Onko kellään tietoa onko pannu auki nyt kesäisin?
Kuparipannun kesä
26
989
Vastaukset
- Anonyymi
Makkara peruna käristin haisee pahalta myös tänä kesänä. Rapeita pottuja ja kärähtänyttä makkaraa pikku nälkään. Ruokailut sitten gourmet ruoka ravintola Karhussa.
- Anonyymi
Pannu ei ole koskaan ollut auki kesäisin.
Sinulla on vielä muisto yli kaksi vuotta sitten suljetun gourmetkarhun makkaraperunakäristimen ihanasta "tuoksusta". - Anonyymi
Älä ruoki trollia, edes käristimellä!
- Anonyymi
Nähnyt kyltin joskus ja portaat mitkä vie jonnekin katutason alapuolelle,on se kuparipannu jossain kellarissa?
- Anonyymi
Käväisehän joskus niin huomaat sisällä ettei olekaan kellaribaari.
- Anonyymi
Saako pannusta muuta kuin makkara perunoita ja kaali kääryleitä. Miten on lonkeron tuoreuden laita. Onko päiväyksen vielä voimassa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako pannusta muuta kuin makkara perunoita ja kaali kääryleitä. Miten on lonkeron tuoreuden laita. Onko päiväyksen vielä voimassa,
Päiväykset ovat kunnossa tässä ravintolassa. Joidenkin jo lopetettujen ravintoloitten osalta saattoi olla puutteita. Sehän sinä jo tiesitkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päiväykset ovat kunnossa tässä ravintolassa. Joidenkin jo lopetettujen ravintoloitten osalta saattoi olla puutteita. Sehän sinä jo tiesitkin.
Mitä ravintolaa tarkoitat. Olen lukenut tältä palstalta asian tuntijoiden kirjottamana että kupari pannu putki baarista saa vain makkara perunoita ja Lidlin pakaste kaali kääryleitä lämmitettynä mikrossa. Mitä siis tarkoitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ravintolaa tarkoitat. Olen lukenut tältä palstalta asian tuntijoiden kirjottamana että kupari pannu putki baarista saa vain makkara perunoita ja Lidlin pakaste kaali kääryleitä lämmitettynä mikrossa. Mitä siis tarkoitat.
Parhain puolesiei taida olla luetun ymmärtäminen.
- Anonyymi
Ehkä hän ei tuollaista kertonut vaan se on sinun keksintöä toisen nimissä. Jatka vaan valitsemallasi valehtelulinjalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän ei tuollaista kertonut vaan se on sinun keksintöä toisen nimissä. Jatka vaan valitsemallasi valehtelulinjalla.
Miksi sinä eläke pappa valehtelet ja syyttelet asia kirjottajia ja sisällön tuottajia koko ajan. Vaikka sinusta ei ole asia kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi niin antaisit meidän asia kirjottajien ja sisällön tuottajien kirjottaa asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia jotta lukijat voivat lukea asia pitoista sisältöä. Miksi sinun pitää siis valehdella koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä eläke pappa valehtelet ja syyttelet asia kirjottajia ja sisällön tuottajia koko ajan. Vaikka sinusta ei ole asia kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi niin antaisit meidän asia kirjottajien ja sisällön tuottajien kirjottaa asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia jotta lukijat voivat lukea asia pitoista sisältöä. Miksi sinun pitää siis valehdella koko ajan.
Ai se on eläke pappa kun haukkuu täällä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia. No olisihan se pitänyt arvata. Ihan mahotonta taas papalta ihan mahotonta. Liekö syynä taas tarve vallata palsta omaksi plokiksi kuten tekivät antiikin kanssa plazassa. Eläke pappa on trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se on eläke pappa kun haukkuu täällä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia. No olisihan se pitänyt arvata. Ihan mahotonta taas papalta ihan mahotonta. Liekö syynä taas tarve vallata palsta omaksi plokiksi kuten tekivät antiikin kanssa plazassa. Eläke pappa on trolli.
Onko trolli eläke pappa taas aktivoitunut haukkumaan asia kirjottajia ja sisällön tuottajia. Kelle se oli yllätys ei minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko trolli eläke pappa taas aktivoitunut haukkumaan asia kirjottajia ja sisällön tuottajia. Kelle se oli yllätys ei minulle.
Miksi sinä paha ja ilkeä trolli haukut aina kilttiä eläkepappaa?
Olet itse kaiken pahan alku ja juuri. Olet kerrassaan paha ihminen. - Anonyymi
Sauna lämpiää alkaen syyskuussa perjantaisin. Tuolloin on tarjolla kiuasmakkaraa. Halukkaille perunat baarin puolelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä paha ja ilkeä trolli haukut aina kilttiä eläkepappaa?
Olet itse kaiken pahan alku ja juuri. Olet kerrassaan paha ihminen.Ainoa trolli olet sinä eläke pappa. Haukut täällä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia koko ajan. Mikä lie motiivisi. Aiotko vallata tämänkin palstan prologiksi ja antiikin blogiksi vai mistä on kyse. Lakkaa haukkumista muita kirjottajia niin palstan taso nousee heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sauna lämpiää alkaen syyskuussa perjantaisin. Tuolloin on tarjolla kiuasmakkaraa. Halukkaille perunat baarin puolelta.
Saunamajurin virka on avoinna. Etuihin kuuluu pätkä kiuasmakkaraa ja kaksi perunaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saunamajurin virka on avoinna. Etuihin kuuluu pätkä kiuasmakkaraa ja kaksi perunaa.
Pesetkö mun selän jos tuuppaan sua rajusti takaa.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pesetkö mun selän jos tuuppaan sua rajusti takaa.😁
Juu, mikäli kyyti on hyvää. Minulla on isot peräpukamat eli toivottavasti et ole tuppikulli vaan sulla on ympärileikattu versio.
- Anonyymi
Kävimme Kuparipannussa ja ruoka oli ihan ok, mut vaikutti ylihintaiselta muihin alueen paikkoihin verraten. No, erehdyttiin sit seuraavallakin kerralla vähä fiiliksellä, että tehdään tästä vuosittainen perinne. Ruoka oli kyl huonoa vaikka oli listan kalleimpia annoksia. Tuskin tulee enää mentyä toiste. Veikkaan, ettei paikkaa enää ole viiden vuoden päästä.
- Anonyymi
Miksi et veikannut vuotta. Siirry lottoon se on lajisi.
- Anonyymi
Mummola on kiva paikka, siellä nätei flikoi myös, hinta ihan ok.
- Anonyymi
Kunhan vielä joskus aukeaisi.
- Anonyymi
Kanarian saaret muodostuvat yhdeksästä erilaisesta saaresta joista kuudella on pysyvää asutusta joten voisitko hieman tarkentaa kysymystäsi?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä702351Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721772Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711450Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2521418- 831252
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701195- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3411150