mustikanhinta

Anonyymi

Tänään torilla käydessäni huomasin Ukrainalaisen auton parkissa keskuskioskin edessä parkkiruudussa. Ovessa lappu mustikka 40 e 10l.
Ja kauppa kävi
(On hienosti osattu kiertää toripaikka maksu.)
Ja kauanko saa suomessa ajaa ukrainan rekisterikilvellä. kiertää verot ja vakuutusmaksut .
Jos työ on marjanpoiminta ja asunto on pysyvä.
Ja muut menot maksaa kela.
Pitäisi ajoneuvokin olla suomen kilvissä

65

1766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nämähän myyvät myös piirakoita ja muita ruokia, onkohan hygieeniapassit ja muut luvat kunnossa?

• Anonyymi

Mitäs sinä köyhyysrajan alapuolella oleva sossu pummi tyhmiä kyselet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sinä köyhyysrajan alapuolella oleva sossu pummi tyhmiä kyselet

Tuskin hygienia passia on. On vain ukrainan passi millä VR kuskaa ilmaiseksi.

• Anonyymi

Tosi edullinen mustikka, jos on vielä puhdistettu. Moni suomalainen myy samalla tavalla, paitsi ovat saaneet ehkä asiakkailta tilauksia ja asiakas käy hakemassa mustikat.

• Anonyymi

Ja bilettävät, jos on tienannu. Jump Juopm kuuluu nytkin.. Ekaluokan lapsi joutuu kuuntelee tuota biletystä,

• Anonyymi

Ja sinä juot ekaluokan lapsen rahat.:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä juot ekaluokan lapsen rahat.:)

Lapsi on jo tokalla,ja on kyllä ekaluokkaa kun oon itse tehnyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsi on jo tokalla,ja on kyllä ekaluokkaa kun oon itse tehnyt

No ilmankos näyttää ja tekee niinkuin olis ekaluokkalainen, Vaikka karvat jo kasvaa

• Anonyymi

Mua huvittaa tää köyhien kinastelu kun mä olen opettaja ja tienaan ehkä 5X mitä nämä marjanpomijat sun muut köyhät pellet

Toisille joku mustikka sankko on iso juttu

• Anonyymi

Hienoa, että jaksavat yrittää. Arvostan.

• Anonyymi

Älä ole aloittaja noin kade

• Anonyymi

Hanki elämä...

• Anonyymi

Mulla meni maku noihin ryssiin. Niitä ne on loppupelissä. Aika röyhkeitä on. Nöyryys on hävinny. Varsinkin kun näky on taas tuttu nuoria miehiä. Eikö pitäs olla isänmaata puolustamassa? Sitähän ne uhos

• Anonyymi

Voi kun jännää ihanko totta

• Anonyymi

Kannaksen evakotkin taisivat oli "ryssiä" Pohjanmaalla, ja varmaan Jämsässäkin...
        Varmasti kannattaa aika varovasti päivittää omia näkemyksiään kovin vierasvastaisiksi, kun ei voi koskaan tietää milloin tulee lähtö evakkotaipallelle itse kullekin..

• Anonyymi

Onko joka pvä myynnissä. Tarvittas myös. Jämsän sossu porukkaa ahdistaa kun he saavat enemmän kaikkee.

• Anonyymi

Mene laiska sinne metsään keräämään ja putsaat ja tuot myyntiin. Laske myös poltto aine kulut. Ei ne tuumailulla ja ilkimielisillä kirjoittelulla ilmesty myyntiin. Itse ostin 2 ämpäriä ja en kadu. Sieltä niitä metsistä löytää ja tienaa. Hop Hop sinne vaan eikä KELAAN ruikuttaan.!

• Anonyymi

Juurikin näin mustikka on siitä pirullinen kerätä jos alat sormin poimimaan ämpäri ei hetkessä täyty. Itse poimin koneella muutaman litran ja putsarilla putsasin.

• Anonyymi

Nöyryys kadonnut???pitäisikö sitä nöyristellä esim,sinua valittaja?mene tosiaan itse metsään poimimaan marjoja ja ei niistä tartte veroja maksaa.ja mitä se sinua haittaa millaisilla kilvillä ajavat.ja jos Suomi joutuisi sotaan,tuskin sinä ekana rintamalle menisit ja et edeS PÄÄSISI SILLÄ OLET PÄÄPIPIELÄKELÄINEN.

• Anonyymi

Kyllä muuten menisin. Isänmaa ensin. Tietäjät tietää mitä tarkoitin. Tuosta tienaamisesta marjoilla en ole kateellinen. Oma hintani olis varmaan 100e ämpäri. Röyhkeyttä niillä on ja piste. Olisvat maassa maan tavalla. Meidän rahoilla saa nyt kodit, koulutuksen, paljon kaikkea. Onneks osa tekee ja yrittää saada töitä. Hamuavat tavaraa ilmasiks ja sit myyvät. Ei mene minun järkeen

• Anonyymi

Tarvikekeskuksen ovella olivat myymässä kanssa ja kuulemma riskaavat kun saavat lahjoitustavaraa senkin pitää olla myyntikuntoista ei sen homman näin pidä mennä että autetaan ja sitten kusevat silmään ja vituttaa nuo suomalaiset mummot mitkä kerää kaupoissa rahaa johonkin ulkomaan apuun siellä lipasta ravistellaan kohta panostan lippaan kotona ja ammun täyslaidallisen vittu pitäs kieltää tollanen ruinaaminen!!

• Anonyymi

On se helvettiä että näillä on erilaiset säännöt kuin Suomalaisilla kohta voi tapahtua ihmeitä

• Anonyymi

Minä annan aina työttömyyskorvausta kympin pari ulkomaanapuun.ja viimeksi lahjoitan Pentikin astiaston,kun en itse tarvitse.tosin sain sen lahjaksi itsekkin.olisiko se pitänyt myydä kirpparilla.?tuli hyvä mieli.sankarillinen kansa.

• Anonyymi

Se Suomalainen kateus , jopa sotaa pakoon lähteneitä kohtaan muutamista ylimääräisistä roposista.....

• Anonyymi

Kelasta ne pakolaisetkin saa kaikkien lahjoitusten lisäksi. kovassa käytössä on pyykkituvat ja kuivaushuoneet kyl ne sitten vuokrassa näkyy. onkohan ihan 700euroo käyttöraha ja kaikki ilmaista, myisivät niitä kalliita metallinpaljastimia ja kameroita sähkötasapainolautoja ym. porukka vaan lisääntyy asunnoissa. remontit tehtiin . eikö asunto kelpaa kun vaidetaan paikasta A paikkaan B

• Anonyymi

Älä itke että vuokra nousee,et varmasti itse sitä maksa.ja pyykkituvan käyttö ei nosta vuokria.osta sossun maksusitoimuksella oma pesukone,no vievän se sähköä ja se on nousussa,mutta kun et sitäkään itse maksa tämä on fakta.

• Anonyymi

Nuoret miehet kerää suomessa marjoja ja juhlivat, vaikka kotimaa kaipaa miehiä rintamalle.
      En paljon marjanpoimija poikia arvosta.

• Anonyymi

Minä arvostan.viisaita kundeja,toivottavasti löytävät mukavan suomalaisen tyttöystävän.ja jolla on saldo kunnossa tai käy ainakin töissä .näinhän nämä työttömät jämsäläiset velttomunatkin haaveilevat.

• Anonyymi

Rikkaat omissa koloissaan asuvat ne mitään välitä, syyttävät köyhää vuokralaista kateudesta ja laiskuudesta, ihmekös suomi kohta kusee!!

• Anonyymi

Hyvä Ukraina,toivottavasti vielä saavat Krimin takaisin länsi-avun kanssa.sitten siellä voisi taas lomailla,niin kuin ennen vanhaan .kauniita rantoja ja naisia.ei muuta pojat kuin menkää vain mustikkaa ja tehkää tiliä,antaa tyhmien tapella,kohta se kuitenkin loppuu.putinilta loppuu patit ja rahat.

• Anonyymi

Säterintien kerrostalojen alapuolella on lampi jossa uiskentelee sorsia, sinne vaan heitetään virvelijä kaarisillalta sorsien joukkoon. olen irroitellut siimaa ja koukkuja kaislikosta minkä pystyn, jotain rajaa tähän virvelöintiin, siellä ne on varmaan sorsien jaloissa kiinni

• Anonyymi

Minä taas näin yhden niistä Särkijärven pururadalla,meidän verorahoilla maksamalla radalla kävelemässä,ja sillä oli vielä Niken lenkkarit(lahjoitus) ,siis käveli.siellä pitää juosta.tiedän sen vanhana urheilijana,sillä,satasen ennätys on 17,3,vuodelta 83.kyllä otti pattiin.p.s naureskeli vain .

• Anonyymi

Ahkeria ihmisiä, yritteliäitä, eteenpäin pyrkiviä. Ja kyllä: joukkoon mahtuu niitä muitakin.

• Anonyymi

Kyllä se on niin että Venäläiset rakennusmiehet ovat ahkerimpija

• Anonyymi

Ainakin he ovat kovia juoksemaan pakoon vrt. Ukraina.

• Anonyymi

Me suomalaiset olemme kateellisia, velttoja ja ylipainoisia. Tulevaisuus ei kohtele meitä hyvin.

• Anonyymi

Veit ajatukset suustani!

• Anonyymi

Samaa mieltä.myös ylimielisiä,ainakin osa.

• Anonyymi

Ukraina valmistaa ja huoltaa Venjälle sotaaseita ja samalla harkitsee Nato jäsenyyttä

• Anonyymi

"Ukrainan sodasta puhuttaessa on aluksi tunnustettava että kyseessä on välityssota. Tältä osin kukaan muu kuin Leon Panetta , joka toimi CIAN johtajana ja sitten puolustusministerinä Barack Obaman hallinnon aikana mynsi että Ukrainan sota on Yhdysvaltojen "proxy-sota" Selkeästi sanottuna Yhdysvallat (koko Naton tukemana) käy pitkää sijaissotaVenäjän kanssa taistelukenttänä Ukraina. Yhdysvaltojen rooli tässä käsityksessä kuten Panetta vaati, on toimittaa yhä enemmän aseita yhä nopeammin Ukrainan toimittaessa taistelut ulkomaisilla palkkasotureilla tuettuna.ymmärtääksemme sen on tarkasteltava Yhdysvaltojen impperiallistista suurstrategiaa. geopoliittinen laajentuminen

• Anonyymi

Ämpäri käteen ja metsään, siellä on metiköt sinisenä. Valivali seis ja ulkoilemaan ja itse myymään esim. nettikirppiksellä. sama asia.

• Anonyymi

En minä jaksa.ja en ole saanut sossusta koneeseen netti-aikaa.ja ne marjat vielä pitäisi puhdistaa.ja mistä saan ilmaisia ämpäreitä.metsäkin on niin kaukana,menee bensaa.välilevy vaivaa ym .syön ennen Elosen pullaa ja olen kateellinen.

• Anonyymi

Pullaa naamaan ja olutta päälle ,sitten jaksaa " pekuloija " jos ei nukahra sohvalle telkkarin etteen . Jää pikkukakkonen näkemätä.

• Anonyymi

Eestin porukka se on ahkerija auvilan asuntoloissa

• Anonyymi

Ukraina rikkoi jo Minskin sopimusta 2015 Länsi palkitsi jotka rikkoivat aselepoa

• Anonyymi

Ei ole mitään rajaa kun Ukrainalaiset verovapailla autoilla ajaa

• Anonyymi

Mene itse mehtään maksan60€ jos on putsattuja ,miksi olet luonteeltasi toi minkä toit esille kirjoituksessasi ,ei voi kun sääliä luonnettasi.

• Anonyymi

Missä Torilla ?? Se Kapakan etupiha ei oikein Tori nimeä ansaitse

• Anonyymi

Myyväthän venakot pilua halavalla eivät maksa veroja.

• Anonyymi

Kohta alkaa puolukan keruu aika.toivottavasti lukee tämän.ostan heti muutaman ämpärin puolukkaa,50e/ämpäri.alakerrassa on varastossa käyttökelpoista tavaraa ja vaatetta,peräkärry mukaan.saa kaupan päälle,pitää itse tai myy.kun vain itse pääsen eroon.ei koske Jämsän työttömiä valittaja.

• Anonyymi

Nyt Ukrainalaiset vois lähtee kotimaahansa

• Anonyymi

Minä ostan heti 3 sankoa puolukoita kun vaan saa.

• Anonyymi

Nytkin istuvat,grillavaat lihaa,polttavat ja juovat vähän sandelsia ..

• Anonyymi

Niillä on varaa sandelssiin ja filepihviin, käy kysyy antasko perät. Komeilla autoilla ajelee
        ainaskin koskella, se on hyvä että pärjää.

• Anonyymi

polttakaa tytöt kukkaa,se kasvattaa myös tukka.

• Anonyymi

Hieno homma,että on saanut hommat pelaamaan,niin kuin nämä omatkin elätit.tietää etten maksa turhaan veroa paljastanut.ennen oikeille pakolaisille,kuin ikuisille lihavalle,laiskoille pilleripäille.kohta on puolukka aika,kun käyskentelee koirani ja kauniin vaimoni kanssa metsässä,kuulee vain Ukrainan kieltä.pojat tekee tiliä.taitaa jäädä puskapanot väliin,kun liikaa porukkaa Kangaalla.

• Anonyymi

Hyvä Suomi,!ottakaa lisää vain ihmisiä jotka tarvitsevat turvapaikkaa,meillä on muutenkin työpaikka pula monilla aloilla.näin saamme osaavia ja ahkeria työläisiä.minullakin on pari työkaveina,todella mukavia.vapaaajalla vielä kerää marjoja metsästä.ja pitää Jämsässä ja Mäntässä kirppari pöytää.en ole kateellinen,sillä on siinä hommaa.näin sivusta seuranneena.

• Anonyymi

Ettekö saa parempaa kuin Uk.....

• Anonyymi

Kumpi on harvinaisen Batman vai työssäkäyä persu?

• Anonyymi

käyvä

• Anonyymi

katsokaa vielä peiliinNATON pers nuolijat ja Ukrainalaiset rikkaat ja ukot kotimaahansa

• Anonyymi

Ukrainan elintaso on alempi kuin suomen

• Anonyymi

kerrostalokyttä taas asialla, niin kuin ei olisi omissa asioissa mitään hoidettavaa

• Anonyymi

Sillähän näitä rikkaita Ukrainalaisija tulee Suomi antaa hyvät tulot. paremmat kuin monella vanhuksella, verovapaat autot, kaikki ilmaista, voisivat kieltää edes hakemasta rauhanmajakasta ruokaa kun ne on hetkenpäästä roskissa, aina kun kierrän katsomassa paikkaa lenkillä ollessani missä ovat virvelöimässä olleet on rannoilla jugurtti, viilipurkkeja, maissi hernekeittopurkkeja . Ukraina isomaa voisivat mennä saastuttamaan sinne.

• Anonyymi

samaa mieltä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Siivooja Auri Kananen ei hätkähdä "mörskäkoteja": Tuhohyönteisiä, tiskit likoamassa pari vuotta...

Kananen siivoaa järkyttävään kuntoon päässeitä koteja - ja elättää itsensä somesisällöillä. Vastaan on tullut kaikkea maan ja taivaan väliltä: vuosien
      Maailman menoa
      41
      2260
    2. Ok. Hyvä sait mut vihaamaan itseäsi

Oletko nyt tyytyväinen . Hyvästi
      Ikävä
      306
      2224
    3. Nyt ei enää kantaverkon siirtokyky kestä tuulivoiman lisäystä

Uudet tuulivoimalat joutuvat seisomaan tyhjän panttina. Tuliko ongelma taas yllättäen ja pyytämättä. Mitä siellä Fingridissä on nämä vuodet puuhailtu,
      Maailman menoa
      141
      1818
    4. En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä

Mies, auttaisitko minua? Sinä olet ihana, mutta toisinaan aiheutat minulle ahdistusta. Olen niin sekaisin ja se on sun syy. Miksi tämä on niin vaikeet
      Ikävä
      116
      1710
    5. Ensitreffit alttarilla: Otto ja Assi hörppivät viiniä - Otto harmistuu Assin reaktiosta: "Mikä..."

Otto ja Assi viettävät ekaa juhannusta yhdessä. Yhteinen viinihetki ei suju ihan kuin strömsössä… Tsemii Otolle, oot symppis! Varo juonipaljastuksi
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1573
    6. Onko sinulla ja hänellä

kuinka paljon ikäeroa?
      Ikävä
      98
      1516
    7. Persut erotti rokotekriitikon

Turun ”korona­paasaaja” heitettiin ulos perus­suomalaisten ryhmästä: https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009111451.html?share=b969f2bb00583cc8f0a2
      Maailman menoa
      229
      1451
    8. Mitä luulet muiden ajattelevan jos näkisi

käsipuolessas hänen, sen ihmisen jota täällä ikävöit?
      Ikävä
      103
      1199
    9. Se on mies nyt niin, että sydämeni ei kestä tätä

Kaipuuta, eikä tätä radiohiljaisuutta. Voitko tehdä jotain?
      Ikävä
      71
      1036
    Aihe