Lävistys?

lesbo

Mihin kohtaan otettu läväri kertois mun olevan lesbo?
Nyt kun olen sinut itteni kanssa, haluun ilmaista sen kaikille.

21

3006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos otsaan?

      ....

    • xip

      Miten olisi johonkin näkyvään paikkaan tatuoitu teksti "LESBO"? :D

      • hmhm

        Repesin nauramaan ihan täysillä.

        Yleensä näillä kaapista tulleilla tuntuu olevan jumalaton tarve julistaa uutta suuntautumistaan, hienoa toki että ovat sinut itsensä kanssa, mutta tarviiko sitä heti vaatia muilta, jos itselläkin on kestänyt aikansa?


      • Anonyymi
        hmhm kirjoitti:

        Repesin nauramaan ihan täysillä.

        Yleensä näillä kaapista tulleilla tuntuu olevan jumalaton tarve julistaa uutta suuntautumistaan, hienoa toki että ovat sinut itsensä kanssa, mutta tarviiko sitä heti vaatia muilta, jos itselläkin on kestänyt aikansa?

        😂😂😂😂


    • joo-o

      lävistyksiä on kaikilla, tatuointi kertoo niin paljon enemmän itsestäsi. hommaa esim. lepakko-tatuointi johonkin näkyvälle paikalle (pienenä vinkkinä, se saattaa kyllä kaduttaa myöhemmin, mutta jos todella olet lesbo lopun ikääsi, se tuskin haittaa).
      jos haluat kertoa suuntautumisesta kaikille, toinen vaihtoehto on, että kävelet kadulla megafonin kanssa ja huudat olevasi lesbo. vaihtoehtoja on monia, siitä vain kokeilemaan.. :D

      (hienoa, että olet tullut kaapissa,se on kunnioitettavaa..joten, anteeksi v***uilu..)

    • lepakko

      No jos vaikka laitattaisit lävärin "sinne" ja sit lähtisit kyselemään tyttösiltä, et haluaisko ne nähdä sun uuden lävärin.
      Jos tulee litsari otsaan, niin todennäköistä, että tyttö ei ole meikäläisiä.
      Jos taas näyttää kiinnostavan enemmän, niin homma selvä xD

      Ei mut tosiaan, läväreitähän on nykyään kaikilla.
      Onko muuten totta, että lepakot suosii läväreitä yleensä suun alueella ( kieli, huuli ) vai onko se vaan joku urbaani legenda ?

      • lävistetty

        niin, no itse otin lävistykseni (kieli, ylähuul) kauan ennen, kuin tiesin edes suuntautumisestani..tai sitten joskus nuorempana annoin vääriä vihjeitä :D
        kannattaa katsoa nimimerkin minä kysely, joka on aivan uusi.siellä puhutaan juuri lävistyksistä ja tatuoinneista.


    • Anonyymi

      Eikös se oo vasemmalla lesboil kulmaläväri.

      • Anonyymi

        Hölynpölyä ja 20 vuotta vanha asia koko lävistykset.


      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Nenäkoru ja pidä vielä varmuudeksi molemmissa peukalossa sormusta. Mieluiten kookasta ja pitkälle näkyvää. Taidemuseoissa olen nähnyt monesti näin varustettuja 40-40v naisia joista loistaa "lesbous" 100m päähän.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Ota tatuointi pehvan päälle"minua ei miehet pane"

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Korvalehtien väliin. Molempiin pakaroihin myös tatuointi VALTA. Miltä se sitten näyttäisi? VALTAVALTA.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Ööö.....no tatuoit otsaas, et oon lesbo ☺😙. Mut ei sillä oo ees mitää merkitystä, ku kaikki heterotkin haluu nykyään olla lesboja 😂

      • Anonyymi

        Mut kyllä lesbo lesbon tunnistaa ☺❤. Ei siinä mitää merkkei tarvita ☺😘


    • Anonyymi

      Nyt sit vaa jokase pillu pääl kovasti hinkkaamaa, ni tiiät olevas 😘😂😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Tuima katse ja lävärit, että miehet pysyy kaukana. Ylisuuret vaatteet, painat 100kg jne... ja saksittelet😂😂😂

    • Anonyymi

      Menet torille megafonin kanssa ja huudat olen LESBO. Parvekkeelle voisit laittaa pride lippuja liehumaan🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe