SÄHKÖPOTKULAUDAT - SÄÄNNÖT NIILLÄ AJELUUN

Anonyymi

Niin kuin "kaikki kuuli" kävellessäni suojatien yli, meinasin jäädä takaa tulevan sähköpotkulaudan alle. Todistaja oli. Hän huusi: sähköputkulaudalla EI SAA ajaa suojatiellä.

Kun olin poistumassa puistosta, näin tarpeeksi kaukaa, että jalkakäytävällä tuli hurjaa vauhtia sähköpotkulauta. Ehdin juosta

ETTÄ MISSÄ JA MILLÄ VAUHDILLA NIILLÄ SAA AJELLA.

16

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sätkylaudalla saa ajaa pyörätiellä
      Sätkylaudalla saa ajaa suojatiellä
      Muistaa vaan säännöt kuka väistää ja ketä.

      • Anonyymi

        Juurikin näin.


    • Anonyymi

      Siihen voisi laittaa jonkinlaisen maksun, jos jättää sen potkulaudan tai mikä skuutti se nyt onkaan, sellaiseen paikkaan, jota ei ole tarkoitettu näiden vehkeiden pysäköintiin.

    • Anonyymi

      Samat säännöt kuin polkupyöräilijälläkin. Itse noudatan sääntöjä ja käytän vielä kypärääkin. Enemmän olen huolissani siitä kuinka ihmiset eivät osaa sitä kypärää laittaa päähän. Voi johtua myös siitäkin kun porukka ajelee noilla vuokra laudoilla lähinnä...

    • Anonyymi

      Pyörätie, pyöräkaista tai katu.Jos pyöräilyväylää ei ole, sähköpotkulaudalla saa ajaa ajoradan oikeassa reunassa.

      Pyörätiet merkitään pyörätien liikennemerkillä. Jos liikennemerkkiä ei ole, kyseessä on jalkakäytävä.

    • Anonyymi

      Tarkemmin tuo tilanne. Olin Temppelikadulla ylittämässä suht. kapean kadun suojatietä. Takaani oli jo kääntynyt pikkuinen henkilöauto. Siellä oli se "todistaja".

      Takaani tuli 2 potkulautaa. Pikkuisen takanani toinen kuiskasi "Älä jää alle". Jähmetyin heti paikalleni. Näin mustan kumipyörän menevän sandaalini vierestä. Nämä 2 pulskaa naista ajoivat vauhdilla eteen päin.

      Seisoin paikalleni jähmettyneenä siihen asti kunnes todistaja lempeästi sanoi: saa suojatiellä kävellä. Sitten vasta pystyin liikkumaan.

      • Anonyymi

        En ekaa kertaa jähmettynyt kuullessani kuiskauksen "Älä jää alle."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ekaa kertaa jähmettynyt kuullessani kuiskauksen "Älä jää alle."

        Temppelikadulta poliisien toimiston edestä tämäkin alkoi.

        Kävelin Temppelikadulla. Huomasin poliisipaikan kohdalle kadulle parkkeeratun ison punaisen henkiöauton, laivan. Kuskin oven vieressä alhaalla oli joku "vaakuna", ehkä joku poliisimerkki. Takaikkunassa oli kirjaimia poliis..Osa irronnut. Mietin, että onko toi minua varten. Pantiinko ajatus cyberillä päähän vai olenko jo näin varuillani.

        Kävelin seuraavan kadun yli. Takaa alkoi kuulua keskustelua. Käännyin katsomaan?!. Jatkoin kävelyä. Käännyin ja näin, että olivat alkaneet ajaa leveästi vierekkäin. Siirryin ruohikolle. Annoin ajaa ohi. (Köyhimyksen näköisiä, iäkkäitä)

        Jatkoin matkaa hautausmaan päädyn ohi, käännyin ja menin ensin jalkakäytävälle (kapea). Vastaan tuli keskellä rennosti ajava aikuinen nainen. Minä siirryin ajotien reunaan kävelemään. Naisen naama hätkähti, äkkiä käänsi pyörää reunemmalle. Kun ajoi ohi, siirryin jalkakäytävälle.

        Kun tuli kadun reunaan koulun eteen, katsoin vasemmalle tarkkaan, siellä oli jotakin katutyöautoja. Ja oikealle. Ei yhtään autoa. En lähistöllä huomannut pyöräilijää. Juosta kipaisin suojatien yli ja ÄKKIPYSÄHDYIN JALKA/PYÖRÄKÄYTÄVÄLLE. Ihan kuin olisivat jalat liimautuneet katuun. Vähän heilahdin. Sitten seisoin jähmettyneenä kädet tiiviisti sivuilla. Takaa ajoi polkupyörä. - En ollut kuullut mitään sanomista. -Katsoin kadulle. Siellä ajoi hitaasti se punainen laiva. Etupenkillä rennosti nojasi selkänojaan mies, joka tuntui hytkähtelevän tyytyväisyydestä. Pitkä, kapea naama, edestä niskaan kammattu tasapitkä tukka. EI OLLUT POLIISIN NÄKÖINEN,

        ETTÄ MISTÄ OLI KYSE. On ollut vaarallista kertoa näistä jutuista. Kaiken maailman niljakkeet näköjään innostuvat häiriköimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Temppelikadulta poliisien toimiston edestä tämäkin alkoi.

        Kävelin Temppelikadulla. Huomasin poliisipaikan kohdalle kadulle parkkeeratun ison punaisen henkiöauton, laivan. Kuskin oven vieressä alhaalla oli joku "vaakuna", ehkä joku poliisimerkki. Takaikkunassa oli kirjaimia poliis..Osa irronnut. Mietin, että onko toi minua varten. Pantiinko ajatus cyberillä päähän vai olenko jo näin varuillani.

        Kävelin seuraavan kadun yli. Takaa alkoi kuulua keskustelua. Käännyin katsomaan?!. Jatkoin kävelyä. Käännyin ja näin, että olivat alkaneet ajaa leveästi vierekkäin. Siirryin ruohikolle. Annoin ajaa ohi. (Köyhimyksen näköisiä, iäkkäitä)

        Jatkoin matkaa hautausmaan päädyn ohi, käännyin ja menin ensin jalkakäytävälle (kapea). Vastaan tuli keskellä rennosti ajava aikuinen nainen. Minä siirryin ajotien reunaan kävelemään. Naisen naama hätkähti, äkkiä käänsi pyörää reunemmalle. Kun ajoi ohi, siirryin jalkakäytävälle.

        Kun tuli kadun reunaan koulun eteen, katsoin vasemmalle tarkkaan, siellä oli jotakin katutyöautoja. Ja oikealle. Ei yhtään autoa. En lähistöllä huomannut pyöräilijää. Juosta kipaisin suojatien yli ja ÄKKIPYSÄHDYIN JALKA/PYÖRÄKÄYTÄVÄLLE. Ihan kuin olisivat jalat liimautuneet katuun. Vähän heilahdin. Sitten seisoin jähmettyneenä kädet tiiviisti sivuilla. Takaa ajoi polkupyörä. - En ollut kuullut mitään sanomista. -Katsoin kadulle. Siellä ajoi hitaasti se punainen laiva. Etupenkillä rennosti nojasi selkänojaan mies, joka tuntui hytkähtelevän tyytyväisyydestä. Pitkä, kapea naama, edestä niskaan kammattu tasapitkä tukka. EI OLLUT POLIISIN NÄKÖINEN,

        ETTÄ MISTÄ OLI KYSE. On ollut vaarallista kertoa näistä jutuista. Kaiken maailman niljakkeet näköjään innostuvat häiriköimään.

        Viime yönä taas heräteltiin korvia sihisyttämällä lukusia kertoja, aamullamietin,että minkä takia tänään pitää olla väsynyt, Olisiko yllä olevan sirkustempun onnistumisen takia vai onx vielä muuta? Niin no meneehän tässä koko päiväkin tässä pilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime yönä taas heräteltiin korvia sihisyttämällä lukusia kertoja, aamullamietin,että minkä takia tänään pitää olla väsynyt, Olisiko yllä olevan sirkustempun onnistumisen takia vai onx vielä muuta? Niin no meneehän tässä koko päiväkin tässä pilalle.

        Menes taas niihin vainoketjuihis. Vai oliko TÄMÄNKIN ketjun tarkoitus vaan vainot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menes taas niihin vainoketjuihis. Vai oliko TÄMÄNKIN ketjun tarkoitus vaan vainot?

        Tämän ketjun tarkoitus oli selventää sähköpotkulautailun sääntöjä.

        Mutta myös tuoda esille tämä "älä jää alle" manipulointi. Jos et tiedä näistä ihmisen manipuloinneista, et voi ymmärtää. Kirjoitin viimeisimmän tapauksen tähän, kun oli juttu aiheesta.

        Nämä minun vainoketjut. Vaino ulottuu kaikille elämän alueille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ketjun tarkoitus oli selventää sähköpotkulautailun sääntöjä.

        Mutta myös tuoda esille tämä "älä jää alle" manipulointi. Jos et tiedä näistä ihmisen manipuloinneista, et voi ymmärtää. Kirjoitin viimeisimmän tapauksen tähän, kun oli juttu aiheesta.

        Nämä minun vainoketjut. Vaino ulottuu kaikille elämän alueille.

        Korjaus: punaisessa maantielaivassa oli kuljettajan puolen sivuikkunassa kirjaimia poliisisanasta.


    • Anonyymi

      Kirjoita sinä omiin ketjuihisi.

      • Anonyymi

        No, oletko kirjoittanut jostakin yleishyödyllisestä. Minä olen useammastakin asiasta.


    • Anonyymi

      Nämä minun vaaratilanteeni sähköpotkulautojen kanssa, tapahtuivat Temppelikadulla.

      Nyt kaupuni on ilmoittanut, että Temppelikadun jalkakäytävät menevät uusiksi.

      Huonokuntoiset puut kaadetaan. Tilalle istutetaan suippoja puita.

      Ulkoreunaan kummallekin puolelle tulee yksisuuntaiset pyörätiet.

      Sisäpuolelle tulee jalkakäytävä, josta poistetaan laatat ja parempaa tilalle.

      En väitä, että minun kirjoitteluni takia, mutta todistaa minun kirjoittaneen epäkohdasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe