Äitini kommentit tuntuvat kuin sata veistä lyötäisiin rintaan .
Eilen näin häntä nopeasti ohimennen, toista kertaa tänä vuonna .
Muutamalla lauseella hän sai "hakattua" mut ihan täysin.
Eilen ensimmäistä kertaa pelkäsin että jonain päivänä hänen kommenttinsa saa mut sekoamaan ja mietin että mitä jos joskus mulla napsahtaa päässä ja teen hänelle jotain.
Niin paljon sattuu, oloni on kuin olisin jyrän alle jäänyt.
Pelkäsin eilen sekoavani
2
127
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko sanoa sille että pidä turpas kiinni jos vielä sattumalta tavatessanne yrittää järkyttää sinua? Sano et antaa sun olla rauhassa. (Kerran noin huono vaikutus hänellä sinuun.) Käyttääkö hän tahallaan henkistä väkivaltaa sinua vastaan vai mistä on kyse?
Pystytkö kertomaan mikä on ongelmana? Miksi tilanne on noin paha?
Parempi paeta paikalta kuin ongelmiin joutua jos/kun tiukka paikka joskus vielä eteen tulee. - Anonyymi
Mitähän se äiti noin rankkaa sanoi. Oliko aihetta vai ihan aiheettako saneli.
Ehkä asialla on väärin käsitykset. Näinhän useimmiten on.
Ehkä äidin sanat ovat osuneet liian hyvin arkaan kohtaan. Sitä voisi ajatella sitenkin, että olisiko aika itsekin asiaa työstää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049