Otetaan muutama utopia pois

Anonyymi

Tämä on vain minun henkilökohtainen kokemus eikä keneenkään muun. Aloitin käymällä Taysin trans poliklinikalla, koska asun pohjoisessa matkaa tuli aina suuntaan enemmän kuin vuorokausi, Trans poliklinikalla käynti kesti yleensä about 15min välillä tuli nukuttuun millon missäkin juna-asemalla odottaen vaihto junaa. Siinä meni about 3v sillävälin sukulaiset ja ystävät lopetti yhteyden pidon. Pääsin leikkaukseen se kesti noin 8h mitä leikkaava kirurgi kertoi minulle. Seuraavat 2viikkoa meni letkuissa käsiä pysty liikuttamaan muttei muuta kroppaa vaikka selkään oli laitettu 2letkua josta tuli koko ajan kipulääkettä. Jalkoja pakotti jatkuvasti mutta jalkoja ei pystynyt liikuttamaan eikä kipulääkkeet auttanut. About 2viikkoa niin otettiin ravinne letku kädestä pois ja sain yrittää syödä keitto ja puuroa, ei siinä mutta kun fysioterapeuttu pyysi kokeilemaan istuma asentoa meni 4päivää en kuin pystyin pyörtymättä istumaan. 7päivää meni kun opettelin uudestaan kävelemään rollaattorin kanssa vessassa käynti piti opetella myös uudestaan. Kun pääsin kotiin kukaan ei ollut odottamassa enään, ei isä ei äiti ei siskot. Nyt 6v jälkeen päin olen onnellinen nainen vaikka ei ole ystäviä, tekisinkö matkan uudestaan? Kyllä tekisin. Tämä oli minun matka naiseksi vaikka menetin kaiken sain mikä tekee minut onnelliseksi ☺️

5

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menipä sinulla huonosti. TAYS on ainakin aiemmin järjestellyt kaukaa tuleville useampia asiantuntijakäyntejä samalle päivälle ettei tule liikaa matkoja. Sairaalassakin on kohdallasi mennyt aika huonosti. Esimerkiksi minulla selkäydinpuudutus toimi ja letkuista pääsin eroon reilusti alle viikossa, vaikka joitakin leikkauskomplikaatioitakin sattui. Tuohon istumaan yritykseen meni päivä ja parissa päivässä alkoi jalatkin pelaamaan EVA-telineen avustamana. Voimat olivat kyllä hävinneet ja toipuminen kotona vei aikaa, mutta näinhän se on kaikilla viikon makuuttamisen jälkeen. Mutta niin sinulla kuin minullakin, jälkikäteen ajatellen ratkaisu oli täydellinen ja elämä jatkossa onnellista.

• Anonyymi

Minkäläisiä bosareita sieltä klinikalta saa? Saako kunnon silikonimelonit joilla kehtaa maata kunnan uimarannalla tiukoissa bikineissä?

• Anonyymi

Ei minkäänlaisia. Rinnat kasvavat hormoneilla, ei yhteiskunta mitään silikoneja kustanna. Omalla rahalla toki voi hankkia vaikka millaiset. Keskivertotransnainen yleensä tyytyy hormonien kasvattamiin pieniin rintoihinsa, koska ei tarvitse ylikorostaa naiseuttaan, joka kumpuaa sisimmästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minkäänlaisia. Rinnat kasvavat hormoneilla, ei yhteiskunta mitään silikoneja kustanna. Omalla rahalla toki voi hankkia vaikka millaiset. Keskivertotransnainen yleensä tyytyy hormonien kasvattamiin pieniin rintoihinsa, koska ei tarvitse ylikorostaa naiseuttaan, joka kumpuaa sisimmästä.

Eihän nyt millää paistetun kananmunan kokoisilla bosareilla saa edes työnjohtaja tason miestä!! Ite otan ainakin tupla-D kokoset daisarit ens vuonna virosta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän nyt millää paistetun kananmunan kokoisilla bosareilla saa edes työnjohtaja tason miestä!! Ite otan ainakin tupla-D kokoset daisarit ens vuonna virosta!

No, sinä varmasti otatkin. Tasokas nainen ei ota silikoneja iskeäkseen isoja rintoja rakastavaa miestä vaan päästäkseen antamaan sellaiselle pakit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      23
      5138
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4587
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1352
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1330
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      19
      971
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      865
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      813
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      779
    Aihe