Pitäjän suurin julkimo

Anonyymi

Kuka?
Itse laittaisin kansanedustajan tähän.

34

2608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kautta aikojen ensimmäinen kunnanjohtaja, sai hyvää ja makeaa aikaan.

    • Anonyymi

      Nante från Paljakka?

      • Anonyymi

        Ex-nimismies Jusa Ventunen. Simsekin veljeksien rahanpesijä.


    • Anonyymi

      Nante oli kaverinsa Taavetin kanssa junassa matkalla Lappeenrannasta Kouvolaan noin puolessa välissä junailija tuli vaunuosastolle ja kuulutti Taavetti ja sitten jatkoi tuliko Luumäeltä ketään. Nanten vierestä Taavetti hihkaisi empä minä nähny.

    • Anonyymi

      Entä julki homo

      • Anonyymi

        Buurunen


    • Anonyymi

      Onko Hyryltä joku kansanedustaja?

      • Anonyymi

        Vissiin tarkoittaa sitä EU :ssa olevaa kansanedustajaa ,sitä Vihreiden puolueesta???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vissiin tarkoittaa sitä EU :ssa olevaa kansanedustajaa ,sitä Vihreiden puolueesta???

        No hän on europarlamentaarikko, ei kansanedustaja.


    • Anonyymi

      Kun Nante oli leipurina ja teki alasti munkkeja napaansa vasten pyörittämällä naiset vähän kauhisteli touhua, mutta Nante sanoi "Tulukaapa huomenna kahtomaa kun tehhää rinkilöitä".

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos ukko pihaporoista.


    • Anonyymi

      Rilla on ainoa julkkis joka uskaltaa olla oma itsensä, eikä ujostele. Ottakaa oppia...Kansan syvistä riveistä saattaisi löytyä toki joku muukin.

      • Anonyymi

        Joo rilla, kaunis nainen onkin, tojii ja nykii mul kokoajan lahkeessa,,nam nam


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo rilla, kaunis nainen onkin, tojii ja nykii mul kokoajan lahkeessa,,nam nam

        Mistä kohtaa . Oksettava näky .


    • Anonyymi

      Nantehan tepasteli öylen Vonkan rannalla uimahousissaan.
      -Onks toi kaljamaha, kyseli etelän tyttö
      -Siinon hana alla, maistelehan, tuumasi Nante

    • Anonyymi

      Liisa

    • Anonyymi

      Eikö Rillan riepottelu jo saisi loppua ? Ketään muuta ei ole tässä pitäjässä niin kiusattu kuin häntä . On jo vuosia aikaa, kun pääsiäisenä ässän kassajonossa häntä pilkattiin oikein kunnan luottamushenkilön toimesta. Sama peli jatkui sitten vielä ulkopuolellakin. Rilla on varmaankin myös hyvin yksinäinen tämmösessä ahdasmielisessä kunnassa.

    • Anonyymi

      Ketään ei saa kiusailla...

    • Anonyymi

      Kemppaisen Henri, taikuri.
      On ollut ihan ulkomailla Ameriikoissa asti temppuilemassa.

    • Anonyymi

      Ahosen poika, näyttelijä. Mm Roba sarjassa.

    • Anonyymi

      👍👍👍

    • Anonyymi

      Jaskan poika on kyllä hyvä näyttelijä 👏

    • Anonyymi

      Nante oli olunna isollakirkolla tuhlaamassa pariviikkoa lottovoittoa ja junalla lähteny kotiapäin, pikku-ukot oli lähteny kyydistä vasta vähäennen Mäntuharjua.

    • Anonyymi

      Rilla se on aina kohtelias kaikkia kohtaan. Ajoi autolla tänään kylällä, vaikka harvoin sitä näkee. Kaikkea hyvää hänen hänen elämäänsä.

      • Anonyymi

        Kyllä hänkin osaa olla ilkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hänkin osaa olla ilkeä

        Ihminen voi olla ilkeän oloinen jos hänellä on Aspergerin oireyhtymän piirteitä(lieviä), silloin hänellä ei ole sosiaalisia taitoja ne on puutteeliset,. Heitin kommentin väliin muistuuttaakseni että tuollaisiakin ihmisiä on. Kaikki töksäyttelijät ei ole silloin ilkeitä.
        Myös muistisairauden ensimmäisiä oireita on ilkeät kommentit ja aggressiivisuuden puhkeaminen.
        Myös vainottu ihminen on menettänyt toisiin ihmisiin luottamuksen trauman kautta ja voi olla ilkeeä oloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen voi olla ilkeän oloinen jos hänellä on Aspergerin oireyhtymän piirteitä(lieviä), silloin hänellä ei ole sosiaalisia taitoja ne on puutteeliset,. Heitin kommentin väliin muistuuttaakseni että tuollaisiakin ihmisiä on. Kaikki töksäyttelijät ei ole silloin ilkeitä.
        Myös muistisairauden ensimmäisiä oireita on ilkeät kommentit ja aggressiivisuuden puhkeaminen.
        Myös vainottu ihminen on menettänyt toisiin ihmisiin luottamuksen trauman kautta ja voi olla ilkeeä oloinen.

        Vittuilua ei tarvihe kenenkään kuunnella keneltäkään olipa herra tai narri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuilua ei tarvihe kenenkään kuunnella keneltäkään olipa herra tai narri

        Ei siihen kyllä kuolekkaan.


    • Anonyymi

      Kosti

    • Anonyymi

      Tätä ei tunne, sukunimi voisi auttaa.
      Ehkä ei välttämättä sittenkään, jos lempinimillä puhutaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe