Ihan hyvän näkönen
Kunnantalon väri?
26
1358
Vastaukset
- Anonyymi
Liian tumma
- Anonyymi
Juu, komea on.
- Anonyymi
Tekisivät välillä töitäkin. Kahvilla juoruavat kuistilla. Näkyy kauas
- Anonyymi
Johtajilla ei oo työaikaseurantaa. Muilla sitäkin tiukempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtajilla ei oo työaikaseurantaa. Muilla sitäkin tiukempi.
Tänään on etätyöpäivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään on etätyöpäivä.
kova on palkka siihen tuntimäärään nähden kun vielä sihteerikköjä on palkattu tekemään nekin työt,,,,,, eipä taida olla ihan laskussa nuo budjetit mutta eihän tuollaisella koulutuksella voi liikoja vaatia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kova on palkka siihen tuntimäärään nähden kun vielä sihteerikköjä on palkattu tekemään nekin työt,,,,,, eipä taida olla ihan laskussa nuo budjetit mutta eihän tuollaisella koulutuksella voi liikoja vaatia
onko yhtään elämään kuntoutettavaa "töissä"??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko yhtään elämään kuntoutettavaa "töissä"??
On etätöissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On etätöissä
entä harjoittelijat ja kokeilijat?
- Anonyymi
Kun saisivat sinne toimeliaita ihmisiä. Nyt näkee että keskustavetoinen kunta. Taantuu, Taantuu kunnes kuolee pois. Sisäsiittoisuus näkyy olevan kovassa huudossa.
- Anonyymi
Millainen sää on teilläpäin ????
- Anonyymi
Se on mahotonta kun hommataan lähipiiriä ympärilleen.
- Anonyymi
onko niillä työsuhdeautoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko niillä työsuhdeautoja?
En tiedä työsuhdeautoista, mutta ruskean sävyinenToyota taitaa olla joillakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko niillä työsuhdeautoja?
Osovoako ne ees ajjoa?Mittariaoto parree
- Anonyymi
Minusta se vähän halkoliiteriltä näyttää
- Anonyymi
Jätetään ne muutama koivu siihen joen ja rakennuksen väliin niin näyttää ainakin kauempaa katsoen hyvältä
- Anonyymi
Jospa Pasi ei innostu muuttorisahan kanssa heilumaan
- Anonyymi
Ihan soatta raohassa pittää olohuoneenne. Ei taija ryntäystä olla vaekka kuinka koettaa liehitellä kuntalaesie. Ja jos sinne sattuisi jotkut tulemaan niin alkaa supina, että mithän nuohii täellä kyttejäät.
- Anonyymi
Van kylläpä oli eilen kiva käydä tutustumassa taloon...oli paljo muitakin....kukkaa ei moittinut vaan päinvastoin kehui suu messingillä kommeutta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Van kylläpä oli eilen kiva käydä tutustumassa taloon...oli paljo muitakin....kukkaa ei moittinut vaan päinvastoin kehui suu messingillä kommeutta..
Niin varmaan. Hyvä on. Aattelitko mennä istuskelemaan olohuoneeseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan. Hyvä on. Aattelitko mennä istuskelemaan olohuoneeseen?
Sieltähän sitä olis hyvä katella ja kuunnella miten työnteko sujuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltähän sitä olis hyvä katella ja kuunnella miten työnteko sujuu.
Voe tokkiisa. Saottasi mennä kahvetunnit sekasi jos oesi kahtojie olohuoneessa.
- Anonyymi
Kommee on. Tullooko työt tehyksi
- Anonyymi
Liekköhän tuo etes kuiva meinaa hyvin talvella lupi pääsi sisälle ja kesällä vettä ropsautteli eikä olluna vesikattoa ... voipi kohta olla sisäilima ongelmia....ja eiku pilikkeeksi
- Anonyymi
Paltamon tavaramerkki, mätää kaikki...niin uusi kuin vanhakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte242470