Nysse... tulee

Anonyymi

Humalainen nainen tuli bussipysäkille ja sanoi että mua panettaa ihan perkeleesti. Mehän ollaan aikuisia kummatkin, pane mun kanssa, ennen kuin "Nysse tulee". Nainen oli siinä n. 50 ikäinen ja kyllä hyvän näköinen. Vahvistaakseen ehdotustaan hän avasi turkkinsa ja eihän siellä ala ollut kuin tuollaiset pikkujoulu hepenet. Ei tarvi, sanoi nainen, kun sanoin, että mulla ei kondomia. Edestä päin seisaaltaan sisään. Ja minuutissa olin naisen sisällä ja viiden minuutin perästä toimitus oli ohitse. Onko sulla nenäliinaa tai jotakin ? Ei oo, eikä oo kohta pikkareitakaan. Hän heitti housunsa katoksen roskikseen. Sä olit sitten kolmas tänä iltana, sanoi nainen, no "Nysse tulee". Linja-auto tuli ajallaan, niin kuin aina Tampereella.

4

7628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiva

• Anonyymi

Martina on sitten julkaissut kirjan. On tyttö kyllä saanut monenlaista kyrpää, pitkää ja pätkää, kotimaista ja ulkolaista.
      Taitaa olla jo väljät paikat, ei tarvita liukkaria senkun vain pudottaa mulkun sisään.

• Anonyymi

samallalailla käynyt nainen istu viereen kaivo kalun esiin istu päälle ei kestänyt kumpikaan kauan pienet hymyt palkkioksi

• Anonyymi

Olisiko naiset näin käyttäytyessään maso/sado suhteessa jossa heitä ohjaillaan ja määrätään nöyryyttäviin tehtäviin?
      Itse olen vastaavia tehtäviä joutunut tekemään tällaisessa salasuhteessa.
      N.46

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      270
      2282
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1001
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      55
      979
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      960
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      921
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      42
      854
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      838
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      736
    9. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      684
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      677
    Aihe