saako vittumaisen ihmisen ampua.

nylkynen

Myöntääkö mikään virasto vittumaisen naapurin ampumiseen lupaa!

17

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhantyttö

älä tuollaisia puhu ,onko huono päivä?

• käsitteen

"kuoliaaksi ymmärtäminen"???Kokeile!!!

• nylkynen

en kerkiä nyt menen selälleni sänkyyn ja alan räkimään kattoon

• awerell
        nylkynen kirjoitti:

en kerkiä nyt menen selälleni sänkyyn ja alan räkimään kattoon

sitten väistellä kun ne rupeaa tulee alaspäin...

• Hankimoottori.

Ei sul oo kuitenkaa ees pyssyä.
      No vesipyssy ehkä.
      Joo,ammukki sillä.
      Käy ostaa semmonen vesitykki.
      Sillä jyräytät.

• Rauhantyttö

olet sellainen piecemaker..pistä postia mulle. Siinä otsikossa on nössöilystä. Nyt pakko mennä terkuin rauhantyttö= T

• nylkynen

Ei mulla ole minkäänlaista pyssyä kunhan uhoon.
        Sauna lämpiää jo 1 pullo olutta ja makkaraa selän pesijä puuttuu. Löytyisköhän yhtään elämään kyrpiintynyttä ikäneitoa nylkyselle kaveriksi.

• niinpäniin
        nylkynen kirjoitti:

Ei mulla ole minkäänlaista pyssyä kunhan uhoon.
        Sauna lämpiää jo 1 pullo olutta ja makkaraa selän pesijä puuttuu. Löytyisköhän yhtään elämään kyrpiintynyttä ikäneitoa nylkyselle kaveriksi.

varmaan musta saisi oikean elämän kivan selänpesiänkin. Toisin kylmän huurteisen saunan päälle nenusi eteen. Saunan jälkeen olisi kiva pelmuilla..sitten en olisi tämmönen leukoja loksuttava ikäneito. Mieti vastaus siltä pohjalta siihen samaiseen T ja U sähköpostiin. Vaikka Huuhaassa ollaan tämä on ihan oikean elämän juttu. Tunne juttuja en väritä ,muut jutut vain. Terkuin rauhantyttö yms. Pakko mennä yks työjuttu kesken. Mukavaa illanjatkoa ja ihania unia..Sinulle...

• nylkynen
        niinpäniin kirjoitti:

varmaan musta saisi oikean elämän kivan selänpesiänkin. Toisin kylmän huurteisen saunan päälle nenusi eteen. Saunan jälkeen olisi kiva pelmuilla..sitten en olisi tämmönen leukoja loksuttava ikäneito. Mieti vastaus siltä pohjalta siihen samaiseen T ja U sähköpostiin. Vaikka Huuhaassa ollaan tämä on ihan oikean elämän juttu. Tunne juttuja en väritä ,muut jutut vain. Terkuin rauhantyttö yms. Pakko mennä yks työjuttu kesken. Mukavaa illanjatkoa ja ihania unia..Sinulle...

Olet Rauhantyttö minä Toivonpoika.
        isäni Toivo elää,mutta minä olen täysin Toivoton

• en tiedä luvista, mutta ainakin minulla on tapana ampua kaikki v-mäiset ihmiset :)..

ei vaan passaa jäädä kiinni :D

• (hyvä naapuri)

ne myöntää on ne niin vittumaisia.
      Minulla oli kerra tosi v..mäinen naapuri, aikani
      siinä sen kanssa toraillessani jätin koko tyypin omaan arvoonsa, en siis noteerannut häntä mitenkään,
      kohtelin kuin ilmaa ja sekös sitä sit alko vituttaman oikeen perusteellisesti.
      Ei kestänyt kerran julkisellapaikalla mun käytöstä,
      alko huutaan ja meuhkaaman, mä kattelin tyynenä vieressä enkä sanonut mitään. Hitsi kun oli kivaa kun se munas ittensä perusteellisesti siinä ihmisten silmissä. No mä kävelin tyynesti pois niinkuin asia ei olis mulle kuulunutkaan.
      Mut hemmetin hyvä olo oli pitkän aikaa. *nauraa*

• nannukkaN

ihanko olet tosissas?

• kyssäri*

jos menen antamaan myöntävän vastauksen ja yllytyshullu ampuu ko. henkilön taidan saada syytteen itsekin, toisaalta jos on ensikertalainen eikä aiempaa rikosrekisteriä ja pätäkkää riittää julmetun hyvän ja kalliin puolustusasianajajan palkkaukseen, kolmaalta ajateltuna sulla tulee jatkossa luja selittely kun rikosrekisteriä pengottaessa sulla on tuomio taposta/murhasta. Neljäältä ajateltuna ei kannata itse tehdä paskaduunia delegoi ammattilaiselle.

• Pidellään wanhan ajan kylätappelupäräyksiä.
      Heinäseipäät ja Matikaisen nutikkahalot
      ovat sitä ominta käyttörekvisiittaa

Ja carmeniittaa kyntää savisia kyläteitä Ladan kyljet kupruilla areenan katsomoon.

Sieltä ne kyörää kuka koteihinsa, enimmän latoihinsa taistelun tiimellyksessä
      kaatuneita sankareita hoivattavikseen
      ja tyylipisteet sikseen.

Oikein Byrsselin hoviin kuuluu lähetetyn alamaisten huoli ja direktiivihanke
      entisaikojen kylätappeluksien entistämiseksi.

Tässä on sekin näkökohta, että polliisit ja rämäkimmät papitkin ovat
      osallistuneet parhaimpiin turneisiin:

Tyyliin tosa on liperit ja täsä on mies.

• nylkyselle

Missään tapauksessa ei saa ampua,ei naapuria eikä ketään,häkki heilahtaa aivan varmasti!Älä hyvä mies edes puhu tuollaista,jo uhkauksesta voi saada tuomion,unohda pelkkä ajatuskin kenenkään ampumisesta,jo uhkailu on vakava rikos!Takaisin vittumaiselle naapurille sanallisesti voi kyllä vittuilla takaisin,vain sanallisesti. Harkitse mieluummin muuttoa pois vittumaisen naapurin naapuruudesta,ehkä,sanoin EHKÄ,onnistut saamaan mukavamman naapurin.Ampumisen ajatuksestakin luovu välittömässti,varmasti joudut vaikeuksiin,Kaikkea hyviä ajatuksia ilman ampumis-ajatuksia sinulle
      !terv,th.

• tietoa

mutta ei kai ne anna niitä lupia kovin herkästi,koska tuolla käräjäsaleissa käsitellään aika usein naapureiden ampumisia.En ainakaan oo kuullu että jos johonkin asiaan saa luvan niin siitä vietäs käräjille.Käväseppä poliisipiirissä josko tyyppi ois vaikka tunnetu niissä piireissä ja olisivat suosiollisia ja antaisivat vielä suosituksetkin mukaan.Se suositushan on aseen lainaaminen,että sun ei tarvi ruveta enää aseen hankintaan.Ja opettavat varmaan suosituksen käytönkin, että et sählää huteja ja joudu useampaa suositusta käyttämään.

• ehkäistäkään

Kjäh kjäh, Huti huti!!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      53
      1525
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      170
      1285
    3. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      1122
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1117
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      251
      1077
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      14
      1010
    7. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      883
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      55
      862
    9. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      859
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      795
    Aihe