Ihanaa on laittaa transsuiluvarusteet päälle, hieman showmeikkiä naamaan ja sujauttaa Salora stereolaitteistoon Tauski Peltosen kasetti soimaan.
Sitten vaan transsuilua kaijutinta kohti. Tuntuu kun Tauski laulaisi vain minulle kun tanssin villisti korkokengät kopisten olohuoneessa. Välillä heitän kärrynpyörää tai kuperkeikkaa innostuksesta ja samalla Tauski mylvii tunteellisesti. Suosittelen kaikille Tauskin tahdissa transsuilua
Tauskin tahdissa transsuilu
Anonyymi
6
258
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi luulet, ettemme jo tekisi niin? Tuohan on se perus, varsinkin silloin, kun vaimo ja kakarat lähtevät keskenään matkalle.
- Anonyymi
Tauskin kanssa on kiva tyttöillä, mutta suututtaa sitä ei kannata.
- Anonyymi
Tauski on niin v...mäinen tyyppi että hänen kanssaan on oikein hyvä transsuilla, mieluummin livenä.
- Anonyymi
Tauski vihaa transsuja. Se nähtiin television Farmi-sarjassa kuinka puhutteli yhtä sellaista.
- Anonyymi
Mutta eikö tässä puhuttu transsuilijasta, eli transvestiiteistä pilaa tekevistä?
- Anonyymi
Tänään laitan Tauno Peltosen levyn soimaan repeatilla ja transsuilen koko yön😋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512