunnissa kello 16:50.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maximal 13,8 metriä sekunnissa kello 16:50.

        Aika kivasti. 🌬️


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Aika kivasti. 🌬️

        Pienehkö puhuri ja vastaisena kiva treeni.


    • Anonyymi

      Aamusauna, lenkin tein ja olin auttamassa kaveria fyysisissä töissä monta tuntia. Tulin kotiin, söin hyvin ja laitoin maate. Jos nyt sitten alkais sen haaveilun. Ihmisellä pitää olla unelmia, joita kohti mennä. Ja kohta laitan jotain rauhallista musaa, vaikka Hectoria ym. soimaan.

      • Anonyymi

        Mitä on aamusauna??? Ma ei ymmärrä saunomista kuin juhlapyhinä kun on vapaita saunavuoroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on aamusauna??? Ma ei ymmärrä saunomista kuin juhlapyhinä kun on vapaita saunavuoroja.

        Minusta on kivaa käydä pikaisesti omassa pikkusaunassani joskus suihkun yhteydessä. Siten lähtee päivä mukavasti käyntiin. En ole yhtiön vuorojen varassa.


    • Niin kutsuttu laiskalauantai eli pikkasen kotihommia, kahlattu uutisvirrat läpi, katottu parit dokumentit telkusta ja tietty palstailtu. Kohta laitan palstan kiinni ja hipsin sohvalle lukemaan. Varsin hyvä lauantai.

      • Anonyymi

        Kello 21:50 uutisvirta jatkaa vain kasvuaan. Mä luen herätessä pari tuntia eri uutislähteiden julkaisuja ja illalla sama ohjelma eli pari tuntia uutislähteitä ja vielä vähän ennen nukkumaan käymistä ainakin tunti eri viestimiä lävitse...

        Tv:n edessä lojuminen on ajanhukkaa!


    • Anonyymi

      Mustikoiden poimintaa..

      • Anonyymi

        Hyvä kun muistutit, nythän on mustikka-aika. :) Täytyy itsekin joku päivä käyd' mustikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun muistutit, nythän on mustikka-aika. :) Täytyy itsekin joku päivä käyd' mustikassa.

        Viisi mummoa meni mustikkaan, yksi ei mahtunutkaan.
        Har-har-har, lol rofl!1!1!! 🤪


    • Anonyymi

      siivoamista, ruoan laittoa, herukoiden keräämistä

    • Anonyymi

      Hauska!

    • Anonyymi

      Kävin hakemassa kaljaa, nyt 6 jäljellä.

    • Oikein mukava.. Nyt kyllä jo väsyttää..

      • Anonyymi

        Miksi pidät sammakkoa hädässä?

        T. nyt 5 kaljaa jäljellä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pidät sammakkoa hädässä?

        T. nyt 5 kaljaa jäljellä

        Hädässä..?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pidät sammakkoa hädässä?

        T. nyt 5 kaljaa jäljellä

        Hitaastippa juot.. 😆


      • Anonyymi
        Pimperopom_ kirjoitti:

        Hitaastippa juot.. 😆

        Laatuoluet ovat maisteluelämyksiä. Miksi kuristat sammakkoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laatuoluet ovat maisteluelämyksiä. Miksi kuristat sammakkoa?

        Kuva ei ole minun kädestä.. 😅
        Jospa se vain hellästi sitä pitelee..
        No niin, jatka maisteluja, minä lähden nukkumaan.. 💤


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Pimperopom_ kirjoitti:

        Kuva ei ole minun kädestä.. 😅
        Jospa se vain hellästi sitä pitelee..
        No niin, jatka maisteluja, minä lähden nukkumaan.. 💤

        Miten kauas pitää lähteä nukkumaan??? Öitä kun pääset perille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten kauas pitää lähteä nukkumaan??? Öitä kun pääset perille.

        Olohuoneesta sänkyyn ja pääsin jo..🤣
        Hyvää yötä.. 💫


      • Anonyymi
        Pimperopom_ kirjoitti:

        Olohuoneesta sänkyyn ja pääsin jo..🤣
        Hyvää yötä.. 💫

        Hyvät yöt kun hyvät työt yömatkan jälkeen.


      • Anonyymi
        Pimperopom_ kirjoitti:

        Olohuoneesta sänkyyn ja pääsin jo..🤣
        Hyvää yötä.. 💫

        Vi9rtistäisitkö mies minun muistia- oliko tämä nyt se ensimmäinen trollaushahmo jonka kanssa keskustelut itseksesi juppielämänkoululaisten innostuksenaiheita? Ihan niinkuin moni olisi pärähtänyt tähän hahmoon ja sittemmin pudonnut kovaa ja korkealta nolouden rotkoon. Jos elämän suurin tragedia on se, että kökkii fuulattava hyvän tovin suomi24lla, väittää hahmoista asioita mitkä ei pidä paikkaansa ja siten nolaa itsensä, niin on kyllä piänestä elämä kiinni. Vieläkin tän aiheen ympärillä on sellaista herkkää energiaa hah haa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vi9rtistäisitkö mies minun muistia- oliko tämä nyt se ensimmäinen trollaushahmo jonka kanssa keskustelut itseksesi juppielämänkoululaisten innostuksenaiheita? Ihan niinkuin moni olisi pärähtänyt tähän hahmoon ja sittemmin pudonnut kovaa ja korkealta nolouden rotkoon. Jos elämän suurin tragedia on se, että kökkii fuulattava hyvän tovin suomi24lla, väittää hahmoista asioita mitkä ei pidä paikkaansa ja siten nolaa itsensä, niin on kyllä piänestä elämä kiinni. Vieläkin tän aiheen ympärillä on sellaista herkkää energiaa hah haa

        ps pari hyvää ja kitkerää kieliasunkorjauskommenttia olisi nyt paikallaan, en minä sadisti ole mutta olen


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sairastaessa. Ehkä jään kuitenkin henkiin.

      • Anonyymi

        Ainakin näppäimistö toimii vielä. Hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin näppäimistö toimii vielä. Hyvä!

        Ja hampaiden hoitaminen kahdesti päivässä on hyvä, hyvä. Ja xylitol on hyvä, hyvä, monta kertaa päivässä.

        https://www.youtube.com/watch?v=mHYaX9bsf6Q


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hampaiden hoitaminen kahdesti päivässä on hyvä, hyvä. Ja xylitol on hyvä, hyvä, monta kertaa päivässä.

        https://www.youtube.com/watch?v=mHYaX9bsf6Q

        Toinen xylitol-mainos Etelä-Koreasta, tässä on joku suomalainen kappale taustalla

        https://www.youtube.com/watch?v=dmbdagDgqxw

        Ksylitolin hammaslääketieteellinen käyttöhän on Suomessa havaittu. :)

        1971 Turun yliopiston professorit Arje Scheinin ja Kauko K. Mäkinen julkaisivat artikkelin, jossa vertailtiin ksylitolin ja muiden sokerien vaikutusta syljen kemiaan ja karieksen syntyyn. Havaittiin, että ksylitoli poikkesi muista makeutusaineista: sakkaroosia ja fruktoosia saaneilla karies lisääntyi, mutta ksylitolia saaneilla se väheni. Saatiin ensimmäiset viitteet siitä, että ksylitoli ehkäisee kariesta.

        Sitten Turussa aloitettiin ns. Turun suuri sokeritutkimus, jossa ksylitolin todettiin vähentävän hampaiden reikiintymistä. Hellasta pyydettiin mukaan tutkimuksiin ja se valmisti muutaman vuoden ajan ksylitolipurukumeja pelkästään tutkimuskäyttöön.

        1975 Turun tutkimuksen tulokset julkaistiin ja tutkimuksessa käytetty purukumi, Xylitol-Jenkki, tuotiin Suomen ja Yhdysvaltain markkinoille. Purukumin tuotannossa auttoi Suomen Sokeri Oy:n kehittämä prosessi, joka sopi ksylitolin massatuotantoon, sillä aiemmin sen tuottaminen oli kallista.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ksylitoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen xylitol-mainos Etelä-Koreasta, tässä on joku suomalainen kappale taustalla

        https://www.youtube.com/watch?v=dmbdagDgqxw

        Ksylitolin hammaslääketieteellinen käyttöhän on Suomessa havaittu. :)

        1971 Turun yliopiston professorit Arje Scheinin ja Kauko K. Mäkinen julkaisivat artikkelin, jossa vertailtiin ksylitolin ja muiden sokerien vaikutusta syljen kemiaan ja karieksen syntyyn. Havaittiin, että ksylitoli poikkesi muista makeutusaineista: sakkaroosia ja fruktoosia saaneilla karies lisääntyi, mutta ksylitolia saaneilla se väheni. Saatiin ensimmäiset viitteet siitä, että ksylitoli ehkäisee kariesta.

        Sitten Turussa aloitettiin ns. Turun suuri sokeritutkimus, jossa ksylitolin todettiin vähentävän hampaiden reikiintymistä. Hellasta pyydettiin mukaan tutkimuksiin ja se valmisti muutaman vuoden ajan ksylitolipurukumeja pelkästään tutkimuskäyttöön.

        1975 Turun tutkimuksen tulokset julkaistiin ja tutkimuksessa käytetty purukumi, Xylitol-Jenkki, tuotiin Suomen ja Yhdysvaltain markkinoille. Purukumin tuotannossa auttoi Suomen Sokeri Oy:n kehittämä prosessi, joka sopi ksylitolin massatuotantoon, sillä aiemmin sen tuottaminen oli kallista.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ksylitoli

        Jenkki-mainos kylmän sodan ajalta: https://www.youtube.com/watch?v=_vf-5a9NfaE

        Mä oon aina ollut ryysyvastainen. Aina. Ja Kiinan vastainen. Vitun kiina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jenkki-mainos kylmän sodan ajalta: https://www.youtube.com/watch?v=_vf-5a9NfaE

        Mä oon aina ollut ryysyvastainen. Aina. Ja Kiinan vastainen. Vitun kiina!

        Joo, symppaa venäjää vähintään salaa se kiina ei jatkoon


    • Anonyymi

      Aamulla siivoilin kotona.
      Kävin sairaalassa katsomassa läheisintä.
      Illalla kaupassa ja iltakävelyllä.
      Kävin lukemassa täällä ja mietin, että kuinka
      paljon maailmassa on yksinäisiä ihmisiä.

      ☆ kohta nukkumaan

      • Anonyymi

        Pidätkö itseäsi tähtenä kun toi ☆ ? Mä sanon että itseään tähtenä julkisesti pitävä mutta todellisesti vähemmän ☆, niin sellainen ihminen on tähde.

        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö itseäsi tähtenä kun toi ☆ ? Mä sanon että itseään tähtenä julkisesti pitävä mutta todellisesti vähemmän ☆, niin sellainen ihminen on tähde.

        :)

        ☆ tähti kuvastaa mulle iltaa ja yötä.
        Sitä, että tähtein tuolla puolen toisen kodon saamme.

        Saat tulkita tuon ☆ ihan kuten haluat.
        En pidä itseäni tähtenä. Ihmettelen miten yksittäinen hymiö herättää tuollaisen ajatuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ☆ tähti kuvastaa mulle iltaa ja yötä.
        Sitä, että tähtein tuolla puolen toisen kodon saamme.

        Saat tulkita tuon ☆ ihan kuten haluat.
        En pidä itseäni tähtenä. Ihmettelen miten yksittäinen hymiö herättää tuollaisen ajatuksen.

        ☆ on emoji ja Suomessa on elokuun alussa vielä liian valoisaa. :(

        T. täysmäntti


    • Anonyymi

      Huh mites rankka päivä. Seitsemältä ylös ja hommiin! Vettä tuli kunnolla niskaan ja jouduin palelemaan. Tavoite kuitenkin saavutettu ja vähän enemmänkin:))

      Sitten kotiin kuuden jälkeen ja taas lähtö kauppaan. Ruokaa, Netflix ja kaksi lonkeroa=tipahdin ysin jälkeen.

      Nyt heräsin, pieni välipala ja chillailua kunnes alkaa taas nukuttaan.

      Kalliossa oli ollut kuulemma menobpäällä ja hirveä määrä ihmisiä liikenteessä. Tuli mieleen, et vois mennä ens vuonna itekkin tsekkaileen.

      Huomenna vois mennä katsomaan jenkkien sotalaivaa.

      • Anonyymi

        Paskan. Marjat. Sitä sun puhe on, ja Kalliossa ei ollut eilen mitään normaalia kummempaa, trolli!


      • Anonyymi

        KBP oli lauantain juhla! Kukkuu!!!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Putin on pian tod, kuten myös trololot kun putler maksaa ukrainalaisuhrien verirahoilla putlertrololoiden palkat ja putlertrololot ovat alistuneet putlerin vallan alle kun eivät tiedä paremmasta. Putler kaatuu tämän vuoden loppuun mennessä ja sen lakeijat kaatuu myös. :)

        Putler on monta luokkaa kehnompi diktaattori kuin hitler oli, jälkimmäinen sai valtaosan väestöstä asiansa taakse, putler toimii kuin mongolien tsingis-kaani ja ja alistaa kansansa, siispä putler on monta luokkaa alempana kansan noustessa ja ulkopuolisia valtoja tarvitaan PALJON vähemmän kuin hitleriä vastaan jota vastaan tarvittiin kaikki jopa pitkin hampain.


      • Anonyymi

        Tämä mongoli on se jonka perinnöstä Ukraina kärsii nyt:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tšingis-kaani

        Tänne vuoden 2022 loppupuolelle saakka ryysylän alistetut väestöt ovat kärsineet mongolien autoritäärisestä hallintojärjestelmästä missä varallisuus on keksitetty kaanille, pääsihteerille tai "presidentille" kuten nykyään. Ryysylä on nyt kuolinkoreissaan kun mongolien bluffi on palajastunut.

        Ryysylässä pitää putlerin kaatumisen jälkeen sallia eri väestöjen itsenäistyminen ja putlerin sekä putlerille suosiollisten oligarkkien varat pitää jakaa itsenäistyville kansoille jyvitettynä luonnonvarojen sekä väestöosuuksien mukaan.

        Putlerin hallinnon jäsenet sekä kaikki lakeijat (laajalti taustat tutkien) sähkötuoliin tai samaa tapaan mitä ryysyt suorittavat Ukrainassa, eli kiduttavat siviilejä ja sitten tappavat!
        Silmä silmästä, hammas hampaasta.

        Mua vituttaa maailmassa vain epäoikeudenmukaisuus ja silkka kusipäisyys. Ihmislajin kehitys on pahasti kesken.


      • Anonyymi

        Voi teitä kansallismiälisiä


    • Anonyymi

      Mut ghostattiin. Harmi kyllä. Vaikutti neiti tosi kivalta ja samantapaiselta kuin itsekkin olen. Myös mielenkiinnonkohteet olivat aika pitkälti samanlaisia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe