olen miehen lapsille äitipuoli

Anonyymi

mutta he eivät hyväksy minua äitinä, ei oikeestaan ollenkaan, ovat niin katkeria kun isä läysi uuden onnellisen elämän minun kanssani. En tietenkäänkväellyt onneni ohi ja ajatellut että mies oli perheen isä, kuvittelin että lapsetkin ovat iloisia kun saavat uuden äidin, mutta toisin kävi. Tuntuu etten ole heille mitään. Olen kovastikoittanut opettaa että olen suuri rikkaus heille kun heillä on uusi äiti, mutta ovat niin äitinsä otteissa, että varmasti vihaavat minua. Vähän ovat täällä se on hyvä ehkä se on syy miksi eivät omaksu minua äitinään. Se nyt kuitenkin olen kun asun heidän isän kanssa, olen heille uusi äiti, halusivatpahan tai eivät. Kai ne ajan kanssa sitten sanoo äidiksi ja hvyäksyy kasvattajana.
helpolla tosin pääsen kun ei tarvi komentaa, mutta olisi kiva kasvaa yhdessä heidän lapsuus jotta voisin hylpeänä sanoa että he ovat minun lapsiani. Se ei ole keltään pois jos olenmiehen lastenäiti, päinvaroin, se on suuri unelma lapsille.

18

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lapsilla on vaan yksi isä ja äiti , joten mitään äidin puolikkaita ei ole olemassa.
      Joten keskity muihin asioihin.
      Lapsille voi olla ainoastaan ystävä, siis isän uusi partneri .
      Ihan normaalia lapsia ovat kun äiti ja isä on heille tärkeitä ihmisiä elämässä .
      Niin että provoilusi netissä on ihan turhaa huomion hakemista , ja myös hyvin lapsellista touhua aikuiselta ihmiseltä.

    • Anonyymi

      Äitipuolet ovat niin kurjassa tilassa, kun ei saa komentaa, ei vaatia, ei opettaa eikä käydä lasten kodiss kurkkaamassa miten he siellä asuvat ja onko ruokaa jääkaapissa. Eksät olisi halukkaita tulemaan miehen uuteen kotiin, mutta mitäkummaa he siellä tekevät, oma kotinsakin on remontin tarpeessa. Kyllä ohi ajellaan ja kurkitaanikkunasta, mutta ei kunnioiteta uutta äitiä joka sentään kasvattaa lapsia paemmin kuin kukaan. Vieras näkee aina laspsissa ongelmia ja häiriöitä, ja olisi valmis auttamaan ja hakemaanapua ongelmiin, mutta idit on niin hermoraunioita ettei hyväksy uutta äitiälapsilleen. Lpset kyllä tykkäisi ja ovat innoissaan, mutta äiti se estää.

      • Anonyymi

        Kyl on mielipuolista tekstiä, hae nyt hyvä ihminen apua, ennen ,kun sekoat kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl on mielipuolista tekstiä, hae nyt hyvä ihminen apua, ennen ,kun sekoat kokonaan.

        Sinuun tasi osua ja upota tuo teksti? !!!


      • Anonyymi

        Uutta äitiä ei ole lapsella niin kauan kun oma äiti on olemassa .ja kun lukee mitä kirjoittelet omahyväisesti niin ihme että yleensä mies on ottanut epäkypsän naisen elämäänsä.

        Anna lasten vanhempien kasvattaa omat lapsensa kuten he haluavat tehdä lasten parhaaksi .
        Sinä olet ainoastaan lapsille heidän isänsä naisystävä, etkä mikään äitipuoli , sillä mitään puolikkaita ei ole, ainoastaan oma äiti
        .kypaä ihminen ei sepustele tuollaisia juttuja mitä kirjoittelit. Rakenna terve suhde lapsiin missä ei ihmisten parjaus ole osana ns oman mielen nostamiseen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuun tasi osua ja upota tuo teksti? !!!

        Miten niin ,lue nyt itse omia tekstejäsi, onko ne muka järjellisiä.
        Minusta ihan täyttä sontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutta äitiä ei ole lapsella niin kauan kun oma äiti on olemassa .ja kun lukee mitä kirjoittelet omahyväisesti niin ihme että yleensä mies on ottanut epäkypsän naisen elämäänsä.

        Anna lasten vanhempien kasvattaa omat lapsensa kuten he haluavat tehdä lasten parhaaksi .
        Sinä olet ainoastaan lapsille heidän isänsä naisystävä, etkä mikään äitipuoli , sillä mitään puolikkaita ei ole, ainoastaan oma äiti
        .kypaä ihminen ei sepustele tuollaisia juttuja mitä kirjoittelit. Rakenna terve suhde lapsiin missä ei ihmisten parjaus ole osana ns oman mielen nostamiseen .

        Onneksi tolla trollilla ei ole miestä eikä lapsia, hän on just päässyt avohoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutta äitiä ei ole lapsella niin kauan kun oma äiti on olemassa .ja kun lukee mitä kirjoittelet omahyväisesti niin ihme että yleensä mies on ottanut epäkypsän naisen elämäänsä.

        Anna lasten vanhempien kasvattaa omat lapsensa kuten he haluavat tehdä lasten parhaaksi .
        Sinä olet ainoastaan lapsille heidän isänsä naisystävä, etkä mikään äitipuoli , sillä mitään puolikkaita ei ole, ainoastaan oma äiti
        .kypaä ihminen ei sepustele tuollaisia juttuja mitä kirjoittelit. Rakenna terve suhde lapsiin missä ei ihmisten parjaus ole osana ns oman mielen nostamiseen .

        Kaikkihan täällä paasaa olevansa puolikkaita äitejä, joka ikunen päivä. Ne ovat katkeria kun ei ole omia lapsia ja nyt ovat löytäneen ensimmäisnen poikaystävän, ja heti alkavat äiteilemän puolikkaina???? On se kyllä outoa.

        Kyllä ne vaan jaksaa parjata ja haukkua kaikkia, ja luulevat omistavansa koko maailman lapset. Hassua, ihmiseltä joka ei ole koskaan omia saanut ja kuvittelee vielä osaavansa olla lasten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan täällä paasaa olevansa puolikkaita äitejä, joka ikunen päivä. Ne ovat katkeria kun ei ole omia lapsia ja nyt ovat löytäneen ensimmäisnen poikaystävän, ja heti alkavat äiteilemän puolikkaina???? On se kyllä outoa.

        Kyllä ne vaan jaksaa parjata ja haukkua kaikkia, ja luulevat omistavansa koko maailman lapset. Hassua, ihmiseltä joka ei ole koskaan omia saanut ja kuvittelee vielä osaavansa olla lasten kanssa.

        Olet sinä aika epeli, aloitus on sinun ja joka välissä vastaat itsellesi, säälittävää ja jos joku kritisoi sun päättömiä aloituksiasi , niin haukut hänet perheenrikkojaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinä aika epeli, aloitus on sinun ja joka välissä vastaat itsellesi, säälittävää ja jos joku kritisoi sun päättömiä aloituksiasi , niin haukut hänet perheenrikkojaksi.

        Kiitos samoin. Niitähän täällä on pilvin pimein, ensin rikkovat miehen perheen ja iloitsevat kun saivat vietyä mihen, ja nauravat sille kun lapset iktee ja kaipaa isää ja eksä on pulassa kun mies ei enää hoida velvollisuuksiaan eikä maksele elareita. Kas kummaa ja syyllinen lytyy läheltä, ihminen joka ei ymmärrä kunnioittaa toisten perhe elämää on suttura.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Niitähän täällä on pilvin pimein, ensin rikkovat miehen perheen ja iloitsevat kun saivat vietyä mihen, ja nauravat sille kun lapset iktee ja kaipaa isää ja eksä on pulassa kun mies ei enää hoida velvollisuuksiaan eikä maksele elareita. Kas kummaa ja syyllinen lytyy läheltä, ihminen joka ei ymmärrä kunnioittaa toisten perhe elämää on suttura.

        Mies itse ” rikkoo” perheen kun ei avioliitto toimi , ja silloin pitäisi asiallisesti hoitaa eroaisivat eikä myrkyttää lastenkin mieltä kaikenmaailman haukkumisella .
        Tässä on elämän aikana nähty näitä katkerien naisten haukkumisia , ja moni vetänyt omat lapsensa mukaan haukkumiseen , siis haavoittivat ainoastaan omia lapsiaan kaiken maailman paska puheilla.
        Ja mitä enemmän tämä katkera ihminen haukkuu sitä vasten mielisemmäksi ihmiset hänet kokevat , siis toisin sanoen munaa ainoastaan oman itsensä, vai luuleeko hän että kun oikein kovasti haukkuu niin mies tulee takaisin . Kukaan ei rakasta ihmistä joka käyttäytyy niin huonosti.
        Mutta tasapainoinen lapsi jota ei rasiteta avioerolla rakastaa molempia vanhempiaan eikä tarvitse tuntea että pitäisi ottaa toisen vanhemman puolta miellyttääkseen toista
        . Sitä eivät nämä itsensä napaan tuijottavat jätetyt naiset eivät jaksa ymmärtää valitettavasti , vaan jauhavat omaa storyaan joka päivä, se kun näkisivät hieman syitä käyttäytymiseensä .
        Joskus on vaan niin että joku avioliitto kariutuu , sillon terve ihminen ei alennu haukkumaan ihmisiä jotka suinkaan eivät ole mitenkään aiheuttaneet eroa
        ,vaan yksinkertaisesti he itse jotka ovat eronneet . Jätä syyttely ja elä, ja anna muidenkin elää, sillä syyttely ei johda minnekään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Niitähän täällä on pilvin pimein, ensin rikkovat miehen perheen ja iloitsevat kun saivat vietyä mihen, ja nauravat sille kun lapset iktee ja kaipaa isää ja eksä on pulassa kun mies ei enää hoida velvollisuuksiaan eikä maksele elareita. Kas kummaa ja syyllinen lytyy läheltä, ihminen joka ei ymmärrä kunnioittaa toisten perhe elämää on suttura.

        Mitäs ajoit elättäjäsi meneen, olisit ollu kiltimpi sille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Niitähän täällä on pilvin pimein, ensin rikkovat miehen perheen ja iloitsevat kun saivat vietyä mihen, ja nauravat sille kun lapset iktee ja kaipaa isää ja eksä on pulassa kun mies ei enää hoida velvollisuuksiaan eikä maksele elareita. Kas kummaa ja syyllinen lytyy läheltä, ihminen joka ei ymmärrä kunnioittaa toisten perhe elämää on suttura.

        Voi kamalaa , kun joutuu itte ittes elättämään , kun elättäjä lähti , mene akka töihin , äläkä valita täällä joka päivä , kun exäsi ei sua elätä.
        Jollet viitti töitä tehdä, niin sitten kelan elätiksi.
        Sun ukkosi kyllästy tuolaiseen iilimatoon, ja lähti, niin minäkin olisin tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan täällä paasaa olevansa puolikkaita äitejä, joka ikunen päivä. Ne ovat katkeria kun ei ole omia lapsia ja nyt ovat löytäneen ensimmäisnen poikaystävän, ja heti alkavat äiteilemän puolikkaina???? On se kyllä outoa.

        Kyllä ne vaan jaksaa parjata ja haukkua kaikkia, ja luulevat omistavansa koko maailman lapset. Hassua, ihmiseltä joka ei ole koskaan omia saanut ja kuvittelee vielä osaavansa olla lasten kanssa.

        Kyllä miehen uusi puoliso voi ihan oikeasti pitää hänen lapsistaan vaikkei hänellä itsellä olisi vielä lapsia .
        Mutta huonolla itsevarmuudella varustetut biologiset äidit ovat ainoastaan mustasukkaisia tästä uudesta ihmisessä lasten elämässä, ymmärtämättä että uusi voi olla hyväkin ystävä lasten kanssa ilman että havittelee mitään äidin roolia.

        Katkeruus, ja mustasukkaisuus menee käsikädessä, ja kaikista huvittavinta on etteivät nämä jotka nimittelevät uutta vaimoa alentavalla nimillä, ymmärrä että kirjoituksillaan ovat näyttäneet sen mitä ovat todellisuudessa.

        Joku muka ottaa miehen , on se tavallinen fraasi mikä heillä on, eivätkä edes syytä miestä vaan jotain muuta joka on tavannut tämän miehen, ketään ei oteta , sillä lähtijä on saanut ehkä tarpeekseen avioliitosta joka ei ollutkaan sellainen kun hän oli luullut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehen uusi puoliso voi ihan oikeasti pitää hänen lapsistaan vaikkei hänellä itsellä olisi vielä lapsia .
        Mutta huonolla itsevarmuudella varustetut biologiset äidit ovat ainoastaan mustasukkaisia tästä uudesta ihmisessä lasten elämässä, ymmärtämättä että uusi voi olla hyväkin ystävä lasten kanssa ilman että havittelee mitään äidin roolia.

        Katkeruus, ja mustasukkaisuus menee käsikädessä, ja kaikista huvittavinta on etteivät nämä jotka nimittelevät uutta vaimoa alentavalla nimillä, ymmärrä että kirjoituksillaan ovat näyttäneet sen mitä ovat todellisuudessa.

        Joku muka ottaa miehen , on se tavallinen fraasi mikä heillä on, eivätkä edes syytä miestä vaan jotain muuta joka on tavannut tämän miehen, ketään ei oteta , sillä lähtijä on saanut ehkä tarpeekseen avioliitosta joka ei ollutkaan sellainen kun hän oli luullut

        Äidit on huolissaan sutturoiden kieroista ajatuksista ja haukkumisesta. Etp sinäkään halua että joku suttura haukkuu sunlapsia ja keroilla mielellä tekee heistä idiootteja. Ei kukaan isä ihminenkään sitä halua, ja kunnioitan isejä, jotka eivät anna sutturoiden haukkua lapsia eikä edes tavata. Sellanen ei ole isä joka pakottaa eksän ja lapset näkemän kerot sutturat.

        Minä olisi kauhuissani jos mun lapset olisivat sutturoidne kanssa tekemisiss. Onneksi lasten isä on erittäin fiksu, ja sanookin ettei ikinä tuo sutturoitaanmeille eikä tahdo heitä meidän lähelle. En voisi ikinä enää nähdä omima lapsiani jos olisivat sutturoiden kynsissä ja vieras naikkonen haukkuisi heitä.
        Onneksi meis pitää sutturat poissa meiltä, emme mekäänmene sutturaa katsomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äidit on huolissaan sutturoiden kieroista ajatuksista ja haukkumisesta. Etp sinäkään halua että joku suttura haukkuu sunlapsia ja keroilla mielellä tekee heistä idiootteja. Ei kukaan isä ihminenkään sitä halua, ja kunnioitan isejä, jotka eivät anna sutturoiden haukkua lapsia eikä edes tavata. Sellanen ei ole isä joka pakottaa eksän ja lapset näkemän kerot sutturat.

        Minä olisi kauhuissani jos mun lapset olisivat sutturoidne kanssa tekemisiss. Onneksi lasten isä on erittäin fiksu, ja sanookin ettei ikinä tuo sutturoitaanmeille eikä tahdo heitä meidän lähelle. En voisi ikinä enää nähdä omima lapsiani jos olisivat sutturoiden kynsissä ja vieras naikkonen haukkuisi heitä.
        Onneksi meis pitää sutturat poissa meiltä, emme mekäänmene sutturaa katsomaan.

        Epäkypsän ihmisen ajatukset todistavat ainoastaan miten alhainen hän on ihmisenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äidit on huolissaan sutturoiden kieroista ajatuksista ja haukkumisesta. Etp sinäkään halua että joku suttura haukkuu sunlapsia ja keroilla mielellä tekee heistä idiootteja. Ei kukaan isä ihminenkään sitä halua, ja kunnioitan isejä, jotka eivät anna sutturoiden haukkua lapsia eikä edes tavata. Sellanen ei ole isä joka pakottaa eksän ja lapset näkemän kerot sutturat.

        Minä olisi kauhuissani jos mun lapset olisivat sutturoidne kanssa tekemisiss. Onneksi lasten isä on erittäin fiksu, ja sanookin ettei ikinä tuo sutturoitaanmeille eikä tahdo heitä meidän lähelle. En voisi ikinä enää nähdä omima lapsiani jos olisivat sutturoiden kynsissä ja vieras naikkonen haukkuisi heitä.
        Onneksi meis pitää sutturat poissa meiltä, emme mekäänmene sutturaa katsomaan.

        Olet hoidon tarpeessa, sinusta pitää tehdä huoli ilmoitus, ole harhainen ja sekoamassa.


    • Anonyymi

      Nuoruuden päiviä on ikävä muistella, loppusuoralla, hapanta taitaa mennä usea puteli?🧜🧜

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe