Siittiöiden luovuttaminen

Anonyymi

Kovasti olen miettinyt, kun lapsia haluaisin useita, mutta vielä pariin vuoteen ei ole taloudellisen tilanteen kanssa mahdollista. Siittiöiden luovuttaminen kiinnostaa, ainoastaan ongelmana se että olisi kiva olla myös läsnä syntyvän lapsen elämässä, joka ei taas ehkä kiinnosta sellaista joka luovuttajaa hakee. Mitä kannattaisi tehdä?

13

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

älä tee mitään niin kaikilla on hyvä olla

• Anonyymi

Itse aion luovuttaa lähitulevaisuudessa. Mietin asiaa pitkään ennen kuin menin luovutusklinikalle. Olen vain luovuttaja, jälkeläinen/jälkeläiset ottavat yhteyttä täysi-ikäisinä, jos silloinkaan. Ajattelen asian niin, että olen hyväntekijä ja auttaja. Siis pohdi asiaa, nykyisellä ajatusmaailmalla ei kannata ryhtyä luovuttajaksi ja todennäköisesti lääkärin haastattelussa sanottaisiin samoin.

• Anonyymi

Keskustelun aloittaja tässä, tarkoitin että en luovutusklinikalle luovuttaisikaan vaan jonkun kanssa henkilökohtaisesti sopisi luovuttamisesta. Luovutusklinikalle en koskaan pystyisi koska oma lapsi on aina oma lapsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelun aloittaja tässä, tarkoitin että en luovutusklinikalle luovuttaisikaan vaan jonkun kanssa henkilökohtaisesti sopisi luovuttamisesta. Luovutusklinikalle en koskaan pystyisi koska oma lapsi on aina oma lapsi!

Sun siittiöitä ei varmaan kukaan haluu!

• Anonyymi

Jatkoa tunnin takaiseen viestiin: ensin testataan sperman laatu ja kestävyys, sitten on lääkärin haastattelu, jonka jälkeen allekirjoitetaan luovutussopimus ja käydään vielä läpi luovutuskuviot.

PS. Voin olla avuksi jollekulle, jos kärsitte lapsettomuudesta. Vastausviestiin sähköpostiosoite, niin voimme keskustella aiheesta lisää.

• Anonyymi

Hei ihan todella hienosti kirjoitettu minulla olisi vielä vähän kysyttävää sinulle enemmän voisitko sähköpostin laittaa :).

• Anonyymi

Oletko harkinnut kumppanuusvanhemmuutta?

• Ihan älytön idea tuollainen ns. Kumppanuusvanhemmuus.

Vähän ku ehdottais jollekkin tuntemattomalle, että josko otettais yhteinen koira.. Puhumattakaan, että kyseessä on kuitenkin lapsen elämä.
        Elämän realiteetit vaikuttaa olevan monella hukassa.

• Anonyymi

Olen joo, pitäisi vaan malttaa odottaa että taloustilanne itsellä parantuu. -Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen joo, pitäisi vaan malttaa odottaa että taloustilanne itsellä parantuu. -Aloittaja

mitä sossusta tulee palkankoroitus vai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä sossusta tulee palkankoroitus vai

Ei vaan että valmistun korkeakoulusta

• Anonyymi

pidä housut jalassa ,kaikkien kannalta parempi

• Anonyymi

Kannattaa käydä luovuttamassa ja toivoa parasta. Se on paras tapa. Ei tarvitse riidellä elatuksesta kenenkään kanssa.
      Luovuttaminen ilman klinikalla tehtäviä juridisia papereita on liian riskialtista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      603
      2410
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1925
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1750
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1448
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1386
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1301
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1184
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      950
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      938
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      853
    Aihe