Riikka Purra on Suomen laillinen pääministeri

Anonyymi

Suomen kansa ei ole valinnut kassatyttöä pääministeriksi. Koska Rinne erosi, niin pääministerin salkku siirtyy lain mukaan toiseksi suurimmalle puolueelle.

37

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja täysin oikeassa .

      • Anonyymi

        Aloittaja on itse asiassa täysin väärässä.


    • Anonyymi

      Ja minkähän lain mukaan? Persujen perustuslain?

      • Anonyymi

        Ein reich, ein fuhrer, sanoo tuo vanha persujen tunnuslause.


    • Anonyymi

      Minkä lain? Laita pykälä esiin! Ei taida persulta löytyä. Mistä teitä kaheleita riittää?

    • Anonyymi

      Rokkityttö on mennyt Osloon, meniköhän reittilennolla, sinnehän on lehtoyhteys Suomesta?

    • Anonyymi

      Kokkari Haapalaakin vituttaa, kun Sannalla pyyhkii häntä paremmin. On oikein "huolissaan" SDP:n vaalimenestyksestä. 🤣

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000009004657.html

      Mutta tosiasiassa SDP:n kannatus on yli 20% ja Sanna Marin Suomen kaikkien aikojen suosituin pääministeri siksi, että homma pelaa. Jokainen vastaantullut ongelma (Korona, Sote, Nato, Venäjä) on lopulta hoidettu varsin hyvin. Kriitikoille ei toki mikään riitä, mutta hallituksen kannattajille kyllä. Sipilän hallitus rypi pohjamudissa tässä vaikessa hallituskautta. Marinin hallituksen kannatus ei ole juurikaan pudonnut.

      • Anonyymi

        Timo Haapala nyt on tuollainen tosielämän trolli, vähän kuin virtuaalimaailman netti trollit, mutta tosielämässäkin.


    • Anonyymi

      Eli Marinin on siis....erottava.

      • Anonyymi

        Ei vaan Persujen on voitettava vaalit, mitä ei tapahtune tällä vuosituhannella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan Persujen on voitettava vaalit, mitä ei tapahtune tällä vuosituhannella.

        Ei koskaan! Gaussin käyrän mukaan tyhmien määrä on vakio!
        Vain tyhmät äänestää persuja. Ovat tuollaisia kuin aloittaja!
        Eivät tiedä mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koskaan! Gaussin käyrän mukaan tyhmien määrä on vakio!
        Vain tyhmät äänestää persuja. Ovat tuollaisia kuin aloittaja!
        Eivät tiedä mitään!

        Minä äänestän persuja mutta en usko aloituksen väitteeseen. Jos laki ei tue tuota väitettä, ei siihen voi uskoa. Tuollainen asia ei hetkauta minun äänestys käyttäytymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä äänestän persuja mutta en usko aloituksen väitteeseen. Jos laki ei tue tuota väitettä, ei siihen voi uskoa. Tuollainen asia ei hetkauta minun äänestys käyttäytymistä.

        Siis äänestyskäyttäytymistä. On isommat asiat kuten Suomen tuho eurostoliitossa jotka minun äänestyskäyttäytymiseen vaikuttaa. Ryssä tulee päälle ellei saada natoa tai hirmuisia asevoimia maahan. Sitten Suomea uhkaa haittamaahanmuutto joka aiheuttaa jengiväkivaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis äänestyskäyttäytymistä. On isommat asiat kuten Suomen tuho eurostoliitossa jotka minun äänestyskäyttäytymiseen vaikuttaa. Ryssä tulee päälle ellei saada natoa tai hirmuisia asevoimia maahan. Sitten Suomea uhkaa haittamaahanmuutto joka aiheuttaa jengiväkivaltaa.

        Suomella ei ole kuin uhkia ja vihervassut vielä edesauttaa niiden tuloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomella ei ole kuin uhkia ja vihervassut vielä edesauttaa niiden tuloa.

        Eräs uskonto ottaa vallan Suomessa hieman myöhemmin kuin Ruotsissa. Siellä sen valtaannousu on sukupolven sisällä tapahtuva asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs uskonto ottaa vallan Suomessa hieman myöhemmin kuin Ruotsissa. Siellä sen valtaannousu on sukupolven sisällä tapahtuva asia.

        Siihen olisi ratkaisu, mutta paskanaamaiset persut vastustaa sitä. Ja ratkaisu on: kriminalisoidaan uskonnot.


    • Anonyymi

      Mielipiteitä on yhtä monta kuin on persreikiäkin ja aloittaja on sitten tuollainen ; p

    • Anonyymi

      No niin varmaan. Tutustuhan nyt aluksi vaikka hallituksen muodostamiseen.

      • Anonyymi

        Tutustu itse Suomen lakiin.


    • Anonyymi

      Olette te persut humoristeja.

      • Anonyymi

        Minua ei enää naurata! Suututtaa tuo persujen tyhmyys. Muka Purra laillinen pääministeri!
        Minkä lain? Näytä persu pykälä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei enää naurata! Suututtaa tuo persujen tyhmyys. Muka Purra laillinen pääministeri!
        Minkä lain? Näytä persu pykälä!

        Sinun aloituksesi, uuvatti xD Hyvä yritys, paitsi että se oli huvittavan läpinäkyvä.


    • Anonyymi

      Kun Purrasta ei muuten tule pääministeriä, niin nyt haetaan oppia Trumpilta, miten valheilla, poskettomilla väittämillä ja salaliittoteorioilla saadaan Purra valtaan. Ikävä kyllä Suomen kansa on hieman huonoa maaperää tuollaiseen ketkuluun.

    • Anonyymi

      Aloittaja varmistaa ettei 85% suomalaisista halua koskaan samaistua persuihin.
      15% tosi yksinkertainen vähemmistö sallittakoon.

      • Anonyymi

        Aloittajana yritit vain feikata "persua". Yritä olla uskottavampi ensi kerralla.


    • Anonyymi

      Voi ....n uuvatit xD Persuja teennäisesti vihaava äärivasemmistolainen tekee tällaisia feikkejä "persualoituksia" ja te menette vipuun. Ei hitto jätkät yrittäkää nyt oppia näkemään näitten epätoivoisten vempulointien läpi.

    • Hetkinen. Jos leikimme, että olisi olemassa laki, jonka mukaan pääministerin erottua virka siirtyisi toiseksi suurimmalle puolueelle, niin sehän olisi siis siirtynyt tuolloin Halla-aholle, jonka puolestaan erotessa puolueen pj:n paikalta (ja kaiketi myös tuosta kuvitteellisesta pääministerin virasta), pääministerin paikka olisi kaiken logiikan mukaan siirtynyt edelleen kokoomukselle, eikö vaan?

      • Anonyymi

        Tipala

        Just näin, aloittajan väittämän mukaan ainakin. Aloittaja oli selvästi vasemman laidan rölli, jolle pääasiana on että saa haukuttua kokoomuksen ja persut.


      • Anonyymi

        Ei suinkaan. Halla-aho lopetti vain persujen pj-hommat. Eli valtikka siirtyi seuraavalle. Rinne erosi pääministerin toimesta. Tässä on se vissi ero.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei suinkaan. Halla-aho lopetti vain persujen pj-hommat. Eli valtikka siirtyi seuraavalle. Rinne erosi pääministerin toimesta. Tässä on se vissi ero.

        Mutta kuten sanoin, JOS aloituksessa kuvailtu laki olisi olemassa, Halla-aho OLISI ollut tuolla hetkellä pääministeri.


    • Anonyymi

      Jostain syystä hallitusten ei tarvitse Suomessa noudattaa lakeja. Pääministerikin syö verovapaita aamiaisia.

      • Ja kyseinen asia rikkoo mitä lakia?


    • Anonyymi

      Edustava Riikka Purra (PS) ei örvellä oksennukset rinnuksilla kuin tämä nykyinen ritsapiIIu.

    • Anonyymi

      Aloittaja on täysin väärässä, jos vaaleissa suurin puolue epäonnistuu hallitusneuvotteluissaan niin silloin hallituksen muodostaminen siirtyy toiseksi suurimmalle puolueelle. Nyt ei epäonnistuttu hallituksen muodostamisesta, vaan Rinteeseen pääministerinä kohdistui epäluottamus henkilönä. Kyse oli siis yksittäisen ministerin vaihtamisesta.

    • Anonyymi

      Persuissa on siis enemmänkin oikeustieteenlaborantteja.

      • Anonyymi

        Marin on jälkeenjäänyt tapaus . Häpeäisin hänen miehenään . Joka saattaa olla kulissi avioliitto mahdollisesti ?


    • Anonyymi

      Tästä olisi syytä tehdä kantelu oikeuskanslerille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      399
      2168
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      56
      1828
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      217
      1478
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1160
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      73
      1092
    6. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      127
      1047
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      55
      993
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      978
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      258
      861
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      59
      843
    Aihe