Vieläkö vuosien jälkeen käyttäjä vapunen täällä trollaa ja käy sotaa kalliita älypuhelimia vastaan?
VapunenOnRasittava
8
142
Vastaukset
- Anonyymi
onko se hoooomoo.
- Anonyymi
Pyllymaja on biohazar zone. piiritys tilanne päällä saimaalla.
- Anonyymi
Onko joku kieltänyt aloittajaa hankkimaan elämä?
- Anonyymi
Hanki sinä sellainen! Vajakki!
- Anonyymi
Ei sillä ole elämää, niin pakko sen kait on roikkua täällä.
- Anonyymi
Oli kai jotain 10 vuotta sitten täällä hääräillyt Kotkassa asuva tyyppi joka ei vieläkään osaa eikä tiedä mitään mistään.
- Anonyymi
Osaa se yhden asian todella hyvin. Nimittäinn sen, että väittää aina vastaan ilman että koskaan antaa minkäänlaista perustelua väitteilleen. Kuvittelee olevansa aina oikeassa, ja esittää omia mielipiteitään tosiasioina. No, taitoja nekin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaa se yhden asian todella hyvin. Nimittäinn sen, että väittää aina vastaan ilman että koskaan antaa minkäänlaista perustelua väitteilleen. Kuvittelee olevansa aina oikeassa, ja esittää omia mielipiteitään tosiasioina. No, taitoja nekin...
Taivaan tulien neljännen tuotantokauden kuvaukset aloitettiin maaliskuussa 2013. Loppuvuodesta 2012 Yle päätti lopettaa sarjan sen neljänteen kauteen, vaikka Väänänen olisi ollut halukas jatkamaan sitä.[
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066