En halua luovuttaakkaan kissaa uuteen kotiin.

Anonyymi

Minulla on siis kissanpentuja joille löysin kodit. Nyt eräs kodin antaja on ruennut tosi epämiellyttäväksi. Hän laittaa viestejä tunnin välein ja on tosi ilkeä. Hän on maksanut varausmaksun eikä suostu antamaan tilinumeroaan jotta voisin palauttaa sen. En luota enää että kissa pääsisi hyvään kotiin. Mitä minä voin tässä tehdä nyt?

4

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin siis muuttui ilkeäksi ennen kuin yritit purkaa kaupan vai vasta sen jälkeen? Saattaisi muakin vähän nyppiä, jos vasta varausmaksun jälkeen peruttaisiin kaupat.

Periaatteessa varausmaksun ottaminen sitoo sinuakin. Toisaalta kissanpennun hintaluokkaa olevasta kaupasta ostaja ei todellakaan lähde käräjöimään, jotta saisi sinut vastuuseen sopimusrikkomuksesta, joten senkun vain käytät oikeuttasi olla myymättä. Perusteluksi tähän riittää se, että sinulla on aihetta epäillä kissan oloja kyseisellä ostajalla. Sitten vain kohteliaasti, mutta napakasti ilmoitat, että kissa ei ihan oikeasti teille tule, joten jos varausmaksun haluatte takaisin, niin kannattaa antaa se tilinumero. Muutahan sinä et voi tehdä, jollei sitä haluta antaa.

• Anonyymi

Muuttui siis ennen kun yritin kaupan purkua. Itseasiassa sen jälkeen kun varausmaksun maksoi. Sitä ennen oli oikein mukava ja juteltiin sähköpostitse sekä puhelimessa. Nyt en ole oikeasti ihan vakuuttunut hänen mielenterveydestään. Viestien sisällöstä alan epäillä myös hyvin vahvaa alkon käyttöä. Ääniviestit ainakin sammaltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuttui siis ennen kun yritin kaupan purkua. Itseasiassa sen jälkeen kun varausmaksun maksoi. Sitä ennen oli oikein mukava ja juteltiin sähköpostitse sekä puhelimessa. Nyt en ole oikeasti ihan vakuuttunut hänen mielenterveydestään. Viestien sisällöstä alan epäillä myös hyvin vahvaa alkon käyttöä. Ääniviestit ainakin sammaltaa.

Sinulla on täysi oikeus muuttaa mielesi. Nyt tiedät tyypin paremmin ja katsot ettei sellaiselle voi kissaa antaa. Pysy lujana. Pennun tulevaisuus on käsissäsi.

• Anonyymi

Et mitään muuta kuin sanoa että tämä on tilanne ja maksun saat kun annat tilinumeron.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      138
      4770
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      109
      2454
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      65
      1578
    4. 58
      1310
    5. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      10
      1226
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      158
      1201
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1177
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      34
      887
    9. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      886
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      41
      829
    Aihe