AHoijo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
68
Olen katellu vähän näitä junia. Milloin se aika koittaa?
Niin olisiko teillä ehdotuksia tai mitä mielessä. Olen jo yrittänyt/kokeilut muita tehokkaita tapoja/keinoja. 1. Itsensä2167Tietäiskö joku tän lautapelin
Kyseinen peli hän on meillä ollut, mutta sen on todennäköisesti mennyt rikki tai hävinnyt. Sellainen tehden muotoinen sa0151Kaipuun-ja menettämisen pelko (yksinäisyys)
Tunnen olevani aika hukassa ja yksin vaikka olisin tuttujen tai läheisten kanssa. Minulla on sellainen niin sanottu Fomo1204Inhoan kun läheiset saa minu aina hymyilemään
Mikään ei ole niin vaivailoista, kun ei saa pidettyä pokkaa yllä ja sitten hymyilyttää niin leveästi. On se vai valloist6108Miten saada mopo kuntoon
Laitan tän tänne nyt, kun menee jo moti ettiessä. Mopon vaihteet ei vaihdu kunnolla. Remppaan vaihdetta ylös taikka ala8380Eli jos mä oisin hypännyt en olisi tässä?
Tänään oli ensimmäistä kertaa pitkään aikaan hyvä päivä. Tiedän, että huominen ei tuo tullessaan samalla todennäköisyyde148Oisko tutoo?
Millasta ois olla masentunut? Mitä siihen tarvii? Onko outoa yrittää viidellä rauhoittuneella olotilalla silleen, että o284