Etsin lyhyt kasvuista miestä kaikkeen kivaan. Olen 42 vapaa 165cm nainen.
Lyhyt mies haussa
Anonyymi
3
557
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyisikö kenties töistä?
- Anonyymi
Oon 178cm mies oon kiinnostut
- Anonyymi
Olen 167 pitkään. Tulen maassa Etiopian. Asunto Suomi on. Työn tekeminen hieronta alan liikkeistä. Tulee asiakkaan mun työ. Hieronta sinun kunto. Liike on Lauttasaaren. Terveys ahlam al-siegurdo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094103
- 783406
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?713137Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243109- 622812
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk202740"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m402701Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim422459Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.822426- 322290