Kohta tulee isänpäivä, miten uusiperhe juhlii

Anonyymi

Meillä mun lapset menevät isänluokse niin taas tulee sitten varmaanm iehen lapset tänne! Ei siis hetken rauhaa.
Miksi juhlia isää täällä kun tämä ei ole heidän koti. Ekskin tulee tänne, joka on täysin tyhmää, enhän minäkään pääse sen anisen kotia tarkastamaan, niin miski se tulisi tänne.
En edes tunne miehen lapsia kun mie skäy heitä katsomass kotonaan. Isänpäivä pitää viettää muualla kuin miehen uuden perheen kotona.
En kyllä teee kakkua, ei ne sitä söisikään. Nirsoja ovat. Eikä se ole mun isä eikä lasteni isä.

28

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän sun olis aika lopetella kaikki epämielytävät kirjoitukset lapsista joita et näytä hyväksyvän , miehellesi on lapset edellisellä auhteeataqn, ja aitä etvoi muuttaa, ihme että hän vielä jaksaa olla noin myrkyllisessä ilmapiirissä jossa hänen lapsilleen Wi anneta mitään arvoa
      Eikö olisi aika sinunkin ajatella miksi olet niin kade.
      Siis miehesi on rakastanut lastensa äitiä ja he ovat saaneet lapset, sitä et voi muuttaa, vaikka miten yrität myrkyttää heidän suhteitaan.et ole ilmeisesti kypsä aikuinen .

      • Anonyymi

        Sinäkin voit opetella kirjoittamaan oikein, tai taidat olla sama henkilö joka aloituksen teki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin voit opetella kirjoittamaan oikein, tai taidat olla sama henkilö joka aloituksen teki?

        Henkilö jolla on teksti virheet on luki häiriöinen. Jolle hän ei voi mitään.Itsekkin olen lukihäiriöinen ja teen teksti virheitä!En itse näe virheitäni. Uskon aloitus on keksitty!Kukan mies ei ota vaimoa,joka ei hyväksy hänen edellisestä liitosta olevia lapsia!Kukan järkevä nainen taas ei solmi avioliittoa tai ala suhteeseen , avoliton. Jos ei hyväksy miehen lapsia.Etsii silloin vapaan lapsettoman miehen!Pydän anteksi valmiiksi tksti virheet jos on,Lämimin terveisin kaikille pääkaupunki setu.Itä-Helsingin lähiöstä.Vanhempi nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilö jolla on teksti virheet on luki häiriöinen. Jolle hän ei voi mitään.Itsekkin olen lukihäiriöinen ja teen teksti virheitä!En itse näe virheitäni. Uskon aloitus on keksitty!Kukan mies ei ota vaimoa,joka ei hyväksy hänen edellisestä liitosta olevia lapsia!Kukan järkevä nainen taas ei solmi avioliittoa tai ala suhteeseen , avoliton. Jos ei hyväksy miehen lapsia.Etsii silloin vapaan lapsettoman miehen!Pydän anteksi valmiiksi tksti virheet jos on,Lämimin terveisin kaikille pääkaupunki setu.Itä-Helsingin lähiöstä.Vanhempi nainen.

        Tuohon voisin vastata, että kukaan normaali isä ei tuo lapsiaan sutturoiden nähtvksi ja haukuttavaksi. Normaali isä pitää omat lapset suojassa sutturoilta. Myös lasten oma äiti suojelee omiaan eikä mene sutturoita katsomaa eikä päästä lapsiaan suden suuhun.

        Kunnonisä näkee lapsiaan lasten kotona tai muualla, mutei pakota heitä näkemään sutturoita, heitä jotka rikkoivat lasen perheen.

        Kyse on AINA , LASTEN OMASTA HYVÄKSYNNÄSTÄ, ei koskaan sutturoiden halusta ja tahdota, lapset päättää, haluuko sutturoita omaan kotiinsa ja nähdä niitä. Jos aikuinen pakottaa omat lapsensa näkemään sutturoita niin sellainen ei ole isä, sellainen on katala juonittelija, ilkeä eikä pidä omista lapsista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilö jolla on teksti virheet on luki häiriöinen. Jolle hän ei voi mitään.Itsekkin olen lukihäiriöinen ja teen teksti virheitä!En itse näe virheitäni. Uskon aloitus on keksitty!Kukan mies ei ota vaimoa,joka ei hyväksy hänen edellisestä liitosta olevia lapsia!Kukan järkevä nainen taas ei solmi avioliittoa tai ala suhteeseen , avoliton. Jos ei hyväksy miehen lapsia.Etsii silloin vapaan lapsettoman miehen!Pydän anteksi valmiiksi tksti virheet jos on,Lämimin terveisin kaikille pääkaupunki setu.Itä-Helsingin lähiöstä.Vanhempi nainen.

        Ei ole välttämättä lukihäiriö vaan jos on asennukset koneella toisella kielellä kun suomen kieli niin kone muuttaa sanoja , minulle käy niin usein kun kirjoitan , ja sitten vasta huomaan virheet kun olen postittanut menemään.
        Niin että tekniikka tekee tepposia älypuhelimessa jossa käytetään enemmän kun yhtä kieltä , joskus puuttuu jopa kirjaimia sanoista .
        Kai jokainen ihminen jolla on älypuhelin on huomannut että kone muuttaa joskus sanat .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon voisin vastata, että kukaan normaali isä ei tuo lapsiaan sutturoiden nähtvksi ja haukuttavaksi. Normaali isä pitää omat lapset suojassa sutturoilta. Myös lasten oma äiti suojelee omiaan eikä mene sutturoita katsomaa eikä päästä lapsiaan suden suuhun.

        Kunnonisä näkee lapsiaan lasten kotona tai muualla, mutei pakota heitä näkemään sutturoita, heitä jotka rikkoivat lasen perheen.

        Kyse on AINA , LASTEN OMASTA HYVÄKSYNNÄSTÄ, ei koskaan sutturoiden halusta ja tahdota, lapset päättää, haluuko sutturoita omaan kotiinsa ja nähdä niitä. Jos aikuinen pakottaa omat lapsensa näkemään sutturoita niin sellainen ei ole isä, sellainen on katala juonittelija, ilkeä eikä pidä omista lapsista.

        Just, mutta häntäheikit kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon voisin vastata, että kukaan normaali isä ei tuo lapsiaan sutturoiden nähtvksi ja haukuttavaksi. Normaali isä pitää omat lapset suojassa sutturoilta. Myös lasten oma äiti suojelee omiaan eikä mene sutturoita katsomaa eikä päästä lapsiaan suden suuhun.

        Kunnonisä näkee lapsiaan lasten kotona tai muualla, mutei pakota heitä näkemään sutturoita, heitä jotka rikkoivat lasen perheen.

        Kyse on AINA , LASTEN OMASTA HYVÄKSYNNÄSTÄ, ei koskaan sutturoiden halusta ja tahdota, lapset päättää, haluuko sutturoita omaan kotiinsa ja nähdä niitä. Jos aikuinen pakottaa omat lapsensa näkemään sutturoita niin sellainen ei ole isä, sellainen on katala juonittelija, ilkeä eikä pidä omista lapsista.

        Tuohon voisin vastata, että kukaan normaali äiti ei tuo lapsiaan häntäheikkien nähtäväksi ja haukuttavaksi. Normaali äiti pitää omat lapset suojassa häntäheikeiltä. Myös lasten oma isä suojelee omiaan eikä mene häntäheikkejä katsomaa eikä päästä lapsiaan häntiksen suuhun.

        kunnon äiti pitää lapsiaan omassa kotona tai muualla, mutei pakota heitä näkemään pahoja äijiä , heitä jotka rikkoivat lasten perheen ja veivät väkisin äidin.

        Kyse on AINA , LASTEN OMASTA HYVÄKSYNNÄSTÄ, ei koskaan häntäheikkien halusta ja tahdota, lapset päättää, haluuko häntäheikin omaan kotiinsa ja nähdä niitä. Jos aikuinen pakottaa omat lapsensa näkemään häntäheikkejä niin sellainen ei ole äiti , sellainen on katala juonittelija, ilkeä eikä pidä omista lapsista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole välttämättä lukihäiriö vaan jos on asennukset koneella toisella kielellä kun suomen kieli niin kone muuttaa sanoja , minulle käy niin usein kun kirjoitan , ja sitten vasta huomaan virheet kun olen postittanut menemään.
        Niin että tekniikka tekee tepposia älypuhelimessa jossa käytetään enemmän kun yhtä kieltä , joskus puuttuu jopa kirjaimia sanoista .
        Kai jokainen ihminen jolla on älypuhelin on huomannut että kone muuttaa joskus sanat .

        Totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilö jolla on teksti virheet on luki häiriöinen. Jolle hän ei voi mitään.Itsekkin olen lukihäiriöinen ja teen teksti virheitä!En itse näe virheitäni. Uskon aloitus on keksitty!Kukan mies ei ota vaimoa,joka ei hyväksy hänen edellisestä liitosta olevia lapsia!Kukan järkevä nainen taas ei solmi avioliittoa tai ala suhteeseen , avoliton. Jos ei hyväksy miehen lapsia.Etsii silloin vapaan lapsettoman miehen!Pydän anteksi valmiiksi tksti virheet jos on,Lämimin terveisin kaikille pääkaupunki setu.Itä-Helsingin lähiöstä.Vanhempi nainen.

        Minulle tulee näitä virheitä yhtämittaa , syynä on että koneessa ei asetukset ole suomeksi. Joten muuttelee sanoja yhtämittaa .
        ei se todella kivalta tunnu kun näkee että sanat on väärin ja toisinaan puuttuu viimeinen sana lauseesta vaikka olen sen sinne kirjoittanut ..
        Joten turha huomautella ja käskeä opettelemaan kirjoittaa, sillä syitä on monia miksi kirjoitus ei onnistu , ja jos on luki ja kirjoitus häiriö niin sitä ei tartte huomautella , joten jättää lukemata jos se häiritsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilö jolla on teksti virheet on luki häiriöinen. Jolle hän ei voi mitään.Itsekkin olen lukihäiriöinen ja teen teksti virheitä!En itse näe virheitäni. Uskon aloitus on keksitty!Kukan mies ei ota vaimoa,joka ei hyväksy hänen edellisestä liitosta olevia lapsia!Kukan järkevä nainen taas ei solmi avioliittoa tai ala suhteeseen , avoliton. Jos ei hyväksy miehen lapsia.Etsii silloin vapaan lapsettoman miehen!Pydän anteksi valmiiksi tksti virheet jos on,Lämimin terveisin kaikille pääkaupunki setu.Itä-Helsingin lähiöstä.Vanhempi nainen.

        Tämä aloituksen tekijä on lukihäiriöinen ja myös aina jurrissa.


    • Anonyymi

      Opettele kirjoittamaan oikein ,Trolli.

      • Anonyymi

        Siinä taas ala-asteikäinen, joka ei osaa keskustella, vaan puhuu ihan muusta asiasta, mikä ei liity tähän palstaan. Se on helppo tie siihen että kuvittelee olevansa aikuinen. Hihii... mene nyt sinne kouluun, äiti muuten suuttuu!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas ala-asteikäinen, joka ei osaa keskustella, vaan puhuu ihan muusta asiasta, mikä ei liity tähän palstaan. Se on helppo tie siihen että kuvittelee olevansa aikuinen. Hihii... mene nyt sinne kouluun, äiti muuten suuttuu!!!!

        Sinun aloituksiisi voi vain vastata kieli poskella, kun ne ovat niin idiootteja sepustuksia, keksisit parempia trolleja niin sitten vois jotain järkevää keskustelua syntyä.😂😂


    • Anonyymi

      Isänpäivä on parasta sillon kun sutturat lähtee hotelliin ja mies on vain omien lasten kanssa. Se on isänpäiäntarkoitus, olla omien lastenkanssa.Monet suturat tunkeutuu toisten perheisiin ja kuvittelee kuuluvansa sinne, se on heidän sairas ajatelma. Isänpäivä o n omien lasten kassa olo niinkuin tapamiset,silloin sutturat saa väsityä, heitä ei tarvi toisten perheeseen

      • Anonyymi

        Äitienpäivän on parasta sillon kun häntähessu lähtee hotelliin ja nainen on vain omien lasten kanssa. Se on äitienpäivän tarkoitus , olla omien lastensa kanssa .Monet häntähessut tunkeutuu toisten perheisiin ja kuvittelee kuuluvansa sinne, se on heidän sairas ajatelma. Äitienpäivä on omien lasten kassa olo niinkuin tapaamiset, silloin häntähessut saa väistyä, heitä ei tarvi toisten perheeseen


    • Anonyymi

      Miten niin kohta, siihen on vielä yli kolme kuukautta, nyt trolli vähän etuajassa, keksi uusi trolli.

    • Anonyymi

      Se on vasta marraskuussa toope, ei kohta.

      • Anonyymi

        Uusioperheessä kaikki pitää ajatella jo hirveän aikaseen. Miehen lapset kun on niin hankalia, ettei ne aina ymmärrä jos asiat tulee liian pian. Jo äitienpäiväkin tuottaa heille ongelmia, kun eivät ymmärrä että äitipuolion ihan sama asia kuin se vanha äiti, heille on tankattava järkeen että tehkää se kortti, tehkää se lahja omin ktösin tai kerätkää rahaa että voitte ostaa sen. Kaikki itää itse suunnitella ja neuvoa.
        Jo äitienpivnäkään he eivät ymmärrä että minua pitää onnitella ja antaa kortti ja lahja, niitä ei koskaanole missään, ettei koskaan asiat mene perille.

        On hyvä isänpäivääkin tuputtaa että ymmärtävät että se on kohta käsillä.
        Äitiuolena on kauhee huoli aina että juhlat sujuu, ei ne aina suju, jos ei äitipuli opeta ja ohjasta. Harva pystyy oleen äitipuoli, joten se vaatii paljon, onneksi munmiehenlapsilla oli tosi suuri onni, kun olen luonteeltani pomotaja, niin pystyn käskyttämään. Omien kanssa ei ole koskaan ollut näin hankalaa. Tässä ovat oppaina miehen lapsille, muttei osaa siitäkään ottaa oppia. onneksi ovat vain vähän täällä, ihan omasta syystään. Minä olen super äitipuoli mutta miehen lapset taas juntteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusioperheessä kaikki pitää ajatella jo hirveän aikaseen. Miehen lapset kun on niin hankalia, ettei ne aina ymmärrä jos asiat tulee liian pian. Jo äitienpäiväkin tuottaa heille ongelmia, kun eivät ymmärrä että äitipuolion ihan sama asia kuin se vanha äiti, heille on tankattava järkeen että tehkää se kortti, tehkää se lahja omin ktösin tai kerätkää rahaa että voitte ostaa sen. Kaikki itää itse suunnitella ja neuvoa.
        Jo äitienpivnäkään he eivät ymmärrä että minua pitää onnitella ja antaa kortti ja lahja, niitä ei koskaanole missään, ettei koskaan asiat mene perille.

        On hyvä isänpäivääkin tuputtaa että ymmärtävät että se on kohta käsillä.
        Äitiuolena on kauhee huoli aina että juhlat sujuu, ei ne aina suju, jos ei äitipuli opeta ja ohjasta. Harva pystyy oleen äitipuoli, joten se vaatii paljon, onneksi munmiehenlapsilla oli tosi suuri onni, kun olen luonteeltani pomotaja, niin pystyn käskyttämään. Omien kanssa ei ole koskaan ollut näin hankalaa. Tässä ovat oppaina miehen lapsille, muttei osaa siitäkään ottaa oppia. onneksi ovat vain vähän täällä, ihan omasta syystään. Minä olen super äitipuoli mutta miehen lapset taas juntteja.

        Uusperheissä kaikki pitää ajatella jo hirveän aikaisin . Naisen lapset kun on niin hankalia, etteivät ne aina ymmärrä , jos asiat ei tule liian pian. Jo isäinpäiväkin tuottaa heille ongelmia, kun eivät ymmärrä että isäpuolen on ihan sama asia kuin se heidän oikea isä heille on tankattava järkeen että tehkää se kortti, tehkää se lahja omin käsin tai kerätkää rahaa ,että voitte ostaa sen. Kaikki pitää itse suunnitella ja neuvoa.
        Jo isänpäivänäkään he eivät ymmärrä että minuakin pitää onnitella ja antaa kortti ja lahja, niitä ei koskaan ole missään, ettei koskaan asiat mene perille.

        On hyvä äitienpäivääkin tuputtaa ,että ymmärtävät että se on kohta käsillä.
        isäpuolena on kauhee huoli aina että juhlat sujuu, ei ne aina suju, jos ei isäpuoli opeta ja ohjasta. Harva pystyy oleen isäpuoli , joten se vaatii paljon, onneksi minun lapsilla oli tosi suuri onni, kun olen luonteeltani ja ammatiltani opettaja , niin pystyn opettamaan . Omien kanssa ei ole koskaan ollut näin hankalaa. Tässä ovat oppaina naiseni lapsille, muttei osaa siitäkään ottaa oppia. onneksi ovat koko ajan täällä .Minä olen super isäpuoli mutta naiseni lapset taas juntteja, niin, kuin isänsäkin, toivottavasti niistä ei tule juoppoja linnakundeja isänsä tapaan.


    • Anonyymi

      Ei mitenkään. En halua eukkoni lellityiltä pennuilta muuta kuin 300km välimatkaa.

    • Anonyymi

      Mies ehotti et me muutettas keskisuomeen, niin ei tarvis nähä hänen kiukkuavia kakaroita ja kateellista eksää. Ihan hyvä ehotus, mä en vaan vois jättää mun lapsia ja sukua tänne, se olisi ikävä juttu, Miehen eksä on katkeran kamala, häirikkö, eikä lapset sen parempia,.

      Minä voisin kyllä muuttaa minne vaan miehen kanssa, mutta mun läheiset jäisi tänne, ei ne lähe kuopijoon, mut jos mies haluu mut sinne niin lähen. Ei kyl tarvis nähä hänen lapsiaan usein, ekä se eksä niitä sinne toisi. Vaatii aina rahaameiltä meillä kun sitä on, niin elareitakin pitää maksaa. kurja juttu.

      • Anonyymi

        Lakkaa nyt jo trollaamasta ,hae apua, sitä on saatavilla , esim mielenterveys chatista pääset alkuun.


    • Anonyymi

      Minua ärsyttää miehen eksä ja lapset, sotkevat aina ajatuksemme asioista. Jos mentäs vaikka perheen kanssa möille tai ulkomaille, niinmiehen eks prehe kyllä osaa sekottaa suunnitelmamme täysin.
      En tajua että pitää kiusata uutta prhettä.
      En minä ole miestä hakenut mistään mies läysii mut. Ja kysyin heti et onko pehrettä, ja sanoi että on. Mutta luulin etä ei ole niin riippakivi ettei laske miestä menemään. Nyt harmitta että tulin uudeksi äidiksi tähän perheeseen. Mutta tässä olen enkä pois lähde.

      • Anonyymi

        Minua ärsyttää naiseni exä ja lapset, sotkevat aina ajatukseni asioista. Jos mentäs vaikka muijan kanssa möille tai ulkomaille, niin naiseni Ex perhe kyllä osaa sekottaa suunnitelmamme täysin.
        En tajua että pitää kiusata uutta prhettä.
        En minä ole naista hakenut mistään nais löysi mut. Ja kysyin heti et onko perhettä, ja sanoi että on. Mutta luulin että ei ole niin riippakivi ettei laske naista menemään. Nyt harmitta että tulin isäpuoleksi tähän perheeseen. Mutta tässä olen ,ehkä lähden meneen koko kuviosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ärsyttää naiseni exä ja lapset, sotkevat aina ajatukseni asioista. Jos mentäs vaikka muijan kanssa möille tai ulkomaille, niin naiseni Ex perhe kyllä osaa sekottaa suunnitelmamme täysin.
        En tajua että pitää kiusata uutta prhettä.
        En minä ole naista hakenut mistään nais löysi mut. Ja kysyin heti et onko perhettä, ja sanoi että on. Mutta luulin että ei ole niin riippakivi ettei laske naista menemään. Nyt harmitta että tulin isäpuoleksi tähän perheeseen. Mutta tässä olen ,ehkä lähden meneen koko kuviosta.

        Niinpä, ajattele millasen maailmna sutturat on muokanneet hyvästä perhemallista??? peheitä ei oikein enää ookkaan on vain rikottuja perhitä ja siihen on van suturat syypivä. Heidän mielestä lapset on syyllisiä vanhempiensa eroon, niin nilviäisiä on kaikki sutturat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ajattele millasen maailmna sutturat on muokanneet hyvästä perhemallista??? peheitä ei oikein enää ookkaan on vain rikottuja perhitä ja siihen on van suturat syypivä. Heidän mielestä lapset on syyllisiä vanhempiensa eroon, niin nilviäisiä on kaikki sutturat.

        Ei naiseni ollut aviossa naisen kanssa, ihan hetero on.


    • Anonyymi

      Meillä ainakin bonus isä muuttunut oikeeksi. Lapset edes halua mennä biologiselle isälleen. Puhumattakaan kortin tekemisesyä ym.sta

      • Anonyymi

        Sulla fiksuja lapsia. Mitä miettiä oikeaa isää joka hylkäsi heidät ja vaihtoi sutturoihin? Ei sellainen ansaite lapsiaan. Hyvä sun lapset.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe