POLIISIN VAI RIKOSLIIGAN POMON ASUNTO

Anonyymi

Olen TI, jolle selvisi vasta vuosien päästä, että olin gs:n ja e-häirinnän kohde. Nyt pitkän ajan päästä olen miettinyt yhtä hankalasti käyttynyttä ihmistä, että viirasiko vain päästä vai oliko stalkkeri.

Kerran hän vaati minua tulemaan käymään kotonaan ja pvm. ja klo:n aika osuivatminulle pakollisen virallisen tapaamisen ajan kohtaan (kuolleen äitini asioita.) Sanoin, että voin tulla tämän jälkeen. Menin. Oli vihainen, kun en tullut tasan hänen määräämäänsä aikaan.

Tuli pihalle vastaan. Siellä oli autotallin ovi auki. Siellä oli aivan hurja panssaroitu hälytysajoneuvon oloinen auto. Sanoin, että se on edellisen asukkaan.

Pihalla oli kaikenlaista jakokaappia sun muuta, enemmän kuin tavallisessa omakotitalossa.

Sisöllä kertoi, että oli vähän rankka muutto, kun kaikki huonekalut eivät mahtuneet ovesta. Piti purkaa olohuoneen iso ikkuna seinästä irti. Kaikki ikkunat olivat luodinkestäviä.

Eteisessä avasin oven huoneeseen, joka näytti täydellisesti varustetulle asumiseen, ei nyt yksiö sentään ollut. Jotakin kummallisuuksia ehdin huomata ennen kuin kiireesti suljettiin. Ovessa oli hurja lukko, iso, vankka. Tämä tuttuni ilmoitti, että sinne voi sulkea ihmisen pitkäksi aikaa. Äänieristetty, mitään ei sieltä sisältä kuulu.

Sitten hän avasi oven huoneeseen, joka kauhistutti minua. Toi mieleen tilan, jossa voisi tehdä lääketiteellisiä operaatioita.

Naureskellen työnsi minut seuraavasta ovesta. Siellä oli raput. Kertoi, että ylhäällä oli saunaosasto. Siellä voi saunoa/saunottaa rauhassa. On hyvin äänieristetty. Mitään ei kuulu.

Ei loppunut talon esittely. Mies tuli kotiin ja vihainen, kun minulle oli näytetty taloa. Jotenkin selviydyin ulos ja autolleni.

SIIS MISSÄ OLEN KÄYNYT???

15

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tarkennus_ autossa ei ollut huomiovärejä. oli semmoisen likaisen värinen. Siinä oli suojausta varten ja hyökkäystä varten asennuksia ihan päällä päin.

• Anonyymi

Sijainti: Loppi, Launonen. Kävin siellä 2000-luvun alkupuolella. En ole aikaisemmin uskaltanut kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sijainti: Loppi, Launonen. Kävin siellä 2000-luvun alkupuolella. En ole aikaisemmin uskaltanut kertoa.

Onko muistikuvat kirkastuneet vai hämärtyneet Lopen kämpästä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko muistikuvat kirkastuneet vai hämärtyneet Lopen kämpästä?

Ei kumpaakaan. Muistan kämpän, mutta omistajat/asujat ihmetyttävät.

• Anonyymi

Tuttava, joka minut sinne käymään vaati, oli mielisairas. Sai määräyksen ja ohjeistuksen stalkkaamiseeni jostakin. Hänen "persoonansa" oli stalkkerin perikuva.

• Anonyymi

Tiedän ihan nimeltä henkilön, joka määräsi ja ohjasi hänen stalkkaustaan. Olin jo silloin TI, vaikka en sitä itse tiennyt. Tämän henkilön oli tarkoitus saada minut mielenterveyspuolelle ja syömään masennuslääkkeitä. Että vain tällainen "tuttava" oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän ihan nimeltä henkilön, joka määräsi ja ohjasi hänen stalkkaustaan. Olin jo silloin TI, vaikka en sitä itse tiennyt. Tämän henkilön oli tarkoitus saada minut mielenterveyspuolelle ja syömään masennuslääkkeitä. Että vain tällainen "tuttava" oli.

Kädestä pitäen vei minut erääseen yhdistykseen, jonne liittyi itsekin. Joskus harvoin näimme, sitten emme enää ollenkaan. Sitten eräälle yhdistyksen jäsenelle tuli avioero. Soitin tälle"tuttavalle" , kysyin voisiko auttaa tätä eronnutta. Taisin jo kolmannen kerran soittaa, kun hän taas sanoi "Et saa soittaa TÄNNE. Ei sanonut. älä soittele minulla tms. Puhelin numero vaihdettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kädestä pitäen vei minut erääseen yhdistykseen, jonne liittyi itsekin. Joskus harvoin näimme, sitten emme enää ollenkaan. Sitten eräälle yhdistyksen jäsenelle tuli avioero. Soitin tälle"tuttavalle" , kysyin voisiko auttaa tätä eronnutta. Taisin jo kolmannen kerran soittaa, kun hän taas sanoi "Et saa soittaa TÄNNE. Ei sanonut. älä soittele minulla tms. Puhelin numero vaihdettiin.

Jopa on kummallista.

• Anonyymi00011
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa on kummallista.

Nyt kun on aikaa kulunut, voinen avautua. 2000 luvun alussa olin joutunut siirtymään sairaslomalle uupumuksen ( siihen monia syitä). Uupumus ei hellittänyt. En tiennyt, että kyse oli jo työn aikana aloitetusta gang stalking vainosta. (sen tarkoitus oli päästä minusta eroon ja vaientaa minut). Sitten minua alettiin vainota tappouhkauksilla. Kotiinkin tungeuduttiin. Luova ajatteluni keksi keinoksi paeta suljetulla psyk. osastolle lukkojen taakse (työni takia tunsin psykiatrin ja yhden hoitajan sieltä). Menin ansaan. Tämä tuttava Sirpa ilmestyi sinne potilaaksi, oli kuulemma masentunut. Vahti ja määräili minua. Sai minut uskomaan, että minullakin on masennus, että siitä vaan sama hyvä lääkitys. -pidetäänpä tauko

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Nyt kun on aikaa kulunut, voinen avautua. 2000 luvun alussa olin joutunut siirtymään sairaslomalle uupumuksen ( siihen monia syitä). Uupumus ei hellittänyt. En tiennyt, että kyse oli jo työn aikana aloitetusta gang stalking vainosta. (sen tarkoitus oli päästä minusta eroon ja vaientaa minut). Sitten minua alettiin vainota tappouhkauksilla. Kotiinkin tungeuduttiin. Luova ajatteluni keksi keinoksi paeta suljetulla psyk. osastolle lukkojen taakse (työni takia tunsin psykiatrin ja yhden hoitajan sieltä). Menin ansaan. Tämä tuttava Sirpa ilmestyi sinne potilaaksi, oli kuulemma masentunut. Vahti ja määräili minua. Sai minut uskomaan, että minullakin on masennus, että siitä vaan sama hyvä lääkitys. -pidetäänpä tauko

Sitten hän talutti minut mt-kahvilaan eli Mielenterveysyhdistyksen kahvilaan. Liittyi itsekin yhdistykseen ja pääsi johtokuntaan. Rupesi pitämään ryhmääkin siellä. - Oli selvästi mielenkontrollin alainen, näin jälkikäteen arvioituna. -Siellä määräili minua, etten saa lopettaa lääkitystä.
        Hän kertoi tuntevansa 2 kollegaani. Oli ollut toisen työllisyyskurssilla. Siellä tämä oli pyytänyt keskeyttämään kurssin, hänellä olisi tarjolla projekti: luultavasti minä.

Tästä voisi kirjoittaa pienoisromaanin. Mutta ihan vaan taustaksi tälle ketjulle. Että miksi minut pyysi kotiinsa.

Että oli stalkkeriksi pyydetty, mutta mikä oli uusi miehensä, jonka kodissa kävin.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sitten hän talutti minut mt-kahvilaan eli Mielenterveysyhdistyksen kahvilaan. Liittyi itsekin yhdistykseen ja pääsi johtokuntaan. Rupesi pitämään ryhmääkin siellä. - Oli selvästi mielenkontrollin alainen, näin jälkikäteen arvioituna. -Siellä määräili minua, etten saa lopettaa lääkitystä.
        Hän kertoi tuntevansa 2 kollegaani. Oli ollut toisen työllisyyskurssilla. Siellä tämä oli pyytänyt keskeyttämään kurssin, hänellä olisi tarjolla projekti: luultavasti minä.

Tästä voisi kirjoittaa pienoisromaanin. Mutta ihan vaan taustaksi tälle ketjulle. Että miksi minut pyysi kotiinsa.

Että oli stalkkeriksi pyydetty, mutta mikä oli uusi miehensä, jonka kodissa kävin.

Kuulostaa sekavalta…….

• Anonyymi

Eikö sininseen jumppahaalareihin pukeutuvia lissukoita yhtään hävetä kun laitoksesta paljastui taas uusi pesänlikaaja varas joka syö kuormasta ja romuttaa koko poliisin kokonaisarvoa

http://www.lyli.fi/jukkasalokangas

• Anonyymi00014

Tämä on ollut ihan virallinen peiteoperaatio. Tarkoitus saada minulle hullun leima ja joutua psyk.lääkkeille zombiksi lääkityksi. - Kun myöhemmin tapasin hänet, hän ilmoitti olleensa sairas "silloin" ja kertoi kauheita esimerkkejä kissan rääkkäämisestä ja äidin heitteille jättämisestä ja että muka salasi mieheltään sairautensa sun muuta.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tämä on ollut ihan virallinen peiteoperaatio. Tarkoitus saada minulle hullun leima ja joutua psyk.lääkkeille zombiksi lääkityksi. - Kun myöhemmin tapasin hänet, hän ilmoitti olleensa sairas "silloin" ja kertoi kauheita esimerkkejä kissan rääkkäämisestä ja äidin heitteille jättämisestä ja että muka salasi mieheltään sairautensa sun muuta.

tämä kommentti on lähetetty onnistuneesti, siis näkyyköhän muille. Ylläolevat tiedot tämän sirpan toiminnasta paljastuivat vähitellen muiden ihmisten kautta. Heitä en voi mainita.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mielen sairaudet voi parantaa Jeesus

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2176
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1767
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      117
      1603
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1306
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      49
      1012
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1008
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      915
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      827
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      801
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      61
      783
    Aihe