Kunnantalon väri?

Anonyymi

Ihan hyvän näkönen

26

1358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liian tumma

    • Anonyymi

      Juu, komea on.

    • Anonyymi

      Tekisivät välillä töitäkin. Kahvilla juoruavat kuistilla. Näkyy kauas

      • Anonyymi

        Johtajilla ei oo työaikaseurantaa. Muilla sitäkin tiukempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtajilla ei oo työaikaseurantaa. Muilla sitäkin tiukempi.

        Tänään on etätyöpäivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään on etätyöpäivä.

        kova on palkka siihen tuntimäärään nähden kun vielä sihteerikköjä on palkattu tekemään nekin työt,,,,,, eipä taida olla ihan laskussa nuo budjetit mutta eihän tuollaisella koulutuksella voi liikoja vaatia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kova on palkka siihen tuntimäärään nähden kun vielä sihteerikköjä on palkattu tekemään nekin työt,,,,,, eipä taida olla ihan laskussa nuo budjetit mutta eihän tuollaisella koulutuksella voi liikoja vaatia

        onko yhtään elämään kuntoutettavaa "töissä"??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko yhtään elämään kuntoutettavaa "töissä"??

        On etätöissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On etätöissä

        entä harjoittelijat ja kokeilijat?


    • Anonyymi

      Kun saisivat sinne toimeliaita ihmisiä. Nyt näkee että keskustavetoinen kunta. Taantuu, Taantuu kunnes kuolee pois. Sisäsiittoisuus näkyy olevan kovassa huudossa.

      • Anonyymi

        Millainen sää on teilläpäin ????


      • Anonyymi

        Se on mahotonta kun hommataan lähipiiriä ympärilleen.


      • Anonyymi

        onko niillä työsuhdeautoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko niillä työsuhdeautoja?

        En tiedä työsuhdeautoista, mutta ruskean sävyinenToyota taitaa olla joillakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko niillä työsuhdeautoja?

        Osovoako ne ees ajjoa?Mittariaoto parree


    • Anonyymi

      Minusta se vähän halkoliiteriltä näyttää

    • Anonyymi

      Jätetään ne muutama koivu siihen joen ja rakennuksen väliin niin näyttää ainakin kauempaa katsoen hyvältä

      • Anonyymi

        Jospa Pasi ei innostu muuttorisahan kanssa heilumaan


    • Anonyymi

      Ihan soatta raohassa pittää olohuoneenne. Ei taija ryntäystä olla vaekka kuinka koettaa liehitellä kuntalaesie. Ja jos sinne sattuisi jotkut tulemaan niin alkaa supina, että mithän nuohii täellä kyttejäät.

      • Anonyymi

        Van kylläpä oli eilen kiva käydä tutustumassa taloon...oli paljo muitakin....kukkaa ei moittinut vaan päinvastoin kehui suu messingillä kommeutta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Van kylläpä oli eilen kiva käydä tutustumassa taloon...oli paljo muitakin....kukkaa ei moittinut vaan päinvastoin kehui suu messingillä kommeutta..

        Niin varmaan. Hyvä on. Aattelitko mennä istuskelemaan olohuoneeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan. Hyvä on. Aattelitko mennä istuskelemaan olohuoneeseen?

        Sieltähän sitä olis hyvä katella ja kuunnella miten työnteko sujuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltähän sitä olis hyvä katella ja kuunnella miten työnteko sujuu.

        Voe tokkiisa. Saottasi mennä kahvetunnit sekasi jos oesi kahtojie olohuoneessa.


    • Anonyymi

      Kommee on. Tullooko työt tehyksi

    • Anonyymi

      Liekköhän tuo etes kuiva meinaa hyvin talvella lupi pääsi sisälle ja kesällä vettä ropsautteli eikä olluna vesikattoa ... voipi kohta olla sisäilima ongelmia....ja eiku pilikkeeksi

      • Anonyymi

        Paltamon tavaramerkki, mätää kaikki...niin uusi kuin vanhakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe