Siittiöiden luovuttaminen

Anonyymi

Kovasti olen miettinyt, kun lapsia haluaisin useita, mutta vielä pariin vuoteen ei ole taloudellisen tilanteen kanssa mahdollista. Siittiöiden luovuttaminen kiinnostaa, ainoastaan ongelmana se että olisi kiva olla myös läsnä syntyvän lapsen elämässä, joka ei taas ehkä kiinnosta sellaista joka luovuttajaa hakee. Mitä kannattaisi tehdä?

13

958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

älä tee mitään niin kaikilla on hyvä olla

• Anonyymi

Itse aion luovuttaa lähitulevaisuudessa. Mietin asiaa pitkään ennen kuin menin luovutusklinikalle. Olen vain luovuttaja, jälkeläinen/jälkeläiset ottavat yhteyttä täysi-ikäisinä, jos silloinkaan. Ajattelen asian niin, että olen hyväntekijä ja auttaja. Siis pohdi asiaa, nykyisellä ajatusmaailmalla ei kannata ryhtyä luovuttajaksi ja todennäköisesti lääkärin haastattelussa sanottaisiin samoin.

• Anonyymi

Keskustelun aloittaja tässä, tarkoitin että en luovutusklinikalle luovuttaisikaan vaan jonkun kanssa henkilökohtaisesti sopisi luovuttamisesta. Luovutusklinikalle en koskaan pystyisi koska oma lapsi on aina oma lapsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelun aloittaja tässä, tarkoitin että en luovutusklinikalle luovuttaisikaan vaan jonkun kanssa henkilökohtaisesti sopisi luovuttamisesta. Luovutusklinikalle en koskaan pystyisi koska oma lapsi on aina oma lapsi!

Sun siittiöitä ei varmaan kukaan haluu!

• Anonyymi

Jatkoa tunnin takaiseen viestiin: ensin testataan sperman laatu ja kestävyys, sitten on lääkärin haastattelu, jonka jälkeen allekirjoitetaan luovutussopimus ja käydään vielä läpi luovutuskuviot.

PS. Voin olla avuksi jollekulle, jos kärsitte lapsettomuudesta. Vastausviestiin sähköpostiosoite, niin voimme keskustella aiheesta lisää.

• Anonyymi

Hei ihan todella hienosti kirjoitettu minulla olisi vielä vähän kysyttävää sinulle enemmän voisitko sähköpostin laittaa :).

• Anonyymi

Oletko harkinnut kumppanuusvanhemmuutta?

• Ihan älytön idea tuollainen ns. Kumppanuusvanhemmuus.

Vähän ku ehdottais jollekkin tuntemattomalle, että josko otettais yhteinen koira.. Puhumattakaan, että kyseessä on kuitenkin lapsen elämä.
        Elämän realiteetit vaikuttaa olevan monella hukassa.

• Anonyymi

Olen joo, pitäisi vaan malttaa odottaa että taloustilanne itsellä parantuu. -Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen joo, pitäisi vaan malttaa odottaa että taloustilanne itsellä parantuu. -Aloittaja

mitä sossusta tulee palkankoroitus vai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä sossusta tulee palkankoroitus vai

Ei vaan että valmistun korkeakoulusta

• Anonyymi

pidä housut jalassa ,kaikkien kannalta parempi

• Anonyymi

Kannattaa käydä luovuttamassa ja toivoa parasta. Se on paras tapa. Ei tarvitse riidellä elatuksesta kenenkään kanssa.
      Luovuttaminen ilman klinikalla tehtäviä juridisia papereita on liian riskialtista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      146
      6130
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3736
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2931
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      49
      2620
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      41
      2560
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2026
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1924
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1620
    Aihe