Istuskelimme ystävättäreni kanssa kaikessa rauhassa baarin tiskillä, kun paikalle ilmestyi kaksi varsin komeaa miestä. Meillä ei ollut minkäänlaisia aikeita jatkoille, mutta minkäs sille voi? Yksi asia johti toiseen, ja pian olimme miesten asunnolla.
Istuimme sohvalle juttelemaan, kun huomasin, että toinen miehistä raotti hieman ystäväni hameenhelmaa. Odotin, että hän kuittaisi vihjailun, ja lähtisimme, vaan ei. Mitäkö hän teki? No, riisui koko hameen, pikkuhousut ja kaikki muutkin vaatteet rintaliivejä myöten. Hän tarttui miestä kädestä, ja suuteli suoraan huulille. Niin kauan ja häpeämättömästi, että aloin tuntea itseni melko vaivaantuneeksi. Mies riisui housunsa ja T-paitansa, ja katsoin kauhuissani, kuinka he kävivät sängylle muhinoimaan.
Tässä vaiheessa toinen miehistä tarttui minua kädestä ja nosti syliinsä, kuin olisin pieni kissanpentu. Hän kantoi minut hellästi sängylle ja kuiskutti korvaani: "Kyllä sinun ihana pillusi ansaitsee tulla käytetyksi...". Riisuin ujona vaatteeni, vaikka olin aika kokematon näissä asioissa. Sitten hän aloitti hitaasti; sisään... ulos... sisään... ulos... Ei kestänyt kauaa, kun sai elämäni ensimmäisen orgasmin, hän oli niin taitava! "Voi vittu, siis ei HELVETTI, kun sä teet sen niin hyvin!" huohotin hurmiossa. Kuulin vain, kuinka hän puhisi, ja ystäväni voihki hiljaa.
Mutta mikään ei kestä ikuisesti. Pian kaikki oli ohi. Aamuaurinko häikäisi silmiä, kun palasimme kotiin, minä ilman rintaliivejä, hän alushousuitta. Se oli elämäni paras yö!🍑
Seksinovelli: Jatkoilla
Anonyymi
3
2769
Vastaukset
- Anonyymi
Laukesin ;) harvoin näkee näin hyviä seksinovelleja :3
- Anonyymi
Kyllä se oli meistä miehistäkin ihana yö😘
- Anonyymi
Hyvä meininki tytöillä, vasta aamulla saaneina kotiin :)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623