Otetaan muutama utopia pois

Anonyymi

Tämä on vain minun henkilökohtainen kokemus eikä keneenkään muun. Aloitin käymällä Taysin trans poliklinikalla, koska asun pohjoisessa matkaa tuli aina suuntaan enemmän kuin vuorokausi, Trans poliklinikalla käynti kesti yleensä about 15min välillä tuli nukuttuun millon missäkin juna-asemalla odottaen vaihto junaa. Siinä meni about 3v sillävälin sukulaiset ja ystävät lopetti yhteyden pidon. Pääsin leikkaukseen se kesti noin 8h mitä leikkaava kirurgi kertoi minulle. Seuraavat 2viikkoa meni letkuissa käsiä pysty liikuttamaan muttei muuta kroppaa vaikka selkään oli laitettu 2letkua josta tuli koko ajan kipulääkettä. Jalkoja pakotti jatkuvasti mutta jalkoja ei pystynyt liikuttamaan eikä kipulääkkeet auttanut. About 2viikkoa niin otettiin ravinne letku kädestä pois ja sain yrittää syödä keitto ja puuroa, ei siinä mutta kun fysioterapeuttu pyysi kokeilemaan istuma asentoa meni 4päivää en kuin pystyin pyörtymättä istumaan. 7päivää meni kun opettelin uudestaan kävelemään rollaattorin kanssa vessassa käynti piti opetella myös uudestaan. Kun pääsin kotiin kukaan ei ollut odottamassa enään, ei isä ei äiti ei siskot. Nyt 6v jälkeen päin olen onnellinen nainen vaikka ei ole ystäviä, tekisinkö matkan uudestaan? Kyllä tekisin. Tämä oli minun matka naiseksi vaikka menetin kaiken sain mikä tekee minut onnelliseksi ☺️

5

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menipä sinulla huonosti. TAYS on ainakin aiemmin järjestellyt kaukaa tuleville useampia asiantuntijakäyntejä samalle päivälle ettei tule liikaa matkoja. Sairaalassakin on kohdallasi mennyt aika huonosti. Esimerkiksi minulla selkäydinpuudutus toimi ja letkuista pääsin eroon reilusti alle viikossa, vaikka joitakin leikkauskomplikaatioitakin sattui. Tuohon istumaan yritykseen meni päivä ja parissa päivässä alkoi jalatkin pelaamaan EVA-telineen avustamana. Voimat olivat kyllä hävinneet ja toipuminen kotona vei aikaa, mutta näinhän se on kaikilla viikon makuuttamisen jälkeen. Mutta niin sinulla kuin minullakin, jälkikäteen ajatellen ratkaisu oli täydellinen ja elämä jatkossa onnellista.

    • Anonyymi

      Minkäläisiä bosareita sieltä klinikalta saa? Saako kunnon silikonimelonit joilla kehtaa maata kunnan uimarannalla tiukoissa bikineissä?

      • Anonyymi

        Ei minkäänlaisia. Rinnat kasvavat hormoneilla, ei yhteiskunta mitään silikoneja kustanna. Omalla rahalla toki voi hankkia vaikka millaiset. Keskivertotransnainen yleensä tyytyy hormonien kasvattamiin pieniin rintoihinsa, koska ei tarvitse ylikorostaa naiseuttaan, joka kumpuaa sisimmästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minkäänlaisia. Rinnat kasvavat hormoneilla, ei yhteiskunta mitään silikoneja kustanna. Omalla rahalla toki voi hankkia vaikka millaiset. Keskivertotransnainen yleensä tyytyy hormonien kasvattamiin pieniin rintoihinsa, koska ei tarvitse ylikorostaa naiseuttaan, joka kumpuaa sisimmästä.

        Eihän nyt millää paistetun kananmunan kokoisilla bosareilla saa edes työnjohtaja tason miestä!! Ite otan ainakin tupla-D kokoset daisarit ens vuonna virosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nyt millää paistetun kananmunan kokoisilla bosareilla saa edes työnjohtaja tason miestä!! Ite otan ainakin tupla-D kokoset daisarit ens vuonna virosta!

        No, sinä varmasti otatkin. Tasokas nainen ei ota silikoneja iskeäkseen isoja rintoja rakastavaa miestä vaan päästäkseen antamaan sellaiselle pakit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe