Mulla ollut mirena nyt 10 vuotta ja nyt alkanut pitkittynyt tiputtelu. Voiko johtua mirenasta ja siitä, että se ei enää eritä hormoonia.. Myös rintojen arkuutta ollut. Gynelle menossa, kunhan kyselen kokemuksia ja mietin, otatanko pois ja mitä tilalle, jos mitään....
Vettä myllyyn heittää se, että sain juuri papasta plussan, epiteelisoluatypia, LSIL eli lievä. Nyt tietenkin pelkään, että onkin jo muuta, kuin lievä, koska vuotoa. Jos tilanne olisikin vakavampi, kai se olisi papassa näkynyt....
Mirenaa käyttäneet
7
366
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet ottanut koronarokotteita, niin kysy gyneltä, voiko vaikuttaa.
- Anonyymi
Oon ottanut kolme. Olen myös kuullut, että voi vaikuttaa...
- Anonyymi
Kohdunkaulan lievistä, HPV-infektion aiheuttamista LSIL- tai CIN1-tason muutoksista vain pieni osa etenee histologisesti HSIL- tai CIN2 -tasoisiksi syövän esiasteiksi. Yhden vuoden seurannassa muutos palautuu normaaliksi yli puolella naisista ja 2 vuoden seurannassa
- Anonyymi
Lievä (LSIL eli low-grade squamous intraepithelial lesion)
Lieviä kudosmuutoksia jäädään useimmiten seuraamaan, sillä niiden tiedetään aiheutuvan HPV-infektiosta, joka taas useimmiten paranee itsestään. Usein koepalavastauksena on vain HPV-viruksen aiheuttama lievä kudosmuutos, josta käytetään LSIL-termiä. Näitä muutoksia seurataan useimmiten Papa- tai HPV-testillä tai kolposkopialla, ja mikäli noin kahden vuoden seurannan aikana muutos ei parane, voidaan harkita hoitoa.- Anonyymi
Kiitos ☺️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853962
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.513268Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603012Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,612936SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.772464Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52286Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a251974Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621951Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1621918- 911311