Siittiöiden luovuttaminen

Anonyymi

Kovasti olen miettinyt, kun lapsia haluaisin useita, mutta vielä pariin vuoteen ei ole taloudellisen tilanteen kanssa mahdollista. Siittiöiden luovuttaminen kiinnostaa, ainoastaan ongelmana se että olisi kiva olla myös läsnä syntyvän lapsen elämässä, joka ei taas ehkä kiinnosta sellaista joka luovuttajaa hakee. Mitä kannattaisi tehdä?

13

934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

älä tee mitään niin kaikilla on hyvä olla

• Anonyymi

Itse aion luovuttaa lähitulevaisuudessa. Mietin asiaa pitkään ennen kuin menin luovutusklinikalle. Olen vain luovuttaja, jälkeläinen/jälkeläiset ottavat yhteyttä täysi-ikäisinä, jos silloinkaan. Ajattelen asian niin, että olen hyväntekijä ja auttaja. Siis pohdi asiaa, nykyisellä ajatusmaailmalla ei kannata ryhtyä luovuttajaksi ja todennäköisesti lääkärin haastattelussa sanottaisiin samoin.

• Anonyymi

Keskustelun aloittaja tässä, tarkoitin että en luovutusklinikalle luovuttaisikaan vaan jonkun kanssa henkilökohtaisesti sopisi luovuttamisesta. Luovutusklinikalle en koskaan pystyisi koska oma lapsi on aina oma lapsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelun aloittaja tässä, tarkoitin että en luovutusklinikalle luovuttaisikaan vaan jonkun kanssa henkilökohtaisesti sopisi luovuttamisesta. Luovutusklinikalle en koskaan pystyisi koska oma lapsi on aina oma lapsi!

Sun siittiöitä ei varmaan kukaan haluu!

• Anonyymi

Jatkoa tunnin takaiseen viestiin: ensin testataan sperman laatu ja kestävyys, sitten on lääkärin haastattelu, jonka jälkeen allekirjoitetaan luovutussopimus ja käydään vielä läpi luovutuskuviot.

PS. Voin olla avuksi jollekulle, jos kärsitte lapsettomuudesta. Vastausviestiin sähköpostiosoite, niin voimme keskustella aiheesta lisää.

• Anonyymi

Hei ihan todella hienosti kirjoitettu minulla olisi vielä vähän kysyttävää sinulle enemmän voisitko sähköpostin laittaa :).

• Anonyymi

Oletko harkinnut kumppanuusvanhemmuutta?

• Ihan älytön idea tuollainen ns. Kumppanuusvanhemmuus.

Vähän ku ehdottais jollekkin tuntemattomalle, että josko otettais yhteinen koira.. Puhumattakaan, että kyseessä on kuitenkin lapsen elämä.
        Elämän realiteetit vaikuttaa olevan monella hukassa.

• Anonyymi

Olen joo, pitäisi vaan malttaa odottaa että taloustilanne itsellä parantuu. -Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen joo, pitäisi vaan malttaa odottaa että taloustilanne itsellä parantuu. -Aloittaja

mitä sossusta tulee palkankoroitus vai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä sossusta tulee palkankoroitus vai

Ei vaan että valmistun korkeakoulusta

• Anonyymi

pidä housut jalassa ,kaikkien kannalta parempi

• Anonyymi

Kannattaa käydä luovuttamassa ja toivoa parasta. Se on paras tapa. Ei tarvitse riidellä elatuksesta kenenkään kanssa.
      Luovuttaminen ilman klinikalla tehtäviä juridisia papereita on liian riskialtista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8550
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2429
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2241
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1932
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1758
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1737
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      21
      1332
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1143
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1033
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe