Tässä 2 untani jonka yrityän kertoa mahdollisimman hyvin

Anonyymi

Huomatkaa unien merkitykset ja niijen monitulkintaisuus.
Olin armeijaan pakotettu. En nuorena käynyt armeijaa. Sitten karkasin sieltä ja väkeä lähti perääni ja ne juoksi perässäni valolamppujen kanssa. Oli hieman pimeää. Oli ehkä kello 23.00 jotakin ja vuodenaika taisi olla syksy. Juoksin tosi kovaa(onhan mulla nopeat jalat!). Ei ne saaneet mua kiinni vaan koko ajan jäivät minusta. Katsoin taivaan horisonttiin jossa näkyi punainen aurinko. Sitten se aurinko alkoi liikkua minua kohti. Tuli aika matalalle ja tunsin valtavan kuumuuden. Sitten hain vapautusta armeijaan mutta armeijan väki ei hyväksynyt sitä. jouduin meneen vuoden päästä uudelleen mutta pääsin pois sieltä. Kun tuliin kotiini niin kotini oli mennyt huonoon kuntoon kun katto oli romahtaneena alaspäin. Sitten uni saikin paremman käänteen. Korjattiin talo ja sain vapautuksen armeijasta kun isäni meni puhuttelemaan niitä ja sai heidät uskomaan etten pysty armeijaa käymään. Niille ei ollut mennyt tieto perille siitä etten ole kykeneväinen toimimaan ihmisten kanssa jne. Eikä mun tarvinnut mennä sivariinkaan koska siellä oli sama ongelma vastassa. Sitten näin edessäni enkelin joka sanoi minulle "olen sinun suojeleva hyvä enkeli". mä halasin sitä. Enkeli sanoi että olen aina tukenasi hyvinä ja huonoina hetkinä. Mä vastasin sille "no elämään kuuluu kärsimys ja ilo".

Toinen uni; olin syömässä kalaa ja kalan ruoto alkui parkua. Sitten jälkiruokana oli jäätelöä. Koko uni liittyi aika paljon syömiseen ja siihen liittyi painajaista koksa kun katsoin vatsaani niin se alkoi suureta oudon isosti ja meinasi melkein räjähtää eli tuli tunne että vatsa räjähtää. Sitten tajusin kesken uneni että tämä onkin vain uni ja oikeasti olen laihahko ihminen. Eli unen aikana pystyin tiedostamaan todellisen tilani. Kuitenki tajusin että uni on varoitus minulle että kannattaa jatkossakin olla varovainen ruokien ja herkkujen kanssa. Unessa olikin lähinnä koko ajan syömistä vain eli kotona ruokapöydässä ahmittiin ruokaa isäni kanssa. Syömiseen ei liittynyt kai mitään masennustilaa jne sillä me vain söimme. Mulla oli tuoss vaiheessa elämääni ja nykyäänkin se tilanne että kontrolloin syöntiäni eli kieltäydyn herkuista eli siis uni voi olla viesti siitä että kannattaisi syödäkin herkkuja. Mutta oon tehny sen päätöksen että kieltäydyn syömästä roskaruokaa (no ehkä korkeinktaan 2 -3 roskaruokaa yhden vuoden aikana sen sallin kuitenki). Jäätelöitä myös hyvin harboin yhden vuoden aikana. Uni jatkui sitten siten että poistuin ruokapöydästä ja lähdin pikajuoksemaan salille jossa tuntui että juoksu kulki tosi lujaa ja seurassa oli suomen nopeimpia pikajuoksijoita joista toisella oli luonnottoman isot pohkeet ja hän neuvoi että lähtötelineistä pitää lähteä siten että tulee ensimmäinen askel kahdelle molemmille jaloille koska siitä voi tehdä ponnistusojennusliikkeen jonka jälkeen jatkaa normaalia juoksua. Sitten olin lähtöviivalla jossa oli entisiä vanhoja kilpakumppaneita ja popsin samaan aikaan energiapatukkaa. Erikoinen juttu oli juoksiussa se että lähdinkin juoksemaan selkä menosuuntaan päin ja voitin koko kisan. Palattua kilpailusta kotiini menin heti syömään taas ja söin kalaruokaa ja jälkiruokana kiisseliä. Sitten yhtäkkiä taloni lähti liikkeelle ja liikkui noin 600 metriä ja tuli takaisin paikalleen. Puhuttiin että kyseessä oli ilmeisesti maanjäristys jonka seurauksesta talo liikkui pois paikaltaan. Se tuli kuitenkin takaisin paikalleen. Sitten loin silmäyksen alaspäin ja vatsani näytti isolta.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unessa ihminen käsitelle raumojaan.Jos niitä ei ole kyennyt puhumaan ja käsittelemään ? Alkavat seurata unessa painajaisena asiat.Painajaista pääsee eroon lyhyt terapialla. Terapiaa on myös paha olo kirjoittaa ylös .Opetella vaikka joka ilta kirjoitaa ylös päivän asiat,ne ei vello silloin unissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe