Joo elikkä ensviikolla on am-120 käsittelykoe ja aion ajaa sen omalla mopolla. Mopo ei ole vakio ja sen vuoksi kysynkin, että tarkistetaanko/testataanko se mopo siellä ennen käsittelykoetta? Kiitos tuhannesti jo etukäteen.
Tarkistetaanko mopo ennen käsittelykoetta?
6
2583
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä ohjeet käsittelykokeeseen: https://www.youtube.com/watch?v=ShyIuCgTKAs
- Anonyymi
Kiitos mutta tossa ei kyllä vastata mun kysymykseen.
- Anonyymi
Voipi olla ettei virityksiä huomata, tai voipi olla, että huomataan. jälkimäisessä tapauksessa koe keskeytyy ja mopo menee ajokieltoon, kunnes se on muutettu lailliseksi ja katsastettu.
- Anonyymi
Ei sitä tarkasteta kuin papereiden osalta. Mutta jos äänimaailma paljastaa kyseessä olevan jonkun muun kulkuneuvon kuin mopon, niin tulit kokeilleeksi asiaa väärässä paikassa.
- Anonyymi
Niin, kai tuo koe pitää ajaa mopolla. Ei-vakio mopo ei ole mopo.
- Anonyymi
Jos huomaavat virityksen joudut kuseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197