Pitäjän suurin julkimo

Anonyymi

Kuka?
Itse laittaisin kansanedustajan tähän.

34

2608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kautta aikojen ensimmäinen kunnanjohtaja, sai hyvää ja makeaa aikaan.

    • Anonyymi

      Nante från Paljakka?

      • Anonyymi

        Ex-nimismies Jusa Ventunen. Simsekin veljeksien rahanpesijä.


    • Anonyymi

      Nante oli kaverinsa Taavetin kanssa junassa matkalla Lappeenrannasta Kouvolaan noin puolessa välissä junailija tuli vaunuosastolle ja kuulutti Taavetti ja sitten jatkoi tuliko Luumäeltä ketään. Nanten vierestä Taavetti hihkaisi empä minä nähny.

    • Anonyymi

      Entä julki homo

      • Anonyymi

        Buurunen


    • Anonyymi

      Onko Hyryltä joku kansanedustaja?

      • Anonyymi

        Vissiin tarkoittaa sitä EU :ssa olevaa kansanedustajaa ,sitä Vihreiden puolueesta???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vissiin tarkoittaa sitä EU :ssa olevaa kansanedustajaa ,sitä Vihreiden puolueesta???

        No hän on europarlamentaarikko, ei kansanedustaja.


    • Anonyymi

      Kun Nante oli leipurina ja teki alasti munkkeja napaansa vasten pyörittämällä naiset vähän kauhisteli touhua, mutta Nante sanoi "Tulukaapa huomenna kahtomaa kun tehhää rinkilöitä".

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos ukko pihaporoista.


    • Anonyymi

      Rilla on ainoa julkkis joka uskaltaa olla oma itsensä, eikä ujostele. Ottakaa oppia...Kansan syvistä riveistä saattaisi löytyä toki joku muukin.

      • Anonyymi

        Joo rilla, kaunis nainen onkin, tojii ja nykii mul kokoajan lahkeessa,,nam nam


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo rilla, kaunis nainen onkin, tojii ja nykii mul kokoajan lahkeessa,,nam nam

        Mistä kohtaa . Oksettava näky .


    • Anonyymi

      Nantehan tepasteli öylen Vonkan rannalla uimahousissaan.
      -Onks toi kaljamaha, kyseli etelän tyttö
      -Siinon hana alla, maistelehan, tuumasi Nante

    • Anonyymi

      Liisa

    • Anonyymi

      Eikö Rillan riepottelu jo saisi loppua ? Ketään muuta ei ole tässä pitäjässä niin kiusattu kuin häntä . On jo vuosia aikaa, kun pääsiäisenä ässän kassajonossa häntä pilkattiin oikein kunnan luottamushenkilön toimesta. Sama peli jatkui sitten vielä ulkopuolellakin. Rilla on varmaankin myös hyvin yksinäinen tämmösessä ahdasmielisessä kunnassa.

    • Anonyymi

      Ketään ei saa kiusailla...

    • Anonyymi

      Kemppaisen Henri, taikuri.
      On ollut ihan ulkomailla Ameriikoissa asti temppuilemassa.

    • Anonyymi

      Ahosen poika, näyttelijä. Mm Roba sarjassa.

    • Anonyymi

      👍👍👍

    • Anonyymi

      Jaskan poika on kyllä hyvä näyttelijä 👏

    • Anonyymi

      Nante oli olunna isollakirkolla tuhlaamassa pariviikkoa lottovoittoa ja junalla lähteny kotiapäin, pikku-ukot oli lähteny kyydistä vasta vähäennen Mäntuharjua.

    • Anonyymi

      Rilla se on aina kohtelias kaikkia kohtaan. Ajoi autolla tänään kylällä, vaikka harvoin sitä näkee. Kaikkea hyvää hänen hänen elämäänsä.

      • Anonyymi

        Kyllä hänkin osaa olla ilkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hänkin osaa olla ilkeä

        Ihminen voi olla ilkeän oloinen jos hänellä on Aspergerin oireyhtymän piirteitä(lieviä), silloin hänellä ei ole sosiaalisia taitoja ne on puutteeliset,. Heitin kommentin väliin muistuuttaakseni että tuollaisiakin ihmisiä on. Kaikki töksäyttelijät ei ole silloin ilkeitä.
        Myös muistisairauden ensimmäisiä oireita on ilkeät kommentit ja aggressiivisuuden puhkeaminen.
        Myös vainottu ihminen on menettänyt toisiin ihmisiin luottamuksen trauman kautta ja voi olla ilkeeä oloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen voi olla ilkeän oloinen jos hänellä on Aspergerin oireyhtymän piirteitä(lieviä), silloin hänellä ei ole sosiaalisia taitoja ne on puutteeliset,. Heitin kommentin väliin muistuuttaakseni että tuollaisiakin ihmisiä on. Kaikki töksäyttelijät ei ole silloin ilkeitä.
        Myös muistisairauden ensimmäisiä oireita on ilkeät kommentit ja aggressiivisuuden puhkeaminen.
        Myös vainottu ihminen on menettänyt toisiin ihmisiin luottamuksen trauman kautta ja voi olla ilkeeä oloinen.

        Vittuilua ei tarvihe kenenkään kuunnella keneltäkään olipa herra tai narri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuilua ei tarvihe kenenkään kuunnella keneltäkään olipa herra tai narri

        Ei siihen kyllä kuolekkaan.


    • Anonyymi

      Kosti

    • Anonyymi

      Tätä ei tunne, sukunimi voisi auttaa.
      Ehkä ei välttämättä sittenkään, jos lempinimillä puhutaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      879
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe