Nurmijärven belgianpaimenkoiraskandaali laajenee. Tappaja-koira puri myös pikkukoiran omistajaa!

Anonyymi

Nurmijörven Uutisten printtiversio kertoo, että tappajakoiran omistaja ei ole suostunut keskustelemaan koiransa menettäneen ja purruksi tulleen pikkukoiran onistajan kanssa.

Irti päästetty belgianpaimenkoira siis tappoi pienemmän koiran Röykän Keinukaari-nimisellä kadulla ja puri myös pikkukoiran omistajaa.

Röykän tappajabelgianpaimenkoira oli nylkenyt pikkukoiralta nahan irtu kainalosta peräosaan asti. Tämäkin kerrottiin uutisessa.

Asia on poliisilla.

Pitäisikö tappajabelgianpaimenkoiran omistajan ottaa vastuuta rikoksensa tuottamuksesta?

20

801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      luin facebookista että tappajabelgianpaimenkoiran tappaman pikkukoiran omistaja oli käynyt tappajabelgianpaimenkoiran omistajan ovella, mutta ovea ei oltu avattu. todella outoa toimintaa tappajabelgianpaimenkoiran omistajalta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihmeen avuttomia, kun rakkia puristaa pillistä ja happi loppuu niin irrottaa varmasti, voi polkaista selkään jalalla tai lyödä millä tahansa, vääntää jalat selkäpuolelle... Luulisi rakkien omistajilla olevan aina suihkekin mukana kun tietävät miten usein rakit hyökkää kimppuun.

      • Anonyymi

        Koirasta tulee sellainen kuin omistaja sitä pitää...eli omistaja ilmeisesti joku alkkis ja vanha densa joka ei välitä pätkääkään koska muuten häviää pirkkaoluet viikonlopulta?


      • Anonyymi

        belgis on veriviettienn veri/taistelukoira ja tappelee kuolemaan asti. joko omaan tai yleensä vastapuolen. pyrkii tarttumaan raajoihin ja repimään ne irti muutamassa sekunnissa. niin ihmisiltäkin lähtee kädet aika nopeasti. jatkuu kunnes ei enää tunne vastapuolen pulssia ja hengitystä. ei lopeta edes omistajan käskystä koska taistelu on veressä eikä opetettua.

        ihmettelenkin miksi noita pikkukoiria pitää kuljettaa julkisilla paikoilla ikään kuin syötteinä?? ja sitten itketään kun belgis tai joku muu iskee syöttiin. ei näin isoa koiraa pysty pitelemään jos se innostetaan jollain pikkukoiralla.

        miettikääs siis kaksi kertaa ennen kuin lähdette ulos pikkukoirienne kanssa. itse en lähtis.

        t. belgin omistaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        belgis on veriviettienn veri/taistelukoira ja tappelee kuolemaan asti. joko omaan tai yleensä vastapuolen. pyrkii tarttumaan raajoihin ja repimään ne irti muutamassa sekunnissa. niin ihmisiltäkin lähtee kädet aika nopeasti. jatkuu kunnes ei enää tunne vastapuolen pulssia ja hengitystä. ei lopeta edes omistajan käskystä koska taistelu on veressä eikä opetettua.

        ihmettelenkin miksi noita pikkukoiria pitää kuljettaa julkisilla paikoilla ikään kuin syötteinä?? ja sitten itketään kun belgis tai joku muu iskee syöttiin. ei näin isoa koiraa pysty pitelemään jos se innostetaan jollain pikkukoiralla.

        miettikääs siis kaksi kertaa ennen kuin lähdette ulos pikkukoirienne kanssa. itse en lähtis.

        t. belgin omistaja

        Sä taidat olla sairas kun edes kehtaat tuodo julki tuollaista. Kun ostat koiran ja etenkin yleensä luonnevammaisen belggarin niin sun pitää se kouluttaa ja hallita. Itse en koskisi kyseisiin rotuihin tikullakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        belgis on veriviettienn veri/taistelukoira ja tappelee kuolemaan asti. joko omaan tai yleensä vastapuolen. pyrkii tarttumaan raajoihin ja repimään ne irti muutamassa sekunnissa. niin ihmisiltäkin lähtee kädet aika nopeasti. jatkuu kunnes ei enää tunne vastapuolen pulssia ja hengitystä. ei lopeta edes omistajan käskystä koska taistelu on veressä eikä opetettua.

        ihmettelenkin miksi noita pikkukoiria pitää kuljettaa julkisilla paikoilla ikään kuin syötteinä?? ja sitten itketään kun belgis tai joku muu iskee syöttiin. ei näin isoa koiraa pysty pitelemään jos se innostetaan jollain pikkukoiralla.

        miettikääs siis kaksi kertaa ennen kuin lähdette ulos pikkukoirienne kanssa. itse en lähtis.

        t. belgin omistaja

        Sairasta. Sekä koira että tuollaiset kirjoitukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        belgis on veriviettienn veri/taistelukoira ja tappelee kuolemaan asti. joko omaan tai yleensä vastapuolen. pyrkii tarttumaan raajoihin ja repimään ne irti muutamassa sekunnissa. niin ihmisiltäkin lähtee kädet aika nopeasti. jatkuu kunnes ei enää tunne vastapuolen pulssia ja hengitystä. ei lopeta edes omistajan käskystä koska taistelu on veressä eikä opetettua.

        ihmettelenkin miksi noita pikkukoiria pitää kuljettaa julkisilla paikoilla ikään kuin syötteinä?? ja sitten itketään kun belgis tai joku muu iskee syöttiin. ei näin isoa koiraa pysty pitelemään jos se innostetaan jollain pikkukoiralla.

        miettikääs siis kaksi kertaa ennen kuin lähdette ulos pikkukoirienne kanssa. itse en lähtis.

        t. belgin omistaja

        Oletko tosissasi?
        Mikä euroopan omistaja kuvittelet olevasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        belgis on veriviettienn veri/taistelukoira ja tappelee kuolemaan asti. joko omaan tai yleensä vastapuolen. pyrkii tarttumaan raajoihin ja repimään ne irti muutamassa sekunnissa. niin ihmisiltäkin lähtee kädet aika nopeasti. jatkuu kunnes ei enää tunne vastapuolen pulssia ja hengitystä. ei lopeta edes omistajan käskystä koska taistelu on veressä eikä opetettua.

        ihmettelenkin miksi noita pikkukoiria pitää kuljettaa julkisilla paikoilla ikään kuin syötteinä?? ja sitten itketään kun belgis tai joku muu iskee syöttiin. ei näin isoa koiraa pysty pitelemään jos se innostetaan jollain pikkukoiralla.

        miettikääs siis kaksi kertaa ennen kuin lähdette ulos pikkukoirienne kanssa. itse en lähtis.

        t. belgin omistaja

        Voi vittu sun juttujas. Sä et ole belgiä nähnytkään. Maailman älykkäimpiä ja hienoimpia koiria ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        belgis on veriviettienn veri/taistelukoira ja tappelee kuolemaan asti. joko omaan tai yleensä vastapuolen. pyrkii tarttumaan raajoihin ja repimään ne irti muutamassa sekunnissa. niin ihmisiltäkin lähtee kädet aika nopeasti. jatkuu kunnes ei enää tunne vastapuolen pulssia ja hengitystä. ei lopeta edes omistajan käskystä koska taistelu on veressä eikä opetettua.

        ihmettelenkin miksi noita pikkukoiria pitää kuljettaa julkisilla paikoilla ikään kuin syötteinä?? ja sitten itketään kun belgis tai joku muu iskee syöttiin. ei näin isoa koiraa pysty pitelemään jos se innostetaan jollain pikkukoiralla.

        miettikääs siis kaksi kertaa ennen kuin lähdette ulos pikkukoirienne kanssa. itse en lähtis.

        t. belgin omistaja

        Siksihän kytätkin niitä käyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksihän kytätkin niitä käyttää

        kun tykkäävät raateluttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun tykkäävät raateluttaa

        rakeillaan ihmisiä.


    • Anonyymi

      Todella törkeää toimintaa ison koiran omistajalta. Koira lopetettavaksi ja heti. Sanon näin vaikka olen itsekin omistanut monta koiraa niin isoja kuin pieniä. Ihmiselle vaarallisilla koirilla ei ole sijaa yhteiskunnassamme.
      Voin vain kuvitella pienen koiran omistajan tuntemuksia järkyttävän tapahtuman jälkeen. Suuret sympatiat heille!

    • Anonyymi

      ..ja Myllypurontie????

    • Anonyymi

      Nurmijärven tappajabelgiksen omistajan tekoset oli päässyt nyt myös Aamupostiin.

    • Anonyymi

      Ei.

    • Anonyymi

      Joko tämä tappajakoira on lopetettu??

      • Anonyymi

        Jos omistajat ei halua luopua hyökkäilevistä rakeistaan nin pitäisi laittaa samaan monttuun.


    • Anonyymi

      Mikä on tilanne tänään??

    • Anonyymi

      Sama meno sen kuin jatkuu Nurmijärvellä. Paikallisessa Facebookissa kerrotaan kuinka eräs vapaaksi päästetty koira oli purrut sivullista henkilöä karkureissunsa yhteydessä.

      Ja mitä teki kyseisen koiran omistaja: SUUTTUI (ihan oikeasti) purrulle sivulliselle ja poistui paikalta. Uhri joutui käymään lääkärissä hoidettavana. Sai rokotuksen ja antibiootin vammoihinsa. Aika karua.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe