Elämä on täynnä odotuksia
ja toiveita
Mutta olenko onnellinen
kun tänään vaihdoin vaippani ihan itse
Tai olenko onnellinen että onnistuin
avaamaan säleverhot
ja näin ulkona leikkivät iloiset lapset
Olenko onnellinen, kysyn
Jos pystyisin
istuttaisinko vielä omenapuun
istuttaisinko?
Suhteellista
3
217
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan elämässä odotuksia ja toiveita, mutta on myös pelkoja ja turhautumisen hetkiä.
Omenapuun istuttaminen...? Meiltä ainakin kaadettiin kaksi omenapuuta, kun ei niitä omenia tullut syötyä ja niitten hävittämisessä oli hitonmoinen homma. Mutta vaimo istuttaa uutta kierreltävää ruohonleikkaajan riesoiksi. Nyt itse asiassa muistinkin, että aika usein tökkäsin käteni ja joskus naamanikin yhteen omenapuun oksaan! Vuosiin sitä ei ole ollut eikä ole ikävä tullut.- Anonyymi
Niin... on myös olemassa Lutherin sanonta... "Kristitty on ihminen joka istuttaa vielä tänään omenapuun vaikka tietäisi huomenna kuolevansa"...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin... on myös olemassa Lutherin sanonta... "Kristitty on ihminen joka istuttaa vielä tänään omenapuun vaikka tietäisi huomenna kuolevansa"...
Ota pistokas
Seuraa kehitystä
Iloitse ensimmäisestä nupusta
Kukasta joka lopulta avautuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907