Toinen huippu poistui eilen joukoistamme.

Anonyymi

Jussi Hakulinen, olen tästäkin surullinen.
Peukaloinen voi hänestäkin kertoa kokemuksensa.
By NumBall HHN 61v.

15

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikähän huippu tuo Hakulinenkin oli? Tavallinen muusikonrenttu joka veti keittoa koko elämänsä katkerana siitä kun aina oli riitaa jonkun kanssa. Milloin Ollin kanssa ja milloin levy-yhtiön kanssa. Naama aina norsunvitulla ja aina valittamassa jostakin.
      Joutsenlaulu on itkuvirsi joka kuuluisi ev lut kirkkoon eikä suinkaan radioon.

      • Anonyymi

        No tulihan se sieltä...


      • Anonyymi

        Niin riitaa aina jonkun kanssa, KENELLÄ. Sammuta internettisi täksi päiväksi, pyydän.


      • Anonyymi

        Itkuvirret on saarianuksen lempikappaleita. Niissä surraan kun elämä meni jo ja ollaan olevinaan niin saatanan vanhoja jo kuuskymppisinä ettei kukaan ole niin vanha paitsi Danny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkuvirret on saarianuksen lempikappaleita. Niissä surraan kun elämä meni jo ja ollaan olevinaan niin saatanan vanhoja jo kuuskymppisinä ettei kukaan ole niin vanha paitsi Danny.

        Aikuista tosi aikuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuista tosi aikuista.

        Oletko vilkaissut omia kirjoituksiasi pippelipuppeli peukaloisista ja roskikseen heitetyistä kaalikääryleistä jotka ei olleet kaalikääryleitä kun ensin niitä ei ollut ollenkaan?
        Tässä sinulle malliesimerkki aikuisesta aloituksesta:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17521569/pippelinen-on-tyyppihyvaksytty-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkuvirret on saarianuksen lempikappaleita. Niissä surraan kun elämä meni jo ja ollaan olevinaan niin saatanan vanhoja jo kuuskymppisinä ettei kukaan ole niin vanha paitsi Danny.

        Voin vakuuttaa että ei ole en erityisesti pidä itkuvirsistä, Jussin tuotantoa on kuitenkin paljon ja laadukasta, kolme levyä jossa Jussi oli mukana on parasta mitä Yö yhtye on julkaisut, tämän jälkeen homma romahti, näistä on yksi on todellinen helmi, varietee niminen levy, joka on erinomainen ohjelma. Erityisen hyvä on myös Jussin kirjoittama biisi rakkaus on lumivalkoinen, joka on uskomattoman tyylikäs biisi.

        Mitä taas tulee Jussin riitaisuuteen, artistin on pakko pitää puolensa, hänellä ei ole muuta omaisuutta, kun immateriaalioikeudet biiseihinsä, tästä Jussi on pitänyt huolta, aivan perustellusti.

        En tunne Jussia en ole koskaan häntä tavannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vilkaissut omia kirjoituksiasi pippelipuppeli peukaloisista ja roskikseen heitetyistä kaalikääryleistä jotka ei olleet kaalikääryleitä kun ensin niitä ei ollut ollenkaan?
        Tässä sinulle malliesimerkki aikuisesta aloituksesta:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17521569/pippelinen-on-tyyppihyvaksytty-

        En ole tuota kirjoittanut, edelleenkään en ole Senssu enkä Puppe joten laita palaute heille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole tuota kirjoittanut, edelleenkään en ole Senssu enkä Puppe joten laita palaute heille.

        Huomenta Numba.
        Tähän ketjuun olen ladannut tuonne alkuun pyynnön että sulkisi internettinsä ja mitä muihin kirjoituksiin, niin en todellakaan perusta mitä mieltä tuo idiootti on ja mistä palautteineen ainakaan aikana kun TyttöNeitiPippelisen klooneineen kirjoituksista saa lukea minun olevan sinun mielikuvitushahmosi.
        Siis emme vaihda sanaa täyspäisen kanssa.
        Mitä tulee Puppeen, niin minulla on tietoa, mutta kertokooon itse jos niin katsoo joskus aiheelliseksi, asiaahan mies pukkaa kun viitsii sekoittaa Pattayan murkkupesää.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Huomenta Numba.
        Tähän ketjuun olen ladannut tuonne alkuun pyynnön että sulkisi internettinsä ja mitä muihin kirjoituksiin, niin en todellakaan perusta mitä mieltä tuo idiootti on ja mistä palautteineen ainakaan aikana kun TyttöNeitiPippelisen klooneineen kirjoituksista saa lukea minun olevan sinun mielikuvitushahmosi.
        Siis emme vaihda sanaa täyspäisen kanssa.
        Mitä tulee Puppeen, niin minulla on tietoa, mutta kertokooon itse jos niin katsoo joskus aiheelliseksi, asiaahan mies pukkaa kun viitsii sekoittaa Pattayan murkkupesää.

        Huomenta vaan,

        Ei tähän enää voi suhtautua kuin huumorilla, laitoin tuon uutisen Jussin poismenosta pelkästään sen takia, että löin itseni kanssa vetoa miten siihen vastataan, ja vastaus oli tarkalleen vedonlyöntini mukainen,

        Tuo vastaus noudattelee niin narsistista linjaa kuin vain voi, jopa niin paljon että tämä alkaa olla säälittävää... minä minä minä kaikki muuta on paskaa, juoppoja, narkkeja, sekakäyttäjiä, oikeastaan tuon kirjoittajaa pitäisi sääliä, kuitenkin kevyet mullat Jussille.


        "Mikähän huippu tuo Hakulinenkin oli? Tavallinen muusikonrenttu joka veti keittoa koko elämänsä katkerana siitä kun aina oli riitaa jonkun kanssa. Milloin Ollin kanssa ja milloin levy-yhtiön kanssa. Naama aina norsunvitulla ja aina valittamassa jostakin.
        Joutsenlaulu on itkuvirsi joka kuuluisi ev lut kirkkoon eikä suinkaan radioon."


        By NumBall HHN 61v.
        ps. kommenttisi tuosta kiukusta on ihan oikein, kyllä se on täysipäinen toisiaan voi omasta mielestään.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Huomenta Numba.
        Tähän ketjuun olen ladannut tuonne alkuun pyynnön että sulkisi internettinsä ja mitä muihin kirjoituksiin, niin en todellakaan perusta mitä mieltä tuo idiootti on ja mistä palautteineen ainakaan aikana kun TyttöNeitiPippelisen klooneineen kirjoituksista saa lukea minun olevan sinun mielikuvitushahmosi.
        Siis emme vaihda sanaa täyspäisen kanssa.
        Mitä tulee Puppeen, niin minulla on tietoa, mutta kertokooon itse jos niin katsoo joskus aiheelliseksi, asiaahan mies pukkaa kun viitsii sekoittaa Pattayan murkkupesää.

        Aikuista tosi aikuista.

        T Puppe


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta vaan,

        Ei tähän enää voi suhtautua kuin huumorilla, laitoin tuon uutisen Jussin poismenosta pelkästään sen takia, että löin itseni kanssa vetoa miten siihen vastataan, ja vastaus oli tarkalleen vedonlyöntini mukainen,

        Tuo vastaus noudattelee niin narsistista linjaa kuin vain voi, jopa niin paljon että tämä alkaa olla säälittävää... minä minä minä kaikki muuta on paskaa, juoppoja, narkkeja, sekakäyttäjiä, oikeastaan tuon kirjoittajaa pitäisi sääliä, kuitenkin kevyet mullat Jussille.


        "Mikähän huippu tuo Hakulinenkin oli? Tavallinen muusikonrenttu joka veti keittoa koko elämänsä katkerana siitä kun aina oli riitaa jonkun kanssa. Milloin Ollin kanssa ja milloin levy-yhtiön kanssa. Naama aina norsunvitulla ja aina valittamassa jostakin.
        Joutsenlaulu on itkuvirsi joka kuuluisi ev lut kirkkoon eikä suinkaan radioon."


        By NumBall HHN 61v.
        ps. kommenttisi tuosta kiukusta on ihan oikein, kyllä se on täysipäinen toisiaan voi omasta mielestään.

        Minulle on aivan se ja sama mitä mieltä akkamainen aivoton luuseri on mistäkin.

        Useimmat "rokkarit" ja muusikot ketä tunnen, ovat olleet ylimielisiä mulkkuja. Yksi alkoi aikoinaan uhittelemaan kun juttelin hänen tyttöystävänsä kanssa että "vetää legoni sisään"

        Napsautin etukädellä häneltä neljä etuhammasta irti ja se taistelu oli sitten siinä. Minua kun ei uhkailla, vaan lyön heti ennenkuin lause on päättynyt.

        Olli Lindholm (monien vihaama mulkero) alkoi vittuilemaan lahtelaiselle pikkugangsterille keikalla. Huusi tälle että "ai, ootsä levoton tuhkimo". Hartmannin poika pomppasi lavalle ja täräytti Ollin kanveesiin.

        Olli oli siihen aikaan tissiposkinen vehnäpulla. Innostui sitten keski-iässä vääntämään punttia ja kuvitteli olevansa pelottava saliharrastuksen ansiosta. Uhkaili turpaanvedolla niin miehiä kuin naisiakin heti jos hänen suuret saavutukset kyseenalaistettiin.

        Ollin laulu kuulosti kuin sonnia puristettaisiin kiveksistä. Kamalaa mölinää. Ihmisen poika on hieno kappale, mutta siihen se jääkin ne Yön hienot kappaleet.

        En tuntenut tätä Hakulista, mutta julkisuuskuvansa oli negatiivinen. Aina valittamassa ja riitelemässä mokomien biisiensä esittämisestä. Voin hyvin ymmärtää miksi Hakulinen ja Lindholm eivät tulleet toimeen. Kaksi herkkänahkaista itkupilli runkkaria, jotka kumpikin luulivat itsestään liikoja.

        Suomessa on paljon hienoja artisteja ja bändejä, jotka ymmärtävät sen tosiasian että he ovat kuulijoillaan nöyrästi töissä ja se on heidän hommansa. Hakulinen ja Lindholm kuvittelivat olevansa Jumalia ja että yleisö on heidän alamaisia.

        Lindholm kohdisti sanomansa aivottomille isoperseisille yh- äideille joilla ei enää käynyt flaksi miesten keskuudessa.

        Ihmisen CV ja luonne ei mene kuolemantapauksessa uusiksi. Se on täsmälleen samanlainen kuin vielä elossa ollessaan.

        Loiri oli sinivalkoinen suuri suomalainen. Vikoineen ja puutteineenkin. Kukaan ei täällä viaton ole. Loirin lauluista en piitannut, epäluonnollista narinaa ja mölinää, mutta arvostin häntä näyttelijänä ja karismaattisena ihmisenä, jolla oli munaa sanoa päin naamaa kelle vaan tarvittaessa.

        Loirille ei pottuiltu kasvotusten. Kova jätkä ja sitä arvostan miehessä kuin miehessä. Oravannahat kuten sekoboltsi Saaripasanen on kellohameineen siellä arvoasteikkoni toisessa päässä, kuin Loiri.


      • 20-10 kirjoitti:

        Minulle on aivan se ja sama mitä mieltä akkamainen aivoton luuseri on mistäkin.

        Useimmat "rokkarit" ja muusikot ketä tunnen, ovat olleet ylimielisiä mulkkuja. Yksi alkoi aikoinaan uhittelemaan kun juttelin hänen tyttöystävänsä kanssa että "vetää legoni sisään"

        Napsautin etukädellä häneltä neljä etuhammasta irti ja se taistelu oli sitten siinä. Minua kun ei uhkailla, vaan lyön heti ennenkuin lause on päättynyt.

        Olli Lindholm (monien vihaama mulkero) alkoi vittuilemaan lahtelaiselle pikkugangsterille keikalla. Huusi tälle että "ai, ootsä levoton tuhkimo". Hartmannin poika pomppasi lavalle ja täräytti Ollin kanveesiin.

        Olli oli siihen aikaan tissiposkinen vehnäpulla. Innostui sitten keski-iässä vääntämään punttia ja kuvitteli olevansa pelottava saliharrastuksen ansiosta. Uhkaili turpaanvedolla niin miehiä kuin naisiakin heti jos hänen suuret saavutukset kyseenalaistettiin.

        Ollin laulu kuulosti kuin sonnia puristettaisiin kiveksistä. Kamalaa mölinää. Ihmisen poika on hieno kappale, mutta siihen se jääkin ne Yön hienot kappaleet.

        En tuntenut tätä Hakulista, mutta julkisuuskuvansa oli negatiivinen. Aina valittamassa ja riitelemässä mokomien biisiensä esittämisestä. Voin hyvin ymmärtää miksi Hakulinen ja Lindholm eivät tulleet toimeen. Kaksi herkkänahkaista itkupilli runkkaria, jotka kumpikin luulivat itsestään liikoja.

        Suomessa on paljon hienoja artisteja ja bändejä, jotka ymmärtävät sen tosiasian että he ovat kuulijoillaan nöyrästi töissä ja se on heidän hommansa. Hakulinen ja Lindholm kuvittelivat olevansa Jumalia ja että yleisö on heidän alamaisia.

        Lindholm kohdisti sanomansa aivottomille isoperseisille yh- äideille joilla ei enää käynyt flaksi miesten keskuudessa.

        Ihmisen CV ja luonne ei mene kuolemantapauksessa uusiksi. Se on täsmälleen samanlainen kuin vielä elossa ollessaan.

        Loiri oli sinivalkoinen suuri suomalainen. Vikoineen ja puutteineenkin. Kukaan ei täällä viaton ole. Loirin lauluista en piitannut, epäluonnollista narinaa ja mölinää, mutta arvostin häntä näyttelijänä ja karismaattisena ihmisenä, jolla oli munaa sanoa päin naamaa kelle vaan tarvittaessa.

        Loirille ei pottuiltu kasvotusten. Kova jätkä ja sitä arvostan miehessä kuin miehessä. Oravannahat kuten sekoboltsi Saaripasanen on kellohameineen siellä arvoasteikkoni toisessa päässä, kuin Loiri.

        On ihmisen CV mikä tahansa, niin hänen kuolemansa kun aiheuttaa Pippelisen kaltaisia kirjoituksia internetissä, niin .... antaas olla en viitsi.

        "En tuntenut tätä Hakulista, mutta julkisuuskuvansa oli negatiivinen."

        Samat sanat sinusta TyttöNeitiPippelinenBellörffi itse olet kuvasi luonut.


    • Anonyymi

      Pidensikö Pattiksen matkat Loirin eloa vai ei.

      • Oli niin huonossa kunnossa että dokasi vaan huoneistossa ja joku kantoi ruokaa sinne, ettei nälkään kuollut. Äärettömän hieno seuramies ja olen samaa mieltä jonkun kanssa että ehkäpä ilman viinaa ei oltaisi sitä parasta Loiria nähty.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe