Lievä älyllinen kehitysvamma ja looginen ajattelu

Kuuluuko Lievään älylliseen kehitysvammmaan se että ajattelee loogisesti ja yksin osaa maksaa vuokrat lasku jutut. Uusi työntekijä sano että kun Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena muistan Estonian uppoamis päivän oikein minun ei pitäisi osata yksin maksaa nettipankki jutun kautta vuokraa, eikä pitäisi osata ulkoa puhelinnumerot ja muistaa Estonian uppoamis päivää oikein. Ja minun ei pitäisi ohjaajien mielestä olla kiinnostunut lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja ja uusi työntekijä joka opiskelee Kehitysvamma sano että jos en suostu muokaa omaa kehitysvamma diagnoosi sanaa puhuessa muusta kuin Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi sitä ja tätä niin minulla muka tällä perusteella Kehitysvamma diagnoosi väärin laitettu. Onko totta, että ne jotka eivät suostu muokaa omaa kehitysvamma diagnoosi sanaa jotka ovat kiinnostuneita lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja omasta diagnoosista niin olisi jäänyt ilman Autismi diagnoosi juttua. Uusi työntekijä sanoo minulla pitäisi sen mielestä olla Autismi ja kukaan kehitysvamma diagnoosi työntekijät eivät usko asuntola ohjaajia ja työkeskus ryhmässä piti lopettaa koska olen haasteellinen asiakas joka ei ota ohjausta vastaan ne työkeskus ryhmä ohjaajat sano vammaissosiaali työntekijälle, että ei ota asiakkaaksi jos ei ole minulla avustajaa. Lääkäri lausunnoissa lukee kaavamainen ja olen kuullut että tämä kuuluu Autismiin. Ja ohjaaja joka opiskelee Kehitysvamma ei ole halunnut nähdä kun sen mielestä minulla väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma nyt sitten ohjaajan sijainen tuli ja kun sanoin Estonian uppoamis päivä on 28.9.1994 niin minulla on muka sen mielestä selkeä Autismi. Voiko Kehitysvamma puolella ohjaajat jotka opiskelevat Kehitysvamma alaa perua näkemisen jos, huomaa, että jollain on väärin muka Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi. Lisäksi Ohjaajat sanoo, että minulla on looginen ajattelu miten osaan ajatella loogisesti. Mitä tarkoittaa, kun Kehitysvamma kirjassa luki Lievän älyllisen kehitysvamman toiseen ääri päähän kuuluu ne joilla on Heikkolahjaisuus todettu.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 184
        2001
      2. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        52
        1908
      3. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        135
        1588
      4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

        Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
        Maailman menoa
        145
        1495
      5. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        41
        1324
      6. Nukkumisiin sitten

        Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
        Ikävä
        4
        1204
      7. Muistatko komeroinnin?

        Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
        Suhteet
        48
        1185
      8. Naisten tyypilliset...

        Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
        Ikävä
        10
        1163
      9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

        "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
        Suhteet
        3
        1128
      10. Syö kohtuudella niin et liho.

        Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
        Laihdutus
        10
        1119
      Aihe