Tykkään haistella omia alkkareita. Valkovuotoo tulee paljo . Tuoksuu hyvälle. Mietin onko poikien alkuissa hyvät hajut?
Vastaukset 8
- Anonyymi
ei oo..... poikien alkkareissa kauhee pallihien haju....yök !
- Anonyymi
Siis jos pojat ei käy säännöllisesti pesulla ja vaihda puhtaita alushousuja, niin hajut on paljon tytön hajuja voimakkammat ja pahemmat.
Pallihiki, kusitipat, paskaviirut perseen puolella ja masturboinnin jälkeiset sperman jäänteet, niin haisee. EI SITÄ NYT KAIKILLETARVII KERTOA!! Pidö Salaisuudet IhAn OmaNa TiEtOnAsIvaan
- Anonyymi
Oon poika ja oon joskus haistellut mun boksereita. xD En mä kyl yleensä tee sitä.
- Anonyymi
Kerran talvella tuli enemmän kiimalimaa boksereihin kun kävelin ulkona ja oli pidempään seisokki päällä mut en erityisesti haistanu niitä. Ois ehkä pitäny.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261583
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031016Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.151665Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.232546- 187509
- 31500
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11454- 184452
- 41426
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18403