Koulu ja kani

Anonyymi

Moi! mä oon 12.v tyttö ja oon menossa nyt 6.lk. oon miettinyt hankkii kanin. koska saisin vihdoin uuden kaverin.

Mä vaa ajattelen sitä et voiko sitä jättää yskin ku mä oon koulussa? mua ahistaa ihan hirveesti tää asia. ku mulla on jotain 5-7 tunnin koulu päiviä mut asun 3 min koulusta. voiko kania jättää noin kauan yskin kotiin ku oon koulussa?

kiitos jos vastaat! 💞

6

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi jättää yksin. Varmaankin torkkuu sen ajan koska on hämäräaktiivinen eläin.
      Pitää muistaa tarkistaa että on vettä ja heinää aina tarjolla.
      Kanilla olisi hyvä olla kaverina toinen kani koska ne ovat yhdyskuntaeläimiä.

• Saa jättää kunhan kanilla on puhdasta vettä ja heinää tarjolla ja ettei kani pääse mihinkään väliin tai on vaarallisia esteitä.

Onko kummninkin ketään kotona joka voisi tarkistaa miten kani voi kun olet koulussa?

• Anonyymi

Mulla on kani ja saan siis toisen täs lähiaikoina mut mun koulu päivät on 3 kertaa 7h sit yhen kerran 5h ja sit 6h kans yhen kerran mut mulla pärjää ainakin hyvin laitan aina kaks juomakuppia ja vesipullon niin ei ainakaan lopu ja heinää paljon että kyllä ainakin mulla on pärjänny

• Anonyymi

Älä ota siitä stressiä. Me kaikki käyme koulua tai olemme töissä 7-8 tuntia pöivässä. Se nyt vaan on niin, että lemmikit on silloin yksin. Siksi olis kivaa, jos he olisivat kaksistaan, olisivat toisillenne seuraksi, jos suinkaan on mahdollinen. Jos ei ole ja lemmikisi joutuu olemaan yksin, hae oksia, käpyjä, virikkeitä sille häkkiin, että olisi jotain tekemistä. Koulusta palatessasi onkin se jo teidän yhteinen aikaa milloin kani saa tarvitsemni huoltaa, hellyyttää ja seuraa.

• Anonyymi

Voi jättää yksin jos kani asuu aitauksessa ja on vapaana kun olet kotona laita kani isoon häkkiin/ aitaukseen päivän ajaksi ja anna jaloitella vähintään 2-4h jos tehdashäkki

• Anonyymi

Sain kanin kun olin 8v, hyvin pärjäs kotona koulun aikaan kunhan oli heinää ja vettä (oli häkissä kouluajan)!

Sain toisen kanin 2020 ja pärjäsivät kahdestaan "paremmin" koska toinen oli seurana.

Mutta älä huoli kyllä se pärjäää kun aamulla annat pellettiä vähän, heinää ja vauhdat veden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      125
      6660
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4184
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3399
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      2974
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      285
      1960
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1639
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      89
      1479
    8. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      15
      1469
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1419
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1386
    Aihe