Humalainen nainen tuli bussipysäkille ja sanoi että mua panettaa ihan perkeleesti. Mehän ollaan aikuisia kummatkin, pane mun kanssa, ennen kuin "Nysse tulee". Nainen oli siinä n. 50 ikäinen ja kyllä hyvän näköinen. Vahvistaakseen ehdotustaan hän avasi turkkinsa ja eihän siellä ala ollut kuin tuollaiset pikkujoulu hepenet. Ei tarvi, sanoi nainen, kun sanoin, että mulla ei kondomia. Edestä päin seisaaltaan sisään. Ja minuutissa olin naisen sisällä ja viiden minuutin perästä toimitus oli ohitse. Onko sulla nenäliinaa tai jotakin ? Ei oo, eikä oo kohta pikkareitakaan. Hän heitti housunsa katoksen roskikseen. Sä olit sitten kolmas tänä iltana, sanoi nainen, no "Nysse tulee". Linja-auto tuli ajallaan, niin kuin aina Tampereella.
Nysse... tulee
Anonyymi
4
7628
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva
- Anonyymi
Martina on sitten julkaissut kirjan. On tyttö kyllä saanut monenlaista kyrpää, pitkää ja pätkää, kotimaista ja ulkolaista.
Taitaa olla jo väljät paikat, ei tarvita liukkaria senkun vain pudottaa mulkun sisään. - Anonyymi
samallalailla käynyt nainen istu viereen kaivo kalun esiin istu päälle ei kestänyt kumpikaan kauan pienet hymyt palkkioksi
- Anonyymi
Olisiko naiset näin käyttäytyessään maso/sado suhteessa jossa heitä ohjaillaan ja määrätään nöyryyttäviin tehtäviin?
Itse olen vastaavia tehtäviä joutunut tekemään tällaisessa salasuhteessa.
N.46
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2702282En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831001Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108960
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 42854
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684- 33677