Piikkaam pois vanhoja laattoja saunasta jossa kuivakaivo.
Vanhan kaivon reuna on samalla korkeudella kuin mitä laattojen ylälaita eli laatat puskusaumalla kaivon kaulukseen.
Nyt kun piikkaan laatat pois, poistan laastinjämät lattiasta ja piikkaan vanhan kaivon pois. Tasoitan lattian ja tarkistan kaadot.
Asennanko uuden kaivon niin että kaivon yläreuna on betonilattian tasossa??
Eikös se noin pidäkin laittaa koska vedeneristysmassalla lähmitty kaivon kangaslaippa pitää kaartua reunan yli kaivoon vai kuinka?
Ammattimies tulee tekemään vedeneristyksen ja laattahommat, itse teen ensin nuo muut.
Lattiakaivon vaihtaminen?
4
1067
Vastaukset
- Anonyymi
Saneeraustilanteissa ainut testatusti varma ratkaisu on piikata vanha kaivo pois ja asentaa uusi tyyppihyväksytty ja sertifioitu lattiakaivo tilalle.
- Anonyymi
Kyllä kuivakaivo on ihan laillinen. Yläreuna ei tule tasan vaan valun alapuolelle. Valuun tulee pieni viiste että kaato toimii vie laipallakin.
- Anonyymi
laita betonin kanssa tasan, sitähän kysyit, etkä kaivojen sertifioinnista.. tuski sellaisia kaivoja on edes myynnissä, joita ei saisi asentaa..
- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksesta..niin olen pohtinut että betonin kanssa tasan kun valan piikattuun aukkoon uuden kaivon. Tänään piikkasin varovasti vanhan kaivon pois, oli lattialämmityksen kumikaapeli kaivon vieressä. Säilyi ehjänä.
Pian tulee sitten oikaisulaasti ja sitten vesieristys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1708436KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743874Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603652Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183044Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542775Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211731