Kunnantalon väri?

Anonyymi

Ihan hyvän näkönen

26

1358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liian tumma

    • Anonyymi

      Juu, komea on.

    • Anonyymi

      Tekisivät välillä töitäkin. Kahvilla juoruavat kuistilla. Näkyy kauas

      • Anonyymi

        Johtajilla ei oo työaikaseurantaa. Muilla sitäkin tiukempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtajilla ei oo työaikaseurantaa. Muilla sitäkin tiukempi.

        Tänään on etätyöpäivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään on etätyöpäivä.

        kova on palkka siihen tuntimäärään nähden kun vielä sihteerikköjä on palkattu tekemään nekin työt,,,,,, eipä taida olla ihan laskussa nuo budjetit mutta eihän tuollaisella koulutuksella voi liikoja vaatia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kova on palkka siihen tuntimäärään nähden kun vielä sihteerikköjä on palkattu tekemään nekin työt,,,,,, eipä taida olla ihan laskussa nuo budjetit mutta eihän tuollaisella koulutuksella voi liikoja vaatia

        onko yhtään elämään kuntoutettavaa "töissä"??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko yhtään elämään kuntoutettavaa "töissä"??

        On etätöissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On etätöissä

        entä harjoittelijat ja kokeilijat?


    • Anonyymi

      Kun saisivat sinne toimeliaita ihmisiä. Nyt näkee että keskustavetoinen kunta. Taantuu, Taantuu kunnes kuolee pois. Sisäsiittoisuus näkyy olevan kovassa huudossa.

      • Anonyymi

        Millainen sää on teilläpäin ????


      • Anonyymi

        Se on mahotonta kun hommataan lähipiiriä ympärilleen.


      • Anonyymi

        onko niillä työsuhdeautoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko niillä työsuhdeautoja?

        En tiedä työsuhdeautoista, mutta ruskean sävyinenToyota taitaa olla joillakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko niillä työsuhdeautoja?

        Osovoako ne ees ajjoa?Mittariaoto parree


    • Anonyymi

      Minusta se vähän halkoliiteriltä näyttää

    • Anonyymi

      Jätetään ne muutama koivu siihen joen ja rakennuksen väliin niin näyttää ainakin kauempaa katsoen hyvältä

      • Anonyymi

        Jospa Pasi ei innostu muuttorisahan kanssa heilumaan


    • Anonyymi

      Ihan soatta raohassa pittää olohuoneenne. Ei taija ryntäystä olla vaekka kuinka koettaa liehitellä kuntalaesie. Ja jos sinne sattuisi jotkut tulemaan niin alkaa supina, että mithän nuohii täellä kyttejäät.

      • Anonyymi

        Van kylläpä oli eilen kiva käydä tutustumassa taloon...oli paljo muitakin....kukkaa ei moittinut vaan päinvastoin kehui suu messingillä kommeutta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Van kylläpä oli eilen kiva käydä tutustumassa taloon...oli paljo muitakin....kukkaa ei moittinut vaan päinvastoin kehui suu messingillä kommeutta..

        Niin varmaan. Hyvä on. Aattelitko mennä istuskelemaan olohuoneeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan. Hyvä on. Aattelitko mennä istuskelemaan olohuoneeseen?

        Sieltähän sitä olis hyvä katella ja kuunnella miten työnteko sujuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltähän sitä olis hyvä katella ja kuunnella miten työnteko sujuu.

        Voe tokkiisa. Saottasi mennä kahvetunnit sekasi jos oesi kahtojie olohuoneessa.


    • Anonyymi

      Kommee on. Tullooko työt tehyksi

    • Anonyymi

      Liekköhän tuo etes kuiva meinaa hyvin talvella lupi pääsi sisälle ja kesällä vettä ropsautteli eikä olluna vesikattoa ... voipi kohta olla sisäilima ongelmia....ja eiku pilikkeeksi

      • Anonyymi

        Paltamon tavaramerkki, mätää kaikki...niin uusi kuin vanhakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      242
      470
    Aihe