Auttakaa tyhmää, mutta mitenkä olette järjestäneet lapsen haun koulusta. Tyttö aloittaa eka luokan olen ottanut sille kyllä ap/ip toiminnan, mutta hankalaksi tämän tekee se, että minun työaikani vaihtelee päiväkodilla 7-17 välillä ja ap/ip on auki 7-16:30 asti. Olen yksinhuoltaja ja joinakin päivinä saan lasta hakemaan mummon, mutta muutoin olen yksin eikä muita hakijoita ole. Lapsi on hyvin arka ja ujo eikä vielä pärjää kotona itsekseen sekä matka on kotiin vähän vajaa 3km. Töistä on saatu periksi sen minkä pystyy palkkaamatta uutta työntekijää korvaamaan minun läsnäoloni aamuissa sekä iltapäivissä. Työskentelen hoitoalalla joten päivien pituus vaihtelee paljon.
Omat työajat/aamu ja iltapäivä toiminta
2
260
Vastaukset
- Anonyymi
Olen koulunkäynnin ohjaaja, joten vastaan oman kouluni tavan.
Meillä on ip 16.00 asti joka päivä. Meillä ei ole yhtään lasta kello 16.00 jälkeen joten miellä näin. Viimeinen lähtee 15.45. Mikäli olisi pitempään, olisimme pitempään.
Oletko kysymyt rehtorilta jos he pidetäisivät ohjaajien työaikaa, vuorottelisivat aikoja.
Tai toinen vaihtoehto, kysy pomoltasi jos saisit tehdä niinä päivinä lyhyempää päivää jonkun aikaa, kunnes lapsi osaa olla hetken yksi kotona? Neuvottelu kysymys useimiten.Koulusta riippuu, miten he ip kerhoa pitävät.
Kysymällä selvii monet asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931458Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1941440Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901135
- 841000
- 81995
- 40965
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66925Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81912Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/7869