Nyt on piru irti:
### Madhava on tämän palstan sheriffi. ###
Kaikille tuota ihmetelleille tiedoksi; teen työni päätteen ääressä, lisäksi iso osa vapaa-aikaa kuluu tekstejä käännellessä jne. joten päivystelen tässä yleensä aika ahkeraan, ja lueskelen palstalle ilmestyvät viestit usein vaikken aina ehdi / jaksakaan vastata.
Siksipä laitoinkin lainvalvojahakemuksen vetämään, että saadaan mahdollisuus itse poistaa sujuvammin häirikköviestit ylläpitoa vaivaamatta (heillä yleensä kestää).
Yleinen kuvaus toimesta: http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml
Näin käytännössä, omalta osaltani tuo tarkoittaa lähinnä sitä, että viestit tyyliin "oottekste vähä dorkii" joissa ei sen suurempaa sisältöä ole tullaan poistamaan. Myös ala-arvoista kieltä käyttävät viestit poistetaan.
Minkään näköistä sensuuriahan tuo tehtävä ei edes oikeuta harjoittamaan, eli saa olla ihan niin paljon eri mieltä kanssani kun huvittaa ja sanoa sen niin kovaa kun sielu sietää.
Jos viesti poistetaan, myös sen alla olevat postit poistuvat. Jos poistettavan viestin alla on ollut mitään olennaisempaa, se yleensä tulee kopioitua talteen. Sen saa halutessaan takaisin lähettämällä minulle sähköpostia: madhava2{at}wisewisdoms{dot}com, ja jos oli tärkeä niin sen voi vaikka uudelleen postittaa.
Eli näin lyhyesti aiheesta. Toivottavasti tämä auttaa tulevaisuudessa palstamme keskustelujen laadun tason ylläpidossa.
Fasismin aikakausi
5
418
Vastaukset
Tämä palsta on yleensä ottaen ollut rauhallinen ja rakkaudellinen, vaikka täysin ilman häiriköintiä ja ilkivaltaa ei mikään uskonnollinen palsta ole.
Toivotan menestystä palstan siistinä pitämisessä ja ennenkaikkea sitä, että keskustelu pysyy niin asiassa kuin asiallisenakin:)
En ole itse tänne viime aikoina juuri mitään kirjoitellut, mutta silloin tällöin aina lueskelen viisauksia joita täällä on paljon tarjolla.
Sellainen erikoisuus tässä palstassa on että suurin osa avauksista ja kirjoituksista tulee rekisteröidyillä nimimerkeillä, joka jo sinällänsä vähentää asiattomuutta:)
ps. Mielenkiintoinen profiili sinulla:) Näkee siitä ja kirjoituksistasikin että aiheeseen on tullut perehdyttyä:)- ~T~
Onnea vaan tehtävään, Madhava!
Krishna sinua siunatkoon:) - Vaisnava
Olen iloinen, että sheriffi olet juuri sina! :-) Itseänikin tuo pesti joskus houkutti, mutta kun aloin jälkikasvua tehtailemaan, päätin jättää hakemuksen sittenkin lähettämättä. Ja hyvä niin!
- Madhava
Että töihin päästiin sitten saman tien.
Herra Hmmm....:n viesti on sitten siirretty sinne Hmmm...-osastolle.
- Kempiläinen
Itse asiassa olen hieman pelännyt juuri sitä, että kirjoittamalla tänne palstalle kristittynä houkuttelen tänne muita 'kristittyjä' käännyttämään teitä ja riitelemään kanssanne. Aika monella kristillisellä palstalla näyttävät oppiriidat olevan pääsisältönä. Siksi minusta on virkistävää tulla tänne 'turvaan' ja lukea vaihteeksi jotain fiksua ja rakentavaa.
Nimimerkkiä en ole rekisteröinyt juuri siksi, etten halua samaa kohtaloa kuin Musliminnainen, jonka rekisteröidyn nikin ilmiselvästi joku varasti ja käytti sitä sitten herjatakseen Allahia ja Muhammedia. Asiaton kirjoitus onneksi poistettiin hyvin nopeasti. Minäkin pahoittelin islam-palstalla Koraanin häpäisyä nimimerkillä T Kempis, ja kohta palstalla oli ainakin kolme keskenään riitelevää Kempistä.
Itsestäni voin sanoa, että kristityksi taidan olla aika kerettiläinen - en esimerkiksi usko kristittyjen helvettiin, koska sellainen olisi minusta täysin Jumalan rakastavan luonteen vastaista. En myöskään vierasta meditaatiota, koska kveekareilta oppimani ns. hiljainen rukous on hyvin lähellä sitä, ja siitä on tullut minulle tärkein keino lähestyä salattua Jumalaa. Uskon myös, että on olemassa vain yksi kaikkein korkein Jumala, mutta hänellä on monta nimeä. Koska Jumala on kaiken alkulähde, hänestä on vaikea sanoa mitään rajoittamatta häntä, mutta itse uskon apostoli Johanneksen sanoihin "Jumala on rakkaus".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982