En halua luovuttaakkaan kissaa uuteen kotiin.

Anonyymi

Minulla on siis kissanpentuja joille löysin kodit. Nyt eräs kodin antaja on ruennut tosi epämiellyttäväksi. Hän laittaa viestejä tunnin välein ja on tosi ilkeä. Hän on maksanut varausmaksun eikä suostu antamaan tilinumeroaan jotta voisin palauttaa sen. En luota enää että kissa pääsisi hyvään kotiin. Mitä minä voin tässä tehdä nyt?

4

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin siis muuttui ilkeäksi ennen kuin yritit purkaa kaupan vai vasta sen jälkeen? Saattaisi muakin vähän nyppiä, jos vasta varausmaksun jälkeen peruttaisiin kaupat.

Periaatteessa varausmaksun ottaminen sitoo sinuakin. Toisaalta kissanpennun hintaluokkaa olevasta kaupasta ostaja ei todellakaan lähde käräjöimään, jotta saisi sinut vastuuseen sopimusrikkomuksesta, joten senkun vain käytät oikeuttasi olla myymättä. Perusteluksi tähän riittää se, että sinulla on aihetta epäillä kissan oloja kyseisellä ostajalla. Sitten vain kohteliaasti, mutta napakasti ilmoitat, että kissa ei ihan oikeasti teille tule, joten jos varausmaksun haluatte takaisin, niin kannattaa antaa se tilinumero. Muutahan sinä et voi tehdä, jollei sitä haluta antaa.

• Anonyymi

Muuttui siis ennen kun yritin kaupan purkua. Itseasiassa sen jälkeen kun varausmaksun maksoi. Sitä ennen oli oikein mukava ja juteltiin sähköpostitse sekä puhelimessa. Nyt en ole oikeasti ihan vakuuttunut hänen mielenterveydestään. Viestien sisällöstä alan epäillä myös hyvin vahvaa alkon käyttöä. Ääniviestit ainakin sammaltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuttui siis ennen kun yritin kaupan purkua. Itseasiassa sen jälkeen kun varausmaksun maksoi. Sitä ennen oli oikein mukava ja juteltiin sähköpostitse sekä puhelimessa. Nyt en ole oikeasti ihan vakuuttunut hänen mielenterveydestään. Viestien sisällöstä alan epäillä myös hyvin vahvaa alkon käyttöä. Ääniviestit ainakin sammaltaa.

Sinulla on täysi oikeus muuttaa mielesi. Nyt tiedät tyypin paremmin ja katsot ettei sellaiselle voi kissaa antaa. Pysy lujana. Pennun tulevaisuus on käsissäsi.

• Anonyymi

Et mitään muuta kuin sanoa että tämä on tilanne ja maksun saat kun annat tilinumeron.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5180
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2377
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2352
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2349
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1624
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1448
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1038
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      996
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      929
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      927
    Aihe