Kertokaa teidän outoja ja hauskoja unia

Anonyymi

Voitteko kertoa teidän hauskoja tai outoja unia haluun tietää (☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞

9

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin unta et oltiin mun exän kaa rakastuneita ja sitte ovelta kuulu aika moista koputusta ja siel oli ainaki triljoona mun exää että juu oli aika moista😅😅😅

    • Anonyymi

      Erilaisiin elämäntilanteisiin voi liittyä aika hurjiakin unia. Mulla kivoin oli kun uin ison tsunamin aallon sisällä meressä ja pystyin hengittää veden alla. Oli hieno uni.

    • Anonyymi

      Näin unta missä olin huoneessa jossa oli kova meteli. Ajattelin että en pysty kyllä nukkumaan tässä metelissä.

    • Anonyymi

      Lintu muni munan miehen päälaelle. Semmonen uni. Ja sitten semmonen jossa rekka-autolla joku ajoi korkealla taivaalla. Kolmas outo uni semmonen jossa itse lannoitin peltoa ilman lietepaskakärryä eli kävelin peltoa pitkin ja paskaa lensi takapuolestani pellolle ravinnoksi.

    • Anonyymi

      Oho! Olipas aikamoinen uni. haha. Minullakin on yksi uni mikä on painunut syvälle mieleeni. En nyt aivan tarkalleen muista miten mutta olin vain yhtäkkiä Ismo Laitelan ja hur hur tupettajan kanssa armejjassa. Oltiin jossain häkissä jossa heiteltiin palloa. Pallon heittelyn jälkeen Ismon kanssa mentiin ampumaradalle ja ettepäs ikinä arvaa kuka siellä oli odottelemassa. Iivo Niskanen borat asussa sinko kädessä ampumassa Venäläisiä muutto villisikoja. Siinä vähän hymyyn purskahdin, kun Ismokin tokaisi "Perkele et aja sitä kuorma-autoa tänne". Ajattelen siinä vähän ääneen, että mitä helevetin paskaa se Ismo siinä jauhaa. Noh ruettiin siinä sitten tykittämään sillä singolla niitä sikoja päin aivan rauhassa. Sitten aivan yhtäkkiä kuului karmea huuto "ÄÄÄÄÄRS". Ajattelimme siinä, että kukakohan perhana se karmean karjaisun päästäjä mahtaa olla. Se selvisikin pian, kun paikalle asteli kersantti Mikko Leppilampi. Mitä se Mikko teki oli jotain aivan käsittämätöntä. Se riuhtaisi rubiikinkuution taskusta ja ratkaisi sen 4.7 sekuntiin. Oltiin siinä äijjien kansa aivan äimän käkenä ja ajateltiiin, että mikähän sille kersantille oli tullut. Siinä se löi tupakiksi meidän edessä ja pakkohan siinä itsekkin oli lyödä nortti tulille niin sanotusti. No pössyteletiin siinä sitten aivan rauhassa kunnes paikalle rullasi aivan musta tankki. Tankin luukku aukesi ja sieltä paljastui Markku Alen. Alenilla oli päässään kipa ja hänellä oli toisessa kädessään ukulele. Siinä kohtaa rupeaa armoton ukulelen rämpyttely Ramsteinin Duhast kappaleen tahtii. Siinä kohtaa vähän jo muisti rupesi takkuilemaan, mutta sen verran muistan että jossain vaiheessa käväisimme lähi Siwassa hakemassa polttopuita ja sinihomejuustoa. Siitä seuraavan kerran muistan kun olimme Venäjän kansallispuistossa nuotion ääressä hieman juovuksissa homejuustoa maiskuttelemassa. Alen soitteli Gangnam styleä sillä helevetin pikku paska kitaralla (ukkulele). Siinä Iivo tokaisi että hommaisit saatana äijjä ees kunnon skeban. Hitto vie. Siinä taas jonkin aikaa meni ja en muista siitä matkalta mitään, mutta seuraavaksi muistan kun istun kirkkopuistossa Sami Jauhojärven kanssa. Olihan siinä tietysti Iivokin. Siihen sitten loppui se uni kuin seinään kun perkeleen rakki tuli hakemaan minut aamulenkille. Olisin halunnut todellakin tietää miten tarina olisi tuosta jatkunut. Rakille pienet koulutukset annoin tuosta hyvästä. Mutta siinä se oli. Ei varmaan monella tule yhtä ihmeellistä tarinaa mieleen. Tässä vuosien varrella ihmettelen että mistä se uni pääsi minun mieleeni ja olen ollut hieman huolissanikin. Mutta kertokaa ihmeessä jos on jotain muita tarinoita. Heip. Jark. O

    • Anonyymi

      Mä näin viime yönä kummallista unta, johtui varmaan eilisestä salkkareista. Sain tietää olevani raskaana ja jo pitkälläkin, lääkäri vastaanottoon olin siis menossa. Olin kauhuissani koska iältäni lähenen jo viittäkymppiä ja pidin itseäni vanhana äitinä ja murehdin siis synnytystä. Lääkäri esitteli itsensä sannamariiniksi ja kummastelin että sattumaako sama nimi kun pm. Sitten jostain ilmesty se pahistyttö sieltä salkkarien vankilasta ja rupes vainoamaan ja yritin paeta ison mahani kanssa, muuta en muista. Unet on kyl ihmeellisiä välillä:D

    • Anonyymi

      Oli joku äidinkielentunti, jossa opettajana oli Spede. Kyllä. Sitten siellä oli nuori Vesa-Matti Loiri oppilaana ja tässä tunnissa oli erikoista se, että kukaan ei oikein osannut puhua, mutta tavallaan ymmärsivät toisiaan. Tämä opettaja/pojat kommunikoi mutisemalla niinkuin joku vammanen/känniläinen. "Mjo..." Tytöt taas ääntelivät kuin jotkut pienet lapset; "äöh, eä?"

      Opettaja ei oikein ymmärtänyt piirtoheitintä ja valkokangasta niin se jätti piirtoheittimen päälle, osoitettuna kohti liitutaulua. Sitten opettaja kirjoitti taululle ja kuten aina, nämähän pitää kirjoittaa muistiin vihkoon. Ensimmäinen sana oli isolla "tervetuloa."

      Tämän jälkeen opettaja mutisi ikään kuin miettien, mitä pitäisi kirjoittaa seuraavaksi. Sitten nuori Vesku meni luokan taakse hörhöilemään poikien kanssa ja mä menin mielenkiinnosta katsomaan Veskun vihkoa, jossa ei lukenut vielä nimeäkään kannessa. Mä päätin kirjoittaa Masa-Vetti Luiru. Seuraavaksi opettaja meinasi, jos kirjoittaisi taululle sanan "apua."

      Kiitos. 😆🤣😂

    • Anonyymi

      Mä nukun hyvin ja näen paljon unia. Eräs oli sellainen ettäsiinä oli juoksija Joonas Riinne ja näyttelijä Kari Ketonen, ( kumpikin kuumaa kamaa...uuuh) . No ensin oli Rinne siinä,tuli lähelle ja yhtäkkiä siinä olikin Ketonen soittamassa urkuja,sanoin hänelle " hyvin sää soitat,mutta sää ootkin kanttori". Sit yhtäkkiä Ketonen tulee lähemmäs,hymyilee ja kysyy kuiskaten: " Mitäs,kerro tarkemmin" ,ja katsoo " sillai". Uhuuu, pakenin äkkiä , vaikka niin ois mieli tehny jäädä....

      Kerran näin Jaakko Saariluomasta unta ,hän istuu meitin pihalla penkillä ,näyttää että vieressä on tilaa ja sanoo " tuu viekkuun" eli viereen.
      Aijaijai...

      Kukas mahtaa ensi yönä olla vuorossa...??
      Nainen61.

    • Anonyymi

      Kerran näin jotain sellaista unta, että Sauli Niinistöltä putosi joku pieni mikrofoni. Mä kävin nostamassa sen ja antamassa takaisin. Sitten hän sanoi mulle että "kannattaa käydä YouTubessa."

      Ookoo... 😆

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe