Koiranpentu

Moi, pystyiskö joku auttamaan?
Missä kannattaisi myydä koiranpentu… mulla ois 7kk vanha pentu jonka haluaisin myydä hyvään perheeseen. (Myydään allergian vuoksi.)

Syntynyt 13.01.2022 vaalea/kermanvärinen. erittäin näyttävä ja katseita kääntävä pentu. Uros on pienikokoinen ja jää tuon kokoiseksi. Erittäin rauhallinen koira, tykkää olla läheisyydessä.
hakeutuu itse aina syliin. Pentua ei ole rekisteröity. Mutta saa rekisteröityä, kun pentu saa toisen rokotuksen. Pentu saanut 1 rokotuksen.
Koira on jo sisäsiisti erittäin fiksu. Valikoin kodin huolellisesti. Mieti tarkkaan olisiko sinusta näin pienen koiran vastuulliseksi huoltajaksi!
Eläinlääkäri on tarkastanut ja siruttanut pennun. Terveeksi todettu, purenta hyvä.

Jos olet todella kiinnostunut soita 041 481 6377 klo 08-23 välillä. En vastaa puhelimen tekstiviesteihin lainkaan!

7

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rotu.🤔🤔🤔

• pomeranian pentu

• Anonyymi
        Inkeriinka kirjoitti:

pomeranian pentu

Varmaan tosi söpö! Harmi etten tällä hetkellä voi koiraa ottaa, niin paljon kun niistä pidänkin. Toivottavasti hyvä koti löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan tosi söpö! Harmi etten tällä hetkellä voi koiraa ottaa, niin paljon kun niistä pidänkin. Toivottavasti hyvä koti löytyy.

No onhan se nyt tietty tärkeintä, että se on varmaan tosi söpö! Iik! 💖
        Sillä ei luonnollisestikaan ole väliä, ettei piskiä ole mukamas rotukoirana rekisteröity eikä edes rokotukset ole voimassa, mikä pistää miettimään mitä muutakin on hoidettu tärkeimpinä ensimmäisinä kuukausina huonosti.

• Anonyymi
        Inkeriinka kirjoitti:

pomeranian pentu

Haluaisitko ostaa vai myydä

• Anonyymi

Miksei tuon ikäisellä koiralla ole rokotukset voimassa? Ja mitä tekemistä toisella rokotuksella on rekisteröinnin kanssa? Jos koiran saa rekisteröityä, niin miksei sitä ole tehty? Ja kun sitä ei olla tehty, niin oletko nyt ylipäätään varma, että se onnistuu, ettet tule lupailleeksi liikoja?

• Anonyymi

Hei. Olisi myös kiva tietää paljonko koirasta pyydät ja missä päin Suomea koira on myynnissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8762
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3738
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2241
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      174
      1306
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      976
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      814
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      790
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      667
    Aihe