Patria halli

Anonyymi

Hakevat taas 6kpl asentajia, käykö siellä ovet niin tiuhaan vai onko työt lisääntynyt?

30

2011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuntuis olevan tuulinen paikka🤔

    • Anonyymi

      Mitteepä se sinua sohvalla loisijaa liikuttaa

    • Anonyymi

      Tulevaisuus on Patrian.

    • Anonyymi

      Lähdin tuolta, n. puolivuotta sitten Norjan kautta (NAS 3kk besti) ja sieltä Finskille suomeen. On sanottava että voisivat Patriallakin miettiä hiukan sitä työn palkkausta työn vaativuuten nähden,sekä ESIMIES taitoja, niin voisi olla vähemmän tuulisempi paikka. En voi ymmärtää miten tuollainen pulju pysyy edes pystyssä tuollaisella puuhastelija tason( Johto/ylemmät esimiehet) ajatusmallilla ?

      • Anonyymi

        Hyvä suojatyöpaikka. Puuhastelioille.
        Hyvä veli jylää.


      • Anonyymi

        Kateellisten löpinöitä


      • Anonyymi

        Patrian mekaanikot on pelkkiä matalapalkkaisia pellejä verratuna paperimiehiin


    • Anonyymi

      Mene vammainen valittaja hoitoon.!!!tai hullu ei tajua mennä.nauttii kun saa tänne kirjoitella,ei kannata vastata.työni puolesta tuollaisia nähnyt.

      • Anonyymi

        Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi reppanaa


    • Anonyymi

      Ei enään ikinä patrialle, nykyään KAIVINKONE hommissa, ja parempi liksa 😅

      • Anonyymi

        Sä oot papermiehiin verrattuna pelkkä köyhä paska


    • Anonyymi

      Minä taas pääsen eloselle.

      • Anonyymi

        PÄÄSET 😂😂


    • Anonyymi

      Paperin tekeminen loppuu, mutta "onneksi" sotatarvikkeet" käyvät kaupaksi.

      • Anonyymi

        Hallissa ei tehdä juuri yhtään sotatarviketta...


    • Anonyymi

      En taida hakea, jos on tuollainen paikka mitä kerrotaan?

    • Anonyymi

      Ihan hyvä paikka.ja parempi se kuin työppäri.

    • Anonyymi

      Taas se työllistämis kurssit alkaa.. Kauanko taas ketjussa kursssitetaan. Maat ja mannut luvataan, kun teet ilmaistatyötä.

      • Anonyymi

        totta tutkii papana luukun. ja muut huume testit on pakollisia.


    • Anonyymi

      Mielummin siis kotosalla

      • Anonyymi

        Onko Jämsässä hyviä metalli firmoja.
        Kyselisin töitä. Talkoisiin en lähde.


    • Anonyymi

      Pääset toki Patriallekkin. Tatuoita vaan suur-suomi ensin pohkeeseen.

    • Anonyymi

      Minä haluaisin jonnekin kauppaan keräilee ostoskärryjä ja sellaista pientä.voisi tehdä siitä uran.siisti sisähomma,näinkin laiskalle ihmiselle .samalla näpistelisin eväät kotiin .

    • Anonyymi

      Patria on suojatyöpaikka. Hyväveli systeemit varsinkin hallilaisille. Täysin laitonta touhua.

    • Anonyymi

      Kahvinjuonti kerho!

      • Anonyymi

        Saa KELA:n työntekijätkin juoda kahvia


    • Anonyymi

      Paljonko siellä saa tunnille? Ei kai sitä alle 17e tarvi olla

    • Anonyymi

      Kyllä siellä sellasta sankaria on "töissä" että eivät yksityisellä puolella olisi viikkoa pisempään. Ja sit vielä lisänä tuo hyväveli kerho toiminta päälle

    • Anonyymi

      Jämsä on kasvukeskus. Jokainen kynnelle kykenevä laajentaa. Pian ei enää ole työvoimaa saatavana. Nyt on laajennettava kun paras hetki.

    • Anonyymi

      Tuulinen on paikka mutta niin on itse työtkin-.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe