Siittiöiden luovuttaminen

Anonyymi

Kovasti olen miettinyt, kun lapsia haluaisin useita, mutta vielä pariin vuoteen ei ole taloudellisen tilanteen kanssa mahdollista. Siittiöiden luovuttaminen kiinnostaa, ainoastaan ongelmana se että olisi kiva olla myös läsnä syntyvän lapsen elämässä, joka ei taas ehkä kiinnosta sellaista joka luovuttajaa hakee. Mitä kannattaisi tehdä?

13

863

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      älä tee mitään niin kaikilla on hyvä olla

    • Anonyymi

      Itse aion luovuttaa lähitulevaisuudessa. Mietin asiaa pitkään ennen kuin menin luovutusklinikalle. Olen vain luovuttaja, jälkeläinen/jälkeläiset ottavat yhteyttä täysi-ikäisinä, jos silloinkaan. Ajattelen asian niin, että olen hyväntekijä ja auttaja. Siis pohdi asiaa, nykyisellä ajatusmaailmalla ei kannata ryhtyä luovuttajaksi ja todennäköisesti lääkärin haastattelussa sanottaisiin samoin.

      • Anonyymi

        Keskustelun aloittaja tässä, tarkoitin että en luovutusklinikalle luovuttaisikaan vaan jonkun kanssa henkilökohtaisesti sopisi luovuttamisesta. Luovutusklinikalle en koskaan pystyisi koska oma lapsi on aina oma lapsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelun aloittaja tässä, tarkoitin että en luovutusklinikalle luovuttaisikaan vaan jonkun kanssa henkilökohtaisesti sopisi luovuttamisesta. Luovutusklinikalle en koskaan pystyisi koska oma lapsi on aina oma lapsi!

        Sun siittiöitä ei varmaan kukaan haluu!


    • Anonyymi

      Jatkoa tunnin takaiseen viestiin: ensin testataan sperman laatu ja kestävyys, sitten on lääkärin haastattelu, jonka jälkeen allekirjoitetaan luovutussopimus ja käydään vielä läpi luovutuskuviot.

      PS. Voin olla avuksi jollekulle, jos kärsitte lapsettomuudesta. Vastausviestiin sähköpostiosoite, niin voimme keskustella aiheesta lisää.

      • Anonyymi

        Hei ihan todella hienosti kirjoitettu minulla olisi vielä vähän kysyttävää sinulle enemmän voisitko sähköpostin laittaa :).


    • Anonyymi

      Oletko harkinnut kumppanuusvanhemmuutta?

      • Ihan älytön idea tuollainen ns. Kumppanuusvanhemmuus.

        Vähän ku ehdottais jollekkin tuntemattomalle, että josko otettais yhteinen koira.. Puhumattakaan, että kyseessä on kuitenkin lapsen elämä.
        Elämän realiteetit vaikuttaa olevan monella hukassa.


      • Anonyymi

        Olen joo, pitäisi vaan malttaa odottaa että taloustilanne itsellä parantuu. -Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joo, pitäisi vaan malttaa odottaa että taloustilanne itsellä parantuu. -Aloittaja

        mitä sossusta tulee palkankoroitus vai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä sossusta tulee palkankoroitus vai

        Ei vaan että valmistun korkeakoulusta


    • Anonyymi

      pidä housut jalassa ,kaikkien kannalta parempi

    • Anonyymi

      Kannattaa käydä luovuttamassa ja toivoa parasta. Se on paras tapa. Ei tarvitse riidellä elatuksesta kenenkään kanssa.
      Luovuttaminen ilman klinikalla tehtäviä juridisia papereita on liian riskialtista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe