Onko vaarallista kun kissanpentuni söi 2 pienehköä palaa vaaleaa paahtoleipää ja on noin 6 tai 7 kuukautta vanha
Kissanpentu ja leipä
2
171
Vastaukset
- Anonyymi
ei sinänsä, jos kissan muu ruokavalio on kunnossa(eläinperäistä) kissa on voinut tarvita kuituja.
Kasvata vehnää sisällä, tai kauraa. Kun puska on syöntikunnossa, kylvät aina uuden. Tyhjät maitopurkit tms sopivat kasvatusastioiksi yksi sivu pois leikattuina. Myös vanukaspurkit, ym.
Ainakin kauran siemeniä saa lähes joka kaupasta joka myy lemmikkiruokia. - Anonyymi
En laittanut mitään asiatonta tähän aiemmin. Toistamiseen yritin vastata ja vastaukseni sensuroitiin! Aiheetta. Miksi on mielivaltaista toiminta palstalla?
No, kolmatta kertaa olisi hyödytöntä laittaa tähän mitään koska aikaa kulunut. Onneksi joku toinen sai vastauksensa läpi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605006Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362279Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti622169- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181363Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181218- 89966
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47943- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12869