500en outo vika!

Mic-67

vm-90 oleva kawan vasen pytty ei välillä pelitä.Tulpat ja johdot hattuineen vaihdettu.Puolat keskenään vaihdettu.kaasari puhd.Kuumana ehkä katkoo eniten.Paukkuu ja rätkii.Oisko venttiili vai sähköboksissa vika.Toisinaan käy kuin unelma.Ärsyttävä vika kun ei ole koko aikaa päällä niin ei löydä sitä.AUTTAKAA jos tietoo

10

2937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esaase

pahanpa vian oot saanu. jos olis kärjellinen peli niin olis simppeli vika mutta taitaa olla kärjetön tuo sun peli.ei kai vaan ole siellä sytkäpyörän kotelos jotain häikkää?(siin kampiakselin pääs kannen alla?)

• vedenpoistoreikä

tulpan "poterosta". Voi olla kosteusongelma. Rassaa rautalangalla ja paineilmalla kanava auki. On ollut 500 Kawassa tätä juttua. Jää sade/pesuvesi seisomaan tulpanhatun tuntumaan ja alkaa pätkimään.

terveisin Jorma

• Pave

Näkemättä on erittäin paha sanoa, mutta tuskin on venttiilivika, sillä se ei yleensä käyttäydy noin. Oletko myös tarkastanut KAIKKI muut sähköjohtojen liitokset ettei niissä ole hapettumia? Tankin allahan, ja muuallakin on sellaisia monenlaisia liitoksia ja yksi vaihtoehto on että ne on saanut tarpeeksi kosteutta ja hapettuneet pikkuhiljaa ja oireilee juuri kuvailemallasi tavalla,

• en500-90

Laitapa puolan sytytysjohdot hyvin kiinni. Mulla oli sama vika ja kun johto löystyi niin virtaa et tullut kuin pakolla. Kävin läpi kaiken mahdollisen, kunnes viimeisenä keinona kiinnitin puolan johdot pienellä peltiruuvilla läpi abikon, ja kuinkas ollakaan, kaikki pelaa taas...
      Heh, kyllä kiroilin monta päivää ja tuhlasin turhaa euroja...

• kävisäkä

Pinkpens!

• Hartsa

mitäs oot ostanu sellasen paskan japsin. hanki elämä!!!

• viisas kommentti!

Ei elämää hankita se on lahjaksi saatua, PAHVI!

• jukikawa63

NIIN JA PARIKYTTONNII JA SAAT STÄGÄLLÄ VIEL SURKEEMMAN VESSAN JA VITUTTAVAN ELÄMÄN....MUN ELÄMÄ MAKSO 1500EUROO KAWA 500EN JA KAIKKI TOIMII EIKÄ VITUTA JAPSI.....

• Rakki

Omassa KLE 500:ssa (jossa on lähes sama moottori) oli samankaltaista ongelmaa. Kaasuttimen kohon neulaventtiili ei pitänyt vaan jäi välillä vuotamaan --> tulvii --> kone pätkii. Tätäkään ei ilmennyt kaiken aikaa. Hankin Storm motorilta kaasuttimen vuotokorjaussarjan ja ongelma poistui

• Jutustelija1

Tuo kone on alkujaan puolikas Gpz 900 koneesta joka itsellä on ollut vuodesta 2004. Suosittelisin että ostat uudemman pyörän, jonkun korkeintaan 7-8 vuotta vanhan.

Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      144
      7228
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5025
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4462
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3533
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2331
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      339
      1911
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1796
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1639
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      68
      1517
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1468
    Aihe