Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

onko pettäminen rikos..??

pettäjä(kö)?

olin n. puol vuotta sitten yhessä yhen tosi ihanan
jätkän kaa.meillä meni hyvin niin kauan kunnes
yx toinen jätkä tuli kuvioihin.se toinen jätkä
oli mun jätkän hyvä kaveri ja se oli kans
tosi ihana ja pian jo ihastuinkin siihen.
no eräänä kauniina päivänä mä sit menin käymään
tän toisen jätkän luona mun bestiksen kaa.ja meil
oli ihan sairaan hauskaa.samaan aikaan mun jätkä oli
ostoksilla sen kaverin kaa.mun jätkä soitti mun
kännyyn yhes vaiheessa ja ku vastasin niin mun
jätkä kuuli sen toisen jätkän äänen ja kysy et
kenen kaa olin.vastasin et me oltiin mun bestiksen
kaa käymässä yhen mun bestiksen "jätkän" luona.
no jätkäni usko sen ja me sovittiin et nähään
myöhemmin.puhelun jälkeen me alettiin kuunnella
musaa ja mun bestis ja mä alettiin innokkaasti
tanssimaan musan tahdissa.se toinen jätkä katteli
siinä vieressä.sit lopux me jotenkin sen jätkän
kaa päädyttiin hyväileen ja suuteleen sen sängylle.
mut onnex tajusin lopettaa ajoissa sillä mun bestis
tuijotti siinä vieressä ja uhkas soittaa mun
jätkälle, jos en lopettais ja kyl mä lopetinkin
ihan heti siihen.no pari viikkoo tän jälkeen mun
bestis kerto ton hyväily ja suutelu jutun mun
jätkälle.suutuin aika paljon mun bestikselle.
mun jätkällä ja mulla ei kuitenkaan menny poikki.
me vaan jatkettiin suhdetta kun mä valuutin et
sellasta ei tapahdu enään koskaan.eikä tapahtunukaan.
paitsi et osat vaan vähän vaihtu.tästä taas n.2 viikon
päästä mun bestis kerto mulle et se oli nuollu
mun jätkän kaa.no mä ajattelin et se vaan sano
niin, mut lopulta mun jätkä todisti et se oli totta.
no siihen loppu meijän suhde.ja siihen loppu myös
mun ja mun bestiksen ystävyys.myöhemmin mulle
kerrottiin, et tää mun ex-jätkä oli rakastanu
koko meijän suhteen ajan mun ex-bestistä.

p.s.haluisin kysyy et mitä mieltä ootte pettämisestä,
onx se teijän mielestä rikos, jos on jo oppinut
virheistään..?

12

2221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emu

      Enpä tiiä onko pettäminen rikos, mutta väärin se on!

    • Anonyymi

      mutta voit saada huoran maineen mä ainakin levittelen semmosten maínetta jotka on pettäny.. ala sen toisen jätkän kaa

    • Virme

      Se todellaki on! Ja sekin on jos on varatun kanssa, kun tietää, että toinen on varattu...

    • TyTsY

      Mä en ymmärrä miks ihmisten pitää seurustella jos ei voi pysyä uskollisena!Ei teidän oo mikään pakko seurustella sen kumppanin kanssa jos mieli tekee toista.Sen kun laitatte poikki ja SEN JÄLKEEN teette sitte mitä ikinä haluatte.
      Pettäminen sattuu kuitenkin aina!

    • naisenalku

      minä olen ennen ollut oikea joka paikan höylä. lutka. sanan varsinaisessa merkityksessä. minulle se, että seurustelin, ei ollut este, vaan hidaste. nuorempana olen pettänyt jätkiäni kaikissa suhteissa toisen kanssa. kuitenkin, kerran seurustelin jätkän kanssa, jota en pettänyt. en kai ehtinyt ja luulin olevani rakastunut. ((viimeisin suhteeni ennen tätä, jossa olen nyt)) hänkään ei tietääkseni pettänyt minua, paitsi sillä, ettei minusta tuntunut ollenkaan että olisin hänen tyttöystävänsä.. se söi minua sisältä.. ja suhteemme kuihtuikin jo kolmen kuukauden seurustelun jälkeen. hän jätti jälkensä minuun ja päätin että lopetan sekoilun, jos seurustelen. meni pari kuukautta, ja löysin nykyisen poikaystäväni. jo vajaan kuukauden seurustelun jälkeen petin häntä tämän viimeisimmän entisen jätkäni kaverin kanssa. poikaystäväni antoi minulle kuitenkin anteeksi. mistä olen erittäin kiitollinen. nyt ollaan seurusteltu jo vuosi. :)
      pettäminen on rikos. ((ei nyt kuitenkaan laissa rangaistava teko, mutta kuitenkin..)) olen ikuisesti kiitollinen poikaystävälleni siitä että hän antoi minulle anteeksi ja meille uuden mahdollisuuden. pettämisellä satuttaa niin monia ihmisiä, ei se kannata. vaikka siitä pääsisi yli, voiko silti koskaan täysin unohtaa..?

    • *~Maria~*

      Ei pettäminen rikos ole sen sanan yleisessä merkityksesssä mutta se on rakastamisessa rikos.. Onko täällä ketään jonka mielestä pettämisestä on seurannut jotain hyvää pitemmän päälle...? Voi kuulostaa ankaralta ,mut mua on ittee petetty ym. enkä oo vieläkään päässy asiasta yli (pitkä tarina,menis kauan sen kertomiseen) et muista et siitä ei seuraa mitään hyvää pitemmän päälle.. ehkä se on hetken "jännittävää" sellaisille joille ei omatunto kolkuta helpolla... no mutta pärjäilemisiä sulle,en tuomitse sinua,kaikki tekee virheitä,mä varsinkin :)

    • PIRU ENKELIX!

      no se on hyvä et opit virheistäs,mut mielestäni et voi syyttää ex-jätkääs mistään koska oot ite syyllistyny samaan,mutta ystävän ei koskaan pitäisi pettää..ystävyys on kuitenkin tärkeempään kuin ohimenevät ihastukset ja jätkät..

      • Anonyymi

        Ja kypsä, vakava RAKKAUS menee kaiken edelle (siis sellainen rakkaus jossa seurustellaan koska halutaan olla loppuelämä yhdessä ja mennä naimisiin ym)


    • Ennu

      tolla sun tekstillä.
      Olen ihminen joka pettää jos en ole tyytyväinen suhteeseen tai jos mun poikakaveri asuu kaukana tai jos haluan kostaa jotain.
      Rakastin entistä poikaystävääni ja varmaan edelleenkin rakastan.Petin häntä muutaman kerran.Nuo jätkät eivät merkinneet minulle mitään muuta kuin että sain hetkeksi sen tunteen että musta tykätään ja kyllä te kaikki tiedätte kuinka ihanaa on kun joku tulee halimaan sua ja antamaan pusuja!!
      me autaan kaukana toisistamme.Eri maissa!
      Lopetin suhteen vaikka rakastin häntä sillä tiesin että en voi olla pettämättä.Ja koska meillä oli muitakin ongelmia.Mun porukat olivat meidän suhdetta vastaan ja tekivät jopa rikosilmoituksen koska mies oli 23 ja minä olen 16!7 vuoden ikäero oli liian suuri ikäero mun vanhemmille vaikka me oltiinkin onnellisia aina kun voitiin olla yhdessä.
      Jälkeen päin kun mietin meijän suhdetta en kadu mitään mitä tein mutta olen onnellinen että saan mennä ja tehdä mitä haluan.Tutustua uusiin poikiin ja halia nitä jos halittaa.
      Olen kuitenkin niin nuori ja haluan mennä ja nauttia.
      Joten voin antaa muille sen neuvon että ei kannata aloittaa liian aikaisin vakavaa seurustelua.Nuoruus menee ohi ja sitten kun suhde loppuu ei sinulla ole enään kavereita kun olet vain hengaillut rakkaasi kanssa vuosia.

    • Anonyymi

      Kypsässä suhteessa kun seurustellaan vakavasti, niin pettäminen on lähes rikos. Se ei ole ihan rikoskaan, mutta se vaan on kiellettyä ja sopimatonta.

      Teillähän kaikki näköjään on kaikkien kanssa...
      Ehkä kannattaisi antaa tuon seurustelun ja jätkin odottaa hiukka aikaa kunnes sitä kypsyyttä ja varmuutta tulee siihen seurustelun?

    • Anonyymi

      Pettäminen ei ole rikos jos olet se joka petti ja jäit kiinni noh se on ajattelu tavasta kiinni miten syyllistät itseäsi ja syyllistätkö jos olet oikein kylmä kaveri niin kun jäit kiinni niin mahdollinen tapa edetä on vaan kylmästi estää se sun jätkä tai mimmi ja jokaisessa somessa anna vaan hänen hajota paskaks omassa rauhassaan ei se sun persettä kutita jatka vaan elämääs mutta sit jos taaskin olet tunteikas tässä hetkessä suosittelen puhumaan sille kumppanille ja anteeksi pyyntö olisi paikallaan

    • Anonyymi

      1. Kannattaa opetella PISTEIDEN jälkeen VÄLIVIIVAT, Vaikea lukea
      2. Pettäminen on aina väärin tapahtui mitä vaan
      3. nämä teksti lyhenteet on aivan hirveitä :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe