Puppe täällä thaimaassa, moi moi...

Anonyymi

39

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korjaan, kuvakilpailu.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kilpailun aihe?

      Suomalainen, Thaimaalainen ja Korealainen.

      • En ota loukkauksena. Korealaiset on nukkemaisia, kauniita, kapealeukaisia ja hieman sirompia ja heillä ei ole vahvoja huulia ja silmäluomia, kuten thaimaalaisilla.

        Korealaiset muistuttaa enemmän kiinalaisten ja mongolien sekoitusta. Thaikut on saaneet piirteitä enemmän Intian ja Kiinan suunalta, sekä eteläpuoleisista maista.

        Tyttäreni on perinyt isän puolelta mummoltani kasvonpiirteet ja vaimollani on vahva leuka myös. Thaimaalaiset ovat ulkonäöltään varsin kirjavia verrattuna Koreaan, jossa tytöt on linnunluisia ja sen näköisiä ettei heistä ole fyysiseen työhön.

        Saaripasasen vaimo muistuttaa mielestäni jotakin saarivaltion asukasta ja Amin Asikaista.
        Ei laisinkaan thaimaalaisen näköinen. Saaripasasen rouvan poika on ilmiselvästi farangin poika, joka taasen kertoo Saaripasasen rouvan nuoruuden ammatista tiettyjä asioita.

        Mutta pitää muistaa että minä en tuomitse laisinkaan millään tavalla maailman vanhinta ammattia. Se on ammatti siinä missä muutkin ja moni on heistä saanut hyviä vaimoja.


      • 20-10 kirjoitti:

        En ota loukkauksena. Korealaiset on nukkemaisia, kauniita, kapealeukaisia ja hieman sirompia ja heillä ei ole vahvoja huulia ja silmäluomia, kuten thaimaalaisilla.

        Korealaiset muistuttaa enemmän kiinalaisten ja mongolien sekoitusta. Thaikut on saaneet piirteitä enemmän Intian ja Kiinan suunalta, sekä eteläpuoleisista maista.

        Tyttäreni on perinyt isän puolelta mummoltani kasvonpiirteet ja vaimollani on vahva leuka myös. Thaimaalaiset ovat ulkonäöltään varsin kirjavia verrattuna Koreaan, jossa tytöt on linnunluisia ja sen näköisiä ettei heistä ole fyysiseen työhön.

        Saaripasasen vaimo muistuttaa mielestäni jotakin saarivaltion asukasta ja Amin Asikaista.
        Ei laisinkaan thaimaalaisen näköinen. Saaripasasen rouvan poika on ilmiselvästi farangin poika, joka taasen kertoo Saaripasasen rouvan nuoruuden ammatista tiettyjä asioita.

        Mutta pitää muistaa että minä en tuomitse laisinkaan millään tavalla maailman vanhinta ammattia. Se on ammatti siinä missä muutkin ja moni on heistä saanut hyviä vaimoja.

        Korelaiset tytöt ovat pitkälti tämän näköisiä. https://www.youtube.com/watch?v=wcLNteez3c4


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        En ota loukkauksena. Korealaiset on nukkemaisia, kauniita, kapealeukaisia ja hieman sirompia ja heillä ei ole vahvoja huulia ja silmäluomia, kuten thaimaalaisilla.

        Korealaiset muistuttaa enemmän kiinalaisten ja mongolien sekoitusta. Thaikut on saaneet piirteitä enemmän Intian ja Kiinan suunalta, sekä eteläpuoleisista maista.

        Tyttäreni on perinyt isän puolelta mummoltani kasvonpiirteet ja vaimollani on vahva leuka myös. Thaimaalaiset ovat ulkonäöltään varsin kirjavia verrattuna Koreaan, jossa tytöt on linnunluisia ja sen näköisiä ettei heistä ole fyysiseen työhön.

        Saaripasasen vaimo muistuttaa mielestäni jotakin saarivaltion asukasta ja Amin Asikaista.
        Ei laisinkaan thaimaalaisen näköinen. Saaripasasen rouvan poika on ilmiselvästi farangin poika, joka taasen kertoo Saaripasasen rouvan nuoruuden ammatista tiettyjä asioita.

        Mutta pitää muistaa että minä en tuomitse laisinkaan millään tavalla maailman vanhinta ammattia. Se on ammatti siinä missä muutkin ja moni on heistä saanut hyviä vaimoja.

        Saaripasasen rouvahan oli vielä hedelmällisessä iässä heidän mennessään naimisiin. Reilusti alle kolmekymppinen. Saaripasasesta ei siis ollut laittamaan vaimolle pullaa uuniin, niin se teki sitten joku kyvykkäämpi.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        En ota loukkauksena. Korealaiset on nukkemaisia, kauniita, kapealeukaisia ja hieman sirompia ja heillä ei ole vahvoja huulia ja silmäluomia, kuten thaimaalaisilla.

        Korealaiset muistuttaa enemmän kiinalaisten ja mongolien sekoitusta. Thaikut on saaneet piirteitä enemmän Intian ja Kiinan suunalta, sekä eteläpuoleisista maista.

        Tyttäreni on perinyt isän puolelta mummoltani kasvonpiirteet ja vaimollani on vahva leuka myös. Thaimaalaiset ovat ulkonäöltään varsin kirjavia verrattuna Koreaan, jossa tytöt on linnunluisia ja sen näköisiä ettei heistä ole fyysiseen työhön.

        Saaripasasen vaimo muistuttaa mielestäni jotakin saarivaltion asukasta ja Amin Asikaista.
        Ei laisinkaan thaimaalaisen näköinen. Saaripasasen rouvan poika on ilmiselvästi farangin poika, joka taasen kertoo Saaripasasen rouvan nuoruuden ammatista tiettyjä asioita.

        Mutta pitää muistaa että minä en tuomitse laisinkaan millään tavalla maailman vanhinta ammattia. Se on ammatti siinä missä muutkin ja moni on heistä saanut hyviä vaimoja.

        Sinun korealaiset ilmiselvästi ei asu samassa pitäjässä kanssasi edes koska ei ole koskaan päätynyt syliisi valokuvattavaksi yhtä aikaa Buudelisi kanssa.


      • Anonyymi

        Kilpailun aihe?

        Follikulliliitti, partasilsa ja kolmoisleuka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilpailun aihe?

        Follikulliliitti, partasilsa ja kolmoisleuka.

        Huoraamalla hankittu Korealainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun korealaiset ilmiselvästi ei asu samassa pitäjässä kanssasi edes koska ei ole koskaan päätynyt syliisi valokuvattavaksi yhtä aikaa Buudelisi kanssa.

        Paas Jabba sensei päräyttäen kuva siitä dopparista sylissäsi.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        En ota loukkauksena. Korealaiset on nukkemaisia, kauniita, kapealeukaisia ja hieman sirompia ja heillä ei ole vahvoja huulia ja silmäluomia, kuten thaimaalaisilla.

        Korealaiset muistuttaa enemmän kiinalaisten ja mongolien sekoitusta. Thaikut on saaneet piirteitä enemmän Intian ja Kiinan suunalta, sekä eteläpuoleisista maista.

        Tyttäreni on perinyt isän puolelta mummoltani kasvonpiirteet ja vaimollani on vahva leuka myös. Thaimaalaiset ovat ulkonäöltään varsin kirjavia verrattuna Koreaan, jossa tytöt on linnunluisia ja sen näköisiä ettei heistä ole fyysiseen työhön.

        Saaripasasen vaimo muistuttaa mielestäni jotakin saarivaltion asukasta ja Amin Asikaista.
        Ei laisinkaan thaimaalaisen näköinen. Saaripasasen rouvan poika on ilmiselvästi farangin poika, joka taasen kertoo Saaripasasen rouvan nuoruuden ammatista tiettyjä asioita.

        Mutta pitää muistaa että minä en tuomitse laisinkaan millään tavalla maailman vanhinta ammattia. Se on ammatti siinä missä muutkin ja moni on heistä saanut hyviä vaimoja.

        Taasko sinä luuseri huorittelet ja pilkkaat vaimoani, ottaako koville kun en usko sanaakaan siitä mitä olet täällä kertonut itsestäsi, voin vakuuttaa että vaimoni on thaimaalainen mutta ei paljon yleisesti ottaen thaikun näköinen, hänen sukunsa on osittain laosta, mitä taas tulee hänen poikaansa, olen jopa tavannut hänen isänsä, hänen isänsä isän ja vaimoni entisen anopin, ja he ovat kyllä ihan thaimaalaisia...

        En oikein ymmärrä mitä sinä vikiset, ehdotit että todistan asuvani thaimaassa, ensimmäinen kerta ei sinulle riittänyt joten laitoin vielä toisenkin kuvan, tosin terveelle olisi jo ensimmäinenkin kerta osunut, nimittäin siellä lukee thaksi hua hin, prachuap khiri khan... sekä seiskan numero.

        Taas sinun ns. arveluksesi meni täysin päin persettä, kuten aina, ei sinulla ole älyä edes 60 kun noita esittämiäsi juttuja ajatellaan, voi oikein yli 150 älä unta näe, reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko sinä luuseri huorittelet ja pilkkaat vaimoani, ottaako koville kun en usko sanaakaan siitä mitä olet täällä kertonut itsestäsi, voin vakuuttaa että vaimoni on thaimaalainen mutta ei paljon yleisesti ottaen thaikun näköinen, hänen sukunsa on osittain laosta, mitä taas tulee hänen poikaansa, olen jopa tavannut hänen isänsä, hänen isänsä isän ja vaimoni entisen anopin, ja he ovat kyllä ihan thaimaalaisia...

        En oikein ymmärrä mitä sinä vikiset, ehdotit että todistan asuvani thaimaassa, ensimmäinen kerta ei sinulle riittänyt joten laitoin vielä toisenkin kuvan, tosin terveelle olisi jo ensimmäinenkin kerta osunut, nimittäin siellä lukee thaksi hua hin, prachuap khiri khan... sekä seiskan numero.

        Taas sinun ns. arveluksesi meni täysin päin persettä, kuten aina, ei sinulla ole älyä edes 60 kun noita esittämiäsi juttuja ajatellaan, voi oikein yli 150 älä unta näe, reppana.

        Huorittelu on eri asia kuin rakkauden ammattilaisen jalo ammatti. Kouluttamaton vaimosi teki noin kaksvitosena lapsen toisen farangin kanssa ja meni sinun kanssasi naimisiin jokunen vuosi myöhemmin ja tapasitte Phuketissa. Mitä Phuketissa tekee kouluttamaton nainen turistien parissa? Myy itseään ja viinaa tietenkin, mitäs muuta? Sinä reppana retkahdit ensimmäiseen vastaantulevaan maksulliseen naiseen ja raahasit hänet Jyväskylään kunnes pääsit sairaseläkkeelle monenlaisten kuntoutusten jälkeen toivottomana tapauksena. Laosta tulee thaimaahan kaikkein halvimmat rakkauden ammattilaiset. Osaako vaimosi jo nyt puhua thaita, kun ei tunnu kielitaitoa täällä muilla olla kuin nimimerkillä 20-10 ja kääläpillä vai mikä se oli. Kumma juttu, kun aiemmin kääntyi kieli teillä "molemmilla", sinulla ja senseillä. Kummallakaan ei käänny enää.

        Eletään korona-aikaa edelleen ja sairaalat eivät kaipaa sinne ulkopuolisia norkoilemaan. Minkä takia olet vaimon mukana sairaalassa mukamas? Eiköhän siellä tutkittu itse Saaritollo Pelotonta ryyppyputken jälkeen, eikä mitään vaimoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huorittelu on eri asia kuin rakkauden ammattilaisen jalo ammatti. Kouluttamaton vaimosi teki noin kaksvitosena lapsen toisen farangin kanssa ja meni sinun kanssasi naimisiin jokunen vuosi myöhemmin ja tapasitte Phuketissa. Mitä Phuketissa tekee kouluttamaton nainen turistien parissa? Myy itseään ja viinaa tietenkin, mitäs muuta? Sinä reppana retkahdit ensimmäiseen vastaantulevaan maksulliseen naiseen ja raahasit hänet Jyväskylään kunnes pääsit sairaseläkkeelle monenlaisten kuntoutusten jälkeen toivottomana tapauksena. Laosta tulee thaimaahan kaikkein halvimmat rakkauden ammattilaiset. Osaako vaimosi jo nyt puhua thaita, kun ei tunnu kielitaitoa täällä muilla olla kuin nimimerkillä 20-10 ja kääläpillä vai mikä se oli. Kumma juttu, kun aiemmin kääntyi kieli teillä "molemmilla", sinulla ja senseillä. Kummallakaan ei käänny enää.

        Eletään korona-aikaa edelleen ja sairaalat eivät kaipaa sinne ulkopuolisia norkoilemaan. Minkä takia olet vaimon mukana sairaalassa mukamas? Eiköhän siellä tutkittu itse Saaritollo Pelotonta ryyppyputken jälkeen, eikä mitään vaimoa?

        Voisit lopettaa tuon huorittelun, se on lapsellista... todella, laitat vaan oman referenssit olen ollut kaksi kertaa aviossa eka kesti 13 vuotta tämä on kestänyt 22 vuotta, siinä on sinulle ajatusta mitä paskaa jauhat, ressukka... Ei tutkittu vaan vaimoani ja hänen allergioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko sinä luuseri huorittelet ja pilkkaat vaimoani, ottaako koville kun en usko sanaakaan siitä mitä olet täällä kertonut itsestäsi, voin vakuuttaa että vaimoni on thaimaalainen mutta ei paljon yleisesti ottaen thaikun näköinen, hänen sukunsa on osittain laosta, mitä taas tulee hänen poikaansa, olen jopa tavannut hänen isänsä, hänen isänsä isän ja vaimoni entisen anopin, ja he ovat kyllä ihan thaimaalaisia...

        En oikein ymmärrä mitä sinä vikiset, ehdotit että todistan asuvani thaimaassa, ensimmäinen kerta ei sinulle riittänyt joten laitoin vielä toisenkin kuvan, tosin terveelle olisi jo ensimmäinenkin kerta osunut, nimittäin siellä lukee thaksi hua hin, prachuap khiri khan... sekä seiskan numero.

        Taas sinun ns. arveluksesi meni täysin päin persettä, kuten aina, ei sinulla ole älyä edes 60 kun noita esittämiäsi juttuja ajatellaan, voi oikein yli 150 älä unta näe, reppana.

        Moi NumBall.

        Minun mielestä vaimosi on viehättävän oloinen symppis niissä kuvissa joita olen hänestä nähnyt. Varmasti olisi mukavaa tavata hänet ja ehkä sinutkin kiireettömästi ja rennosti joskus jossakin.

        Vaikkapa illallisen merkeissä joissakin niistä Hua Hinin Seafood ravintoloista, jotka on rakennettu vanhan kalasataman laiturin päälle. En tosin ole vieraillut niissä pitkään aikaan, enkä viitsi googlettaa millaisia ovat nykyjään, mutta minulla on niistä hyviä muistoja. Järjestimme vaimoni kanssa niissä tapaamisia joidenkin tuttujemme kanssa, jotka sattuivat silloin samaan aikaan olemaan jossakin päin Thaimaata.

        Hua Hin ei ole minun tai vaimoni varsinaisia suosikkikohteita Thaimaassa, vaikka ihan mukava paikka onkin ja ymmärrän hyvin, miksi jotkut ovat sen pidempiaikaisen oleskelun paikakseen valinneet. Sinäkin olet täällä, joskus asiallisesti kirjoittaessasi, perustellut valintasi hyvin. Kiitos sinulle tästä.

        Voisihan sinun ja vaimosi tapaaminen olla yksi syy minulle pitkästä aikaa piipahtaa Hua Hinissä. Mutta, enpä tiedä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi NumBall.

        Minun mielestä vaimosi on viehättävän oloinen symppis niissä kuvissa joita olen hänestä nähnyt. Varmasti olisi mukavaa tavata hänet ja ehkä sinutkin kiireettömästi ja rennosti joskus jossakin.

        Vaikkapa illallisen merkeissä joissakin niistä Hua Hinin Seafood ravintoloista, jotka on rakennettu vanhan kalasataman laiturin päälle. En tosin ole vieraillut niissä pitkään aikaan, enkä viitsi googlettaa millaisia ovat nykyjään, mutta minulla on niistä hyviä muistoja. Järjestimme vaimoni kanssa niissä tapaamisia joidenkin tuttujemme kanssa, jotka sattuivat silloin samaan aikaan olemaan jossakin päin Thaimaata.

        Hua Hin ei ole minun tai vaimoni varsinaisia suosikkikohteita Thaimaassa, vaikka ihan mukava paikka onkin ja ymmärrän hyvin, miksi jotkut ovat sen pidempiaikaisen oleskelun paikakseen valinneet. Sinäkin olet täällä, joskus asiallisesti kirjoittaessasi, perustellut valintasi hyvin. Kiitos sinulle tästä.

        Voisihan sinun ja vaimosi tapaaminen olla yksi syy minulle pitkästä aikaa piipahtaa Hua Hinissä. Mutta, enpä tiedä...

        Tervetuloa, laita tänne viestiä niin laitan paikan missä voimme tavata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa, laita tänne viestiä niin laitan paikan missä voimme tavata.

        Kiitos. Onko sinulla etukäteen ehdotuksia paikasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi NumBall.

        Minun mielestä vaimosi on viehättävän oloinen symppis niissä kuvissa joita olen hänestä nähnyt. Varmasti olisi mukavaa tavata hänet ja ehkä sinutkin kiireettömästi ja rennosti joskus jossakin.

        Vaikkapa illallisen merkeissä joissakin niistä Hua Hinin Seafood ravintoloista, jotka on rakennettu vanhan kalasataman laiturin päälle. En tosin ole vieraillut niissä pitkään aikaan, enkä viitsi googlettaa millaisia ovat nykyjään, mutta minulla on niistä hyviä muistoja. Järjestimme vaimoni kanssa niissä tapaamisia joidenkin tuttujemme kanssa, jotka sattuivat silloin samaan aikaan olemaan jossakin päin Thaimaata.

        Hua Hin ei ole minun tai vaimoni varsinaisia suosikkikohteita Thaimaassa, vaikka ihan mukava paikka onkin ja ymmärrän hyvin, miksi jotkut ovat sen pidempiaikaisen oleskelun paikakseen valinneet. Sinäkin olet täällä, joskus asiallisesti kirjoittaessasi, perustellut valintasi hyvin. Kiitos sinulle tästä.

        Voisihan sinun ja vaimosi tapaaminen olla yksi syy minulle pitkästä aikaa piipahtaa Hua Hinissä. Mutta, enpä tiedä...

        No nyt Bumba sopii jo itsensä kanssa treffejä. Minä en uskaltaisi häntä tavata, pelottaisi että tyhmyys tai hulluus tarttuu. On nimittäin sellainen taivaanrannan maalari kyseessä että niitä tehty kuin yksi ja sitten viskattiin muotti menemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt Bumba sopii jo itsensä kanssa treffejä. Minä en uskaltaisi häntä tavata, pelottaisi että tyhmyys tai hulluus tarttuu. On nimittäin sellainen taivaanrannan maalari kyseessä että niitä tehty kuin yksi ja sitten viskattiin muotti menemään.

        Niin pelkää 2010 myös kuten sinäkin, mutta ollaan niin kovista niin kovista internetpiipittäjiä, urosnaaraita, varsinaisia neitejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pelkää 2010 myös kuten sinäkin, mutta ollaan niin kovista niin kovista internetpiipittäjiä, urosnaaraita, varsinaisia neitejä.

        Miksi kenenkään pitäisi pelätä pullukkaa joka hädin tuskin pysyy pystyssä ilman tukea?
        Oletko jokin tukihenkilö vai mikä on suhteesi Pasaseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Onko sinulla etukäteen ehdotuksia paikasta?

        Kyllä niitä on montakin, mielelläni vien sinut syömään rekkamiesten ravintolaan, se on sivussa keskusta mutta ruoka on uskomaton, auki 12-21 paitsi keskiviikona, toinen hyvä on isan ravintola hieman lähempänä kaupunkia, ei tuolla keskustassa ole kovinkaan montaa hyvää ravintolaa...ei varsinkaan ne jotka on suunnattu turisteille. Voimme tavata vaikka rautatieasemalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä on montakin, mielelläni vien sinut syömään rekkamiesten ravintolaan, se on sivussa keskusta mutta ruoka on uskomaton, auki 12-21 paitsi keskiviikona, toinen hyvä on isan ravintola hieman lähempänä kaupunkia, ei tuolla keskustassa ole kovinkaan montaa hyvää ravintolaa...ei varsinkaan ne jotka on suunnattu turisteille. Voimme tavata vaikka rautatieasemalla.

        Nyt kuulostaa romanttiselta. Upseeri ja herrasmies Saaripasanen vie mielikuvitusihailijansa uskomattomaan ravintolaan, joka on nimensä veroinen, koska kukaan ei usko sen olevan mistään kotoisin.

        Toivotan sinulle seksikästä laatuaikaa itsesi kanssa, järsiessäsi kanan persereiän ympäriltä revittyä lihaa kaksi kertaa uudelleen lämmitetyn riisipaakun kanssa. Päälle reilusti ketsuppia, tietenkin.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Nyt kuulostaa romanttiselta. Upseeri ja herrasmies Saaripasanen vie mielikuvitusihailijansa uskomattomaan ravintolaan, joka on nimensä veroinen, koska kukaan ei usko sen olevan mistään kotoisin.

        Toivotan sinulle seksikästä laatuaikaa itsesi kanssa, järsiessäsi kanan persereiän ympäriltä revittyä lihaa kaksi kertaa uudelleen lämmitetyn riisipaakun kanssa. Päälle reilusti ketsuppia, tietenkin.

        Mainitsemani ravintola löytyy hin lek faista, nimeltään khun toy restaurant, kannattaa mennä käymään, paras täälläpäin...https://www.google.com/maps/uv?pb=!1s0x30fdab495ef01595:0xacfaa283b7509b9a!3m1!7e115!4shttps://lh5.googleusercontent.com/p/AF1QipMGjaVLumYyNzNtBRUcXj22PcMLDbjAqc0-CHpD=w284-h160-k-no!5sKhun Toy Restaurant - Google Search!15sCgIgAQ&imagekey=!1e10!2sAF1QipMGjaVLumYyNzNtBRUcXj22PcMLDbjAqc0-CHpD&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwiFwIyG7MX5AhVOlIkEHRNGB_cQoip6BAhVEAM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsemani ravintola löytyy hin lek faista, nimeltään khun toy restaurant, kannattaa mennä käymään, paras täälläpäin...https://www.google.com/maps/uv?pb=!1s0x30fdab495ef01595:0xacfaa283b7509b9a!3m1!7e115!4shttps://lh5.googleusercontent.com/p/AF1QipMGjaVLumYyNzNtBRUcXj22PcMLDbjAqc0-CHpD=w284-h160-k-no!5sKhun Toy Restaurant - Google Search!15sCgIgAQ&imagekey=!1e10!2sAF1QipMGjaVLumYyNzNtBRUcXj22PcMLDbjAqc0-CHpD&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwiFwIyG7MX5AhVOlIkEHRNGB_cQoip6BAhVEAM

        Linkki ei noin kopioituna toimi, mutta googlesta löytyy nimellä ja perään hua hin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsemani ravintola löytyy hin lek faista, nimeltään khun toy restaurant, kannattaa mennä käymään, paras täälläpäin...https://www.google.com/maps/uv?pb=!1s0x30fdab495ef01595:0xacfaa283b7509b9a!3m1!7e115!4shttps://lh5.googleusercontent.com/p/AF1QipMGjaVLumYyNzNtBRUcXj22PcMLDbjAqc0-CHpD=w284-h160-k-no!5sKhun Toy Restaurant - Google Search!15sCgIgAQ&imagekey=!1e10!2sAF1QipMGjaVLumYyNzNtBRUcXj22PcMLDbjAqc0-CHpD&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwiFwIyG7MX5AhVOlIkEHRNGB_cQoip6BAhVEAM

        Selvästi kyseessä on Jyväskylän Professoritason Miseliini-ravintola, jossa on sähkösysteemit laitettu ja tuulettimet takaamaan sen että talkkia kuluu vähemmän, mutta lautasliinat pitää laittaa lautasen alle, ettei ne lennä pois. Rouva Lelun ravintolassa on pöydissä paperipyyhkeitä joilla voi pyyhkiä hikeä ja rasvaa naamalta ahmiessa toinen toistaan herkullisempia ketsuppiannoksia nuudelilla ja spagetilla.
        Kuvassa Rouva Lelun tytär Muna-Karita kysyy asiakkaalta haluaako tämä lisää ketsuppia vai nuudelia. https://aijaa.com/9y2uIl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki ei noin kopioituna toimi, mutta googlesta löytyy nimellä ja perään hua hin.

        Facesta löytyy myös suosittelen todella tuota raflaa se on aivan huippu hyvä.https://www.facebook.com/Khun-Toy-Restaurant-ครัวคุณต้อย-101838092017767/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Facesta löytyy myös suosittelen todella tuota raflaa se on aivan huippu hyvä.https://www.facebook.com/Khun-Toy-Restaurant-ครัวคุณต้อย-101838092017767/

        Numeromies. Sinulla ei ole minkäänlaista suhteellisuudentajua, eikä minkäänlaista ymmärrystä mitä eroa on ruokalan, lounasravintolan, hyvän ravintolan, huippuravintolan ja parhaiden ravintoloiden välillä. Nuo sinun ravintolasi ovat perusruokalan tasoisia.
        Perusannokset niissä ihan ok syötäviä, mutta se ei tee niistä lähellekään huippuravintoloita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numeromies. Sinulla ei ole minkäänlaista suhteellisuudentajua, eikä minkäänlaista ymmärrystä mitä eroa on ruokalan, lounasravintolan, hyvän ravintolan, huippuravintolan ja parhaiden ravintoloiden välillä. Nuo sinun ravintolasi ovat perusruokalan tasoisia.
        Perusannokset niissä ihan ok syötäviä, mutta se ei tee niistä lähellekään huippuravintoloita.

        Kiitos kun kerrot... mutta anna olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi kyseessä on Jyväskylän Professoritason Miseliini-ravintola, jossa on sähkösysteemit laitettu ja tuulettimet takaamaan sen että talkkia kuluu vähemmän, mutta lautasliinat pitää laittaa lautasen alle, ettei ne lennä pois. Rouva Lelun ravintolassa on pöydissä paperipyyhkeitä joilla voi pyyhkiä hikeä ja rasvaa naamalta ahmiessa toinen toistaan herkullisempia ketsuppiannoksia nuudelilla ja spagetilla.
        Kuvassa Rouva Lelun tytär Muna-Karita kysyy asiakkaalta haluaako tämä lisää ketsuppia vai nuudelia. https://aijaa.com/9y2uIl

        Juuri tuo ravintola, kuvassa on tarjoilija...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Facesta löytyy myös suosittelen todella tuota raflaa se on aivan huippu hyvä.https://www.facebook.com/Khun-Toy-Restaurant-ครัวคุณต้อย-101838092017767/

        Köyhäthän tuollaisissa käy syömässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhäthän tuollaisissa käy syömässä.

        Välttyvät samalla sinun kaltaisista häiriköistä ja saavat rauhassa ruokailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välttyvät samalla sinun kaltaisista häiriköistä ja saavat rauhassa ruokailla.

        Huippuravintola on yhdyssana. Huippuravintolat ovat kaikilta osin huippuravintoloita.

        Niissä on koulutettu ja kokenut henkilökunta, huippukokit, nahkakantinen menu, tyylikäs ja selkeä ruokalista, hieno tyylikäs sisustus, hienot astiat ja kunnolliset aterimet, riittävästi henkilökuntaa.

        Huippuravintolassa on hyvä ilmastointi ja raikas ilma, hyvät ikkunat ettei kadun melu tule sisään.

        Huippuravintoloissa juomavalikoima on laaja ja esim sopivia viinejä osataan suositella tiettyjen ruokalajien kanssa sopivaksi ja ne tarjoillaan oikeaoppisesti ja oikean lämpöisinä.

        Huippuravintoloissa saat aina sitä mitä tilaat ja henkilökunta ymmärtää mitä puhut. Huippuravintoloissa lasku tuodaan vasta kun pyydät sitä, eikä sitä lappua suinkaan kiikuteta puumukiin ruokailun alkuvaiheessa.

        Huippuravintoloista löytyy myös monipuoliset jälkiruoat. Jätskit, hedelmät, kakut, kunnollisia kahveja, leivonnaiset jne.

        Muovi on kirosana huippuravintoloissa. Huippuravintoloissa ei roiku sähköjohtoja seinillä eikä kulje lattioilla. Niissä on kaikki kunnossa.

        Huippuravintoloihin ei mennä ohimennen hihattomassa T-paidassa syömään kanaa riisillä ja jatketa matkaa.

        Huippuravintoloissa kokonaisuus on paljon paljon muuta kuin että "olipa hyvänmakuista ketsuppia ja kananpoikia"

        Nuo sinun "huippuravintolat" ovat kaukana edes keskiverrosta.


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu vain 2 sääntöjenvastaista viestiä.
      Nyt kyllä Viduttaa.

    • Anonyymi

      Puppehan on lyhennys puppelista.

    • Anonyymi

      NumBall vs 20-10

      36 - 7

      NumBallin johto on aika vakuuttava.

      S

      • Anonyymi

        Puupallilla meni vaan kurapaskat housuun kun hänelle hieman huomautettiin huorittelun ja lumputtelun mahdollisista seurauksista. Kaikki persoonansa katosi kerralla. Vaipanvaihto Paraisilla menossa ja kyllä ne sieltä palaa kun saa taas uudet rohkaisevat lääkkeet.


    • Anonyymi

      "Huippuravintoloiden parhaita asiakaita ovat nousukkaat jotke menvät sinne että saavat näytellä $ tonnin kuitteja keskiverto safkasta"

      "Huippuravintoloissa on valet park jossa auto jätetään oven eteen ja parkkipoika vie sen pois parkkihalliin.
      Jos on asiakas on nousukas auto jätetään oven viereen että nousukas tuntee olevansa VIP asiakas ja asiakasta voidaan jymäyttää entistä enemmän."

      • Anonyymi

        On kaunista tuo suomen kieli, kun se tulee Jyväskylän Yliopiston yliälykkään huippuosaajan kynästä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe