Hei. Minulla olisi kysyttävää löytyisiköhän jostain sims 3 ladattavia sex modeja? Jotka toimisivat pelissä. Ja miten niitä lataisi jos löytyisi selvät asentamis ohjeet.
Oikeastaan olen yrittänyt jo asentaa pelin sisällä kinky word modia ja kun valitsee asetus valikko ja kirjoittaa tietyn tunnuksen joka vaaditaan ponnahtaa sivulle teksti ruutu jossa sanotaan ettei löydy.
Mistäköhän voisi johtua..
Kiitos jo etukäteen asian tietäville.
Sims 3 adults mod
Anonyymi
2
465
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ainakin käytin tätä(vielä parisen vuotta sitten) https://www.loverslab.com/topic/43249-sims3wip-kinkyworld-v037-updated-may-3rd-2019/
Se download linkki on selityksen alla joten joudut vään selaamaan. Ainakin itsellä vielä lataa normaalisti. Muista tsekata onko pelisi versio sopiva tälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603