Pitäjän suurin julkimo

Anonyymi

Kuka?
Itse laittaisin kansanedustajan tähän.

34

2608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kautta aikojen ensimmäinen kunnanjohtaja, sai hyvää ja makeaa aikaan.

    • Anonyymi

      Nante från Paljakka?

      • Anonyymi

        Ex-nimismies Jusa Ventunen. Simsekin veljeksien rahanpesijä.


    • Anonyymi

      Nante oli kaverinsa Taavetin kanssa junassa matkalla Lappeenrannasta Kouvolaan noin puolessa välissä junailija tuli vaunuosastolle ja kuulutti Taavetti ja sitten jatkoi tuliko Luumäeltä ketään. Nanten vierestä Taavetti hihkaisi empä minä nähny.

    • Anonyymi

      Entä julki homo

      • Anonyymi

        Buurunen


    • Anonyymi

      Onko Hyryltä joku kansanedustaja?

      • Anonyymi

        Vissiin tarkoittaa sitä EU :ssa olevaa kansanedustajaa ,sitä Vihreiden puolueesta???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vissiin tarkoittaa sitä EU :ssa olevaa kansanedustajaa ,sitä Vihreiden puolueesta???

        No hän on europarlamentaarikko, ei kansanedustaja.


    • Anonyymi

      Kun Nante oli leipurina ja teki alasti munkkeja napaansa vasten pyörittämällä naiset vähän kauhisteli touhua, mutta Nante sanoi "Tulukaapa huomenna kahtomaa kun tehhää rinkilöitä".

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos ukko pihaporoista.


    • Anonyymi

      Rilla on ainoa julkkis joka uskaltaa olla oma itsensä, eikä ujostele. Ottakaa oppia...Kansan syvistä riveistä saattaisi löytyä toki joku muukin.

      • Anonyymi

        Joo rilla, kaunis nainen onkin, tojii ja nykii mul kokoajan lahkeessa,,nam nam


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo rilla, kaunis nainen onkin, tojii ja nykii mul kokoajan lahkeessa,,nam nam

        Mistä kohtaa . Oksettava näky .


    • Anonyymi

      Nantehan tepasteli öylen Vonkan rannalla uimahousissaan.
      -Onks toi kaljamaha, kyseli etelän tyttö
      -Siinon hana alla, maistelehan, tuumasi Nante

    • Anonyymi

      Liisa

    • Anonyymi

      Eikö Rillan riepottelu jo saisi loppua ? Ketään muuta ei ole tässä pitäjässä niin kiusattu kuin häntä . On jo vuosia aikaa, kun pääsiäisenä ässän kassajonossa häntä pilkattiin oikein kunnan luottamushenkilön toimesta. Sama peli jatkui sitten vielä ulkopuolellakin. Rilla on varmaankin myös hyvin yksinäinen tämmösessä ahdasmielisessä kunnassa.

    • Anonyymi

      Ketään ei saa kiusailla...

    • Anonyymi

      Kemppaisen Henri, taikuri.
      On ollut ihan ulkomailla Ameriikoissa asti temppuilemassa.

    • Anonyymi

      Ahosen poika, näyttelijä. Mm Roba sarjassa.

    • Anonyymi

      👍👍👍

    • Anonyymi

      Jaskan poika on kyllä hyvä näyttelijä 👏

    • Anonyymi

      Nante oli olunna isollakirkolla tuhlaamassa pariviikkoa lottovoittoa ja junalla lähteny kotiapäin, pikku-ukot oli lähteny kyydistä vasta vähäennen Mäntuharjua.

    • Anonyymi

      Rilla se on aina kohtelias kaikkia kohtaan. Ajoi autolla tänään kylällä, vaikka harvoin sitä näkee. Kaikkea hyvää hänen hänen elämäänsä.

      • Anonyymi

        Kyllä hänkin osaa olla ilkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hänkin osaa olla ilkeä

        Ihminen voi olla ilkeän oloinen jos hänellä on Aspergerin oireyhtymän piirteitä(lieviä), silloin hänellä ei ole sosiaalisia taitoja ne on puutteeliset,. Heitin kommentin väliin muistuuttaakseni että tuollaisiakin ihmisiä on. Kaikki töksäyttelijät ei ole silloin ilkeitä.
        Myös muistisairauden ensimmäisiä oireita on ilkeät kommentit ja aggressiivisuuden puhkeaminen.
        Myös vainottu ihminen on menettänyt toisiin ihmisiin luottamuksen trauman kautta ja voi olla ilkeeä oloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen voi olla ilkeän oloinen jos hänellä on Aspergerin oireyhtymän piirteitä(lieviä), silloin hänellä ei ole sosiaalisia taitoja ne on puutteeliset,. Heitin kommentin väliin muistuuttaakseni että tuollaisiakin ihmisiä on. Kaikki töksäyttelijät ei ole silloin ilkeitä.
        Myös muistisairauden ensimmäisiä oireita on ilkeät kommentit ja aggressiivisuuden puhkeaminen.
        Myös vainottu ihminen on menettänyt toisiin ihmisiin luottamuksen trauman kautta ja voi olla ilkeeä oloinen.

        Vittuilua ei tarvihe kenenkään kuunnella keneltäkään olipa herra tai narri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuilua ei tarvihe kenenkään kuunnella keneltäkään olipa herra tai narri

        Ei siihen kyllä kuolekkaan.


    • Anonyymi

      Kosti

    • Anonyymi

      Tätä ei tunne, sukunimi voisi auttaa.
      Ehkä ei välttämättä sittenkään, jos lempinimillä puhutaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      788
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      518
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe