Siittiöiden luovuttaminen

Anonyymi

Kovasti olen miettinyt, kun lapsia haluaisin useita, mutta vielä pariin vuoteen ei ole taloudellisen tilanteen kanssa mahdollista. Siittiöiden luovuttaminen kiinnostaa, ainoastaan ongelmana se että olisi kiva olla myös läsnä syntyvän lapsen elämässä, joka ei taas ehkä kiinnosta sellaista joka luovuttajaa hakee. Mitä kannattaisi tehdä?

13

1035

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

älä tee mitään niin kaikilla on hyvä olla

• Anonyymi

Itse aion luovuttaa lähitulevaisuudessa. Mietin asiaa pitkään ennen kuin menin luovutusklinikalle. Olen vain luovuttaja, jälkeläinen/jälkeläiset ottavat yhteyttä täysi-ikäisinä, jos silloinkaan. Ajattelen asian niin, että olen hyväntekijä ja auttaja. Siis pohdi asiaa, nykyisellä ajatusmaailmalla ei kannata ryhtyä luovuttajaksi ja todennäköisesti lääkärin haastattelussa sanottaisiin samoin.

• Anonyymi

Keskustelun aloittaja tässä, tarkoitin että en luovutusklinikalle luovuttaisikaan vaan jonkun kanssa henkilökohtaisesti sopisi luovuttamisesta. Luovutusklinikalle en koskaan pystyisi koska oma lapsi on aina oma lapsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelun aloittaja tässä, tarkoitin että en luovutusklinikalle luovuttaisikaan vaan jonkun kanssa henkilökohtaisesti sopisi luovuttamisesta. Luovutusklinikalle en koskaan pystyisi koska oma lapsi on aina oma lapsi!

Sun siittiöitä ei varmaan kukaan haluu!

• Anonyymi

Jatkoa tunnin takaiseen viestiin: ensin testataan sperman laatu ja kestävyys, sitten on lääkärin haastattelu, jonka jälkeen allekirjoitetaan luovutussopimus ja käydään vielä läpi luovutuskuviot.

PS. Voin olla avuksi jollekulle, jos kärsitte lapsettomuudesta. Vastausviestiin sähköpostiosoite, niin voimme keskustella aiheesta lisää.

• Anonyymi

Hei ihan todella hienosti kirjoitettu minulla olisi vielä vähän kysyttävää sinulle enemmän voisitko sähköpostin laittaa :).

• Anonyymi

Oletko harkinnut kumppanuusvanhemmuutta?

• Ihan älytön idea tuollainen ns. Kumppanuusvanhemmuus.

Vähän ku ehdottais jollekkin tuntemattomalle, että josko otettais yhteinen koira.. Puhumattakaan, että kyseessä on kuitenkin lapsen elämä.
        Elämän realiteetit vaikuttaa olevan monella hukassa.

• Anonyymi

Olen joo, pitäisi vaan malttaa odottaa että taloustilanne itsellä parantuu. -Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen joo, pitäisi vaan malttaa odottaa että taloustilanne itsellä parantuu. -Aloittaja

mitä sossusta tulee palkankoroitus vai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä sossusta tulee palkankoroitus vai

Ei vaan että valmistun korkeakoulusta

• Anonyymi

pidä housut jalassa ,kaikkien kannalta parempi

• Anonyymi

Kannattaa käydä luovuttamassa ja toivoa parasta. Se on paras tapa. Ei tarvitse riidellä elatuksesta kenenkään kanssa.
      Luovuttaminen ilman klinikalla tehtäviä juridisia papereita on liian riskialtista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      116
      4576
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3890
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3280
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2972
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2442
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2196
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1839
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1745
    Aihe