Nyt kun apula on poissa ja tori.fistä on huonot kokemukset niin mistä kannattaisi lähteä etsimään meille toista koiraa? Voisimme ihan hyvin ottaa aikuisen kodinvaihtajan pennun sijaan. Kriteereitä toki on vaikka mikään rotu ei ole pakollinen. Kuten että tultava toimeen toisten koirien kanssa, oltava narttu koska nykyinenkin on emmekä halua penturiskiä. Tosin leikattu uros käy myös. Tultava toimeen kissojen kanssa sekä lapsien. Nuorin on ensimmäisellä luokalla niin ihan vauvoja ei ole. Saisi keskikokoinen. Etsimme liikunnallista myös eli saisi jaksaa kävellä pidemmän kuin 2km lenkin. Asunto on kerrostalossa mutta reilusti yli 100 neliötä eli ei ihan yksiö. Voi olla myös seropi mutta ehdottomat ei rodut on pitit sun muut vastaavat.
Mistä meidän perheeseen toinen koira?
Mistä kodinvaihtaja?
Anonyymi
2
60
Vastaukset
- Anonyymi
Hei,
www.kennelliitto.fi sieltä löytyy kohta "koirarodut ja rotumääritelmät" siitä edespäin uskon, että saat tietoa. Itsekin nyt imeny kauheesti tietoa yhdestä minulle sopivasta rodusta, jonka tarpeet uskon voivani täyttää ja se toivottavasti tuo minullekin jotain uutta sisältöä :)- Anonyymi
*lisäyksenä vielä, että kun olet löytänyt sopivan rodun, niin sen rodun lisätiedoista löytyy kasvattajia ja kyseisen rodun "rotuyhdistyksen nettisivut" ja "Rotumääritelmä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672